Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפיזו מהנה מאוד, אך פחות אמינה לטעמי, אני נוהג על 208 גם, מנוע 1.6 וגיר אוטו, רכב לא שיא האמינות אבל נוח מאוד מאוד וכיפי לנהיגה. לא מכיר את הסיאט ולא נהגתי, המאזדה מהנה ( לטעמי פחות מה פיזו ) ואמינה מאוד מאוד , רכב מבוקש עם נתונים טובים, יעלם מהלוח בשבועיים ימים. אני הייתי הולך על המאזדה.

פורסם

המאזדה לא חפה מתקלות,יש לה פגם סדרתי,המעבה של המזגן מתפרק,עניין של 4500ש"ח,זה רק מה שאני יודע בוודאות.

 

בכל מקרה לפיגו במודלים שפותח השרשור מדבר עליהם בכלל מנוע אחר וגיר אחר.

 

בנוסף המאזדה מאד מאד נוקשה וכל סדק בכביש מורגש,באמפרים מורגשים לא נעים כבעיטה בגב.

 

האמינות של המאזדה והפיגו דומות,האיביזה פחות.

 

אני הייתי בוחר בין הפיגו למאזדה ע"פ הצרכים.

פורסם

האמינות של פיג'ו השתפרה פלאים, עדיין לא חושב שהיא ברמה של המאזדה, בגלל זה גם השוק של המ2 הרבה יותר חזק מזה של ה208,

לגבי מעבה המזגן, לקרוב משפחה של חבר יש מאזדה 2 סביב שנת 2010 לימוד נהיגה שהיא כבר עם 370K ק"מ ללא אף תקלה.

 

השאלה אם פות"ש מוכן להתפשר על שנתון ולקנות (2), אך כרכב ישן יותר שגם יכולות לצוץ לו הפתעות, למרות שהוא די אמין.

או להתפנק ברכב חדש יותר (208) שיהיה יותר נוח, אך פחות אמין (לא דרסטית)

פורסם
האמינות של פיג'ו השתפרה פלאים, עדיין לא חושב שהיא ברמה של המאזדה, בגלל זה גם השוק של המ2 הרבה יותר חזק מזה של ה208,

לגבי מעבה המזגן, לקרוב משפחה של חבר יש מאזדה 2 סביב שנת 2010 לימוד נהיגה שהיא כבר עם 370K ק"מ ללא אף תקלה.

 

השאלה אם פות"ש מוכן להתפשר על שנתון ולקנות (2), אך כרכב ישן יותר שגם יכולות לצוץ לו הפתעות, למרות שהוא די אמין.

או להתפנק ברכב חדש יותר (208) שיהיה יותר נוח, אך פחות אמין (לא דרסטית)

לא מכיר איזה מימצא אובייקטיבי הקובע שהאמינות של מזדה עדיפה על זו של הפז'ו. עם זה מדובר כנראה בדעה רווחת, ומבחינה זו העמדה שלך מובנת גם אם לא מאוד מבוססת. השוק כמובן הוא תוצר של הענין הזה.

פורסם
המאזדה לא חפה מתקלות,יש לה פגם סדרתי,המעבה של המזגן מתפרק,עניין של 4500ש"ח,זה רק מה שאני יודע בוודאות.

 

בכל מקרה לפיגו במודלים שפותח השרשור מדבר עליהם בכלל מנוע אחר וגיר אחר.

 

בנוסף המאזדה מאד מאד נוקשה וכל סדק בכביש מורגש,באמפרים מורגשים לא נעים כבעיטה בגב.

 

האמינות של המאזדה והפיגו דומות,האיביזה פחות.

 

אני הייתי בוחר בין הפיגו למאזדה ע"פ הצרכים.

1. מה הכוונה מעבה מתפרק? באיזה שנתונים מדובר?

2. המזדה אכן נוקשה מהפיז'ו , אבל לא עד כדי כך. במזדה 2 שלי , החלפתי צמיגים למישלין . נוחות הנסיעה כמו גם השקט השתפרו משמעותית.

3. אין לנו באמת נתון לקבוע איזה רכב אמין יותר , אני מהמר על המזדה :)

4. יחד עם זאת, בעצמי שוקל להחליף לאיביזה או פולו או קליאו ... בעיקר בגלל מנועי הטורבו

פורסם

בפיזו, אפשר לרשום מנסיון אישי שלי, שכל כמה חודשים קורה איזה קילקולון קטן, לא כולם משביתי נסיעה אבל

מצריך נסיעה למוסך בדיקה טיפול החלפה ואשראי, לא יודע לומר אם החלקים יקרים (לא יקרים לטעמי) לכלל האוכלוסיה .

אבל מעצבן, תרמוסטט, יחידת חיצונית רליי מיזוג אויר, פולי מנוע מרעיש וסדוק הוחלף , סולונוייד של מערכת הVVTI כל שהו (תופעה משביתה 2200שח).

משאבת מים הוחלפה, פנס קדמי שהפסיקו לעבוד הלדים בצד אחד 650 שח ועוד... כל זה בזמן קצר מאוד יחסית.

פורסם
רוב הנסועה שלי היא עירונית בפקקים ופעם בשבוע טיולים וכו'. במקרה כזה אני מניח שיש עדיפות למאזדה או פיג'ו?

 

מנסיון מסיטרואן c3 בעלת אותו גיר, דווקא בפקקים ותנועה עירונית הגיר למרות שהוא פלנטרי לא תמיד מעביר הילוכים חלק, לפעמים מורגשות רעידות עקב מנוע 3 צילנדרים.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...