Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

טוב, למרות שכתוב בצורה ברורה בפרום שעדיף לא להזמין פלאגים באיביי מחשש לזיופים,

 

החלטתי להזמין.

הורכבו 4 פלאגים חדשים.

הרכב עבר עם הפלאגים 5 חודשים ו8k.

במהלך כל התקופה הרכב היה אצל האישה שכמובן לא הרגישה שום דבר מוזר [emoji32][emoji2959]

 

הנעה בבוקר והמנוע נחנק

בדיקה קצרה מגלה שכויל מספר 3 שרוף

מחליף כויל, מחבר מחשב שמוציא תקלה P0600.

בודק ברשת ומבין שכדאי לבדוק את הפלגים.

 

פותח פלאג ומבין את הטעות שלי ישר!!!

החרסינה התפוררה לתוך הבוכנה ולמזלי זאת רק החרסינה.

 

מכניס אנדוסקופ שמראה שריטות קלות על הבוכנות.

מבצע בדיקת קומפרסיה ומקבל את הנתון הבא.

 

1. 147 PSI

2. 147 PSI

3. 139 PSI

4. 150 PSI

 

עושה השוואה עם בדיקה שעשיתי לפני שנתיים וחצי בעת קניית הרכב, ומבין שאין שינוי.

 

מביא פלאגים מקוריים ממוסך מורשה והרכב חוזר לחיים.

 

ברגע של טיפשות הייתי שניות מלפרק מנוע בשווי 30K.

 

מדובר במאזדה 3 ספיריט 2014.

הרכב מרגיש מציין ולא נראה שיש נזק.

 

האם יש עוד פעולת שצריך לבצע בשביל ליישר קו?

תודה מראש.

 

3cdbafbc534b0c67c469f4c240f09cd0.jpg3cdbafbc534b0c67c469f4c240f09cd0.jpg2231b3c7715ccb66910d221a2859b7b9.jpg4ea2ca8cb7bc540ca6105534de4bf4ea.jpgddad3b58fbec07313edd0d4cb3c3992e.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי asafasaf
תיקון שגיאות
פורסם

בגלל זה עשית בדיקת קומפרסיה בשרשור האחר? תכלס, עם כל הציוד שלך יכולת לעלות על זה מהר יותר. לי הייתה תקלה דומה לא מזמן, לא בגלל פלאג מזויף (למרות שמי יודע, מה עשו במוסך הקודם שהחליף מצתים לפני בסך הכל 8k ק"מ) נפתרה בדיוק בדרך שביצעת, בלי כמובן לבצע בדיקת קומפרסיה. וכן, לא רוכים מצתים באיביי, יש שם אין ספור זיופים. הפרש המחיר בין להזמין מחו"ל (מקורי או איכותי של בוש או NKG) לבין לרכוש בארץ לא כזה גדול למוצר שמחזיק כמה עשרות אלפי קילומטרים.

 

העיקר שהבעיה נפתרה על הצד הזול.

פורסם

מנוע של מאזדה 3 לא שווה 30K כן?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מבצע בדיקת לחץ הפוך ומקבל את הנתון הבא.

 

1. 147 PSI

2. 147 PSI

3. 139 PSI

4. 150 PSI

 

 

ניראה שעשית בדיקת קומפרסיה, לא לחץ הפוך

יום טוב גם לך

פורסם

ממוסך מורשה באו הפלאגים החדשים, ועדיין כדאי לדעת שמנוע של מאזדה 3 לא שווה 30K, אפילו לא במורשה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מאיזה אתר בדיוק הזמנת את הפלאגים והאם יש עליו פידבקים חיוביים קרוב ל 100% ?

 

עריכה:

מהניסיון שלי, גם כשהמצת מגיע באריזה מקורית של המותג (מאזדה, טויוטה, סובארו, סיטרואן, פיג'ו וכד'), בתוך האריזה מסתתר המצת ועליו הכיתוב המקורי של יצרן המצת (NGK, BOSCH, DENSO וכד') ודווקא במקרה של מאזדה מצאתי לא מעט מקורות ב EBAY שמוכרים מצתים שמוטבע עליהם MAZDA ובאותה נשימה מוכרים אחרים שמוכרים חלקים *מקוריים* ועליהם הכיתוב של NGK או DENSO (תלוי בדגם המצת).

 

מה מוטבע על המצת שקנית כאן בארץ אצל היבואן ? והאם הוא תואם למה שקנית באיביי ?

האם מדובר במוכר סיני או שהמקור הוא UK או US ?

 

עריכה 2:

מהסתכלות שניה בתמונות נראה שהשייבה שמטרתה לאטום בזמן הידוק הפלאג נראית גדולה מידי. זהו אחד הסימנים הראשונים (לפי NGK) לעדות לכך שמדובר במצת מזוייף.

בתמונה השלישית נראה באופן ברור שבמצת השני מימין השייבה ממש יורדת כלפי מטה, ובאופן כללי השייבות נראות גדולות יותר ממה שצריך להיות.

 

דבר נוסף:

אם מדובר בפלאג NGK, נראה שהברזל ממול לאלקטרודה, זה שמכופף, נראה עם זווית יחסית חדה, בעוד במקוריים הכיפוף הוא הרבה יותר עדין ומעוגל.

גם האלקטרודה עצמה אמורה להיות ממש דקיקה, ובזיוף יחסית עבה.

ראה סירטון:

[video=youtube_share;Lr9J3eQk-kE]

איציק

 

photo7.jpg

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
מאיזה אתר בדיוק הזמנת את הפלאגים והאם יש עליו פידבקים חיוביים קרוב ל 100% ?

איציק, נראה שהפלאג המזויף מגיע עם כיסוי קרטון על האלקטרודה, והמקורי עם כיסוי פלסטיק שקוף.

עם זאת הוא לא ציין את זה בסרטון. אם קיבלתי כיסוי קרטון, הפלאג בהכרח מזוייף? (פלאג NGK R כמו בסרטון)

Miata ND2

 

פורסם

לדעתי - לא.

לאורך שנים רבות קניתי מצתים של NGK כולם היו עם כיסוי קרטון.

 

...אבל שים לב לגודל האלקטרודה, ההדפסה (שצריכה להיות בול באמצע ה"שטח" החלק) וצורת הכיפוף של הגוף שנמצא מול האלקטרודה (כיפוף זוויתי מול כיפוף מעוגל\לינארי יותר).

גם השייבה עצמה במצת המזוייף גדולה מידי ופחות "מהודקת" על הקצה העליון של הברגת המצת.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לא מבין על מה המהומה, היו זיופים...יש זיופים...ויהיו גם בעתיד. תמיד שווה לקנות ממקום מסודר ובמחיר הוגן לשוק (לא בארץ, אבל גם...), לפעמים עדיף לשלם טיפה יותר בשביל השקט הנפשי עם לא יודעים/מבינים מה קונים.

פורסם

בדיוק מה שקרה לי עם הספיריט לשעבר 2008.

חרסינה של פלאג אחד הותך/התפורר, אחרי סט חדש המנוע חזר לחיים.(החזר על המצתים התקבל בברכה מהמוכר).

 

עדיף לקנות בארץ.

פורסם

את הכי חשוב לא סיפקת - קישור לעמוד מכירה. על מנת שננסה לראות אם היה אפשר להבין מראש שמדובר בזיוף.

תיאור מכירה, פידבקים, מוכר, וכל מידע נוסף שיש. כמו כותרת המוצר.

מה הקישור?

פורסם
בדיוק מה שקרה לי עם הספיריט לשעבר 2008.

חרסינה של פלאג אחד הותך/התפורר, אחרי סט חדש המנוע חזר לחיים.(החזר על המצתים התקבל בברכה מהמוכר).

 

עדיף לקנות בארץ.

 

מוכר ישראלי ? או מוכר ב ebay שהחזיר כסף על פלגים לאחר חצי שנה?

 

לדעתי גם בארץ יכולים להגיע זיופים לחנויות חלפים, הם לא חסינים.

הכי בטוח זה לקנות ישירות מהיבואן או ממוסך מרכזי של היבואן.

 

אני רכשתי פלגים של דנסו ממוכר אמין בארה"ב ועדיין אני חושש להרכיב אותם...

פורסם

עדיף להזמין מחנויות חלפים כאן כגון אוטוסטור / משה חלפים, מעדיף לקבל את זה משם ולא מאיביי,

אגב לא מבין איך עדיין איביי פעילה עם כל מה שקורה באמזון / עלי אקספרס..(בלי קשר לפלאגים)

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...