Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 12 שעות, yossiaviel כתב:

אז זהו, שהם לא נוסעים כמו צריך, ואפילו מהווים הפרעה לתנועה.

ולא יודע עד כמה זה כבר קשור לסגנון הנהיגה.

במקרים שנתקלתי בהם, מדובר היה בסוג של נסיעה איטית מאוד, הרבה מתחת למהירות המותרת החוקית, ולרוב, עם התעסקות במסך.

סתם, לא נעים להיתקע אחרי אחד כזה, שלא מתחשב בתנועה שמסביבו.

[זה מזכיר לי כאלה עם X5 או X6, שמתנחלים בשמאלי, ונרדמים שם].

 

אם זה לקנות את הרכבים הללו למטרות רווח, זה כבר סיפור אחר.

מצד שני, לקנות ולא לנצל אפילו את ה- 10% ממה שיש, לדעתי, זה סתם לזרוק כסף לפח. פוטנציאל מבוזבז.

אבל מי אני שאשפוט אחרים, או לייעץ מה לעשות בחשבון הבנק שלהם...

 

 

 

תגיד לי, כמה אחוז אתה מנצל מהרכב שלך?

 

אני בעלים של אחת 4 חודשים וחייב לציין שהרכב משרה עלי שלווה בגלל השקט כך שיוצא שאני לא נוסע מהר כמו ברכב הקודם שלי שעבר לאישתי ( שמרגיש לי כמו טרקטור היום), ובכביש מהיר אני לא עובר את ה110 ביום יום, גם ככה אני רק אגיע מהר יותר לעמוד בפקק.

 

אחת הקניות  הכי טובות  שעשיתי.

עד שלא תהיה בעלים של אחת לא תבין ( זר לא יבין זאת מה שנקרא)

 

המחיר של המודל y  הוא נגזרת של מדיניות המיסוי בארצינו הקטנטונת ולא גחמות של מר מאסק.

קח מחיר הבסיס של הרכב בגרמניה לפני הטבות מס ותראה שזה מחיר הבסיס של הרכב בארץ,ואז תראה איך מכונת המיסוי הישראלית קורעת לגזרים את כדאיות הרכישה של המודל y .

לא יודע אם כרגע יש רכב עם תמורה יותר גדולה עדיין בסגמנט הזה ובמחיר הזה עם ביצועים כאילו.

 

  • אהבתי 2

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 19.4.2022 בשעה 18:58, yossiaviel כתב:

אבל המכורים למותג עדיין עומדים [ויעמדו]בתור.

 

מצד שני אינני יכול להתווכח עם המכורים לסמל הנחשק. רק יכול לאחל להם בהצלחה..

 

 

 

לגבי רוב מה שכתבת כבר ענו לך, אבל ספציפית לגבי ההערות שציטטתי,  מה גורם לך לחשוב שרק מכורים למותג (ועוד כאלה שמעולם לא נהגו בו), קונים טסלה? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, NIMRODVA כתב:

תגיד לי, כמה אחוז אתה מנצל מהרכב שלך?

 

אני בעלים של אחת 4 חודשים וחייב לציין שהרכב משרה עלי שלווה בגלל השקט כך שיוצא שאני לא נוסע מהר כמו ברכב הקודם שלי שעבר לאישתי ( שמרגיש לי כמו טרקטור היום), ובכביש מהיר אני לא עובר את ה110 ביום יום, גם ככה אני רק אגיע מהר יותר לעמוד בפקק.

 

אחת הקניות  הכי טובות  שעשיתי.

עד שלא תהיה בעלים של אחת לא תבין ( זר לא יבין זאת מה שנקרא)

 

לא יודע אם כרגע יש רכב עם תמורה יותר גדולה עדיין בסגמנט הזה ובמחיר הזה עם ביצועים כאילו.

 

את כל מה שכתבת, אסכם במשפט אחד:

"יש לי רכב עם ביצועים של FERRARI, זה עלה לי עשירית ממנה, [?220K], ובגלל אופי הנהיגה שלי, והסביבה, לא ניתן להנות מכל מה שזה נותן"

 

אילו היית קונה נניח, חשמלית אחרת, לא היית נהנה מאותו שקט ושלווה כמו עכשיו? ובהרבה פחות כסף?

 

ובכלל, לא הכל הולך לכיוון ה"ירוק".

 

אומנם זה שייך לשרשורים אחרים, אבל רק להזכיר שרכבים חשמליים הרבה יותר יקרים מרכבי בנזין. אם השיקול הוא חיסכון בכסף, כלומר נסיעה על חשמל במקום בנזין, החזרת "ההשקעה" תהיה לאחר הרבה זמן. ואני כבר לא מדבר על חוסר בעמדות ותשתיות טעינה, זמן טעינה, בלאי סוללות עם הזמן, וגם המיסוי עליהם, שהולך וקרב, בעקבות בור תקציבי שעלול להיווצר בגלל חוסר בקניית הבנזין. 

 

מצד שני, אם השיקול הוא קנייה למטרת הרווח , טסלה היא השקעה מצויינת.

 

קנית? נהנת? תתחדש!

אני לא יועץ המשכנתאות שלך. אתה ילד גדול וזכותך לעשות עם כספך, כרצונך.

 

לפני 13 שעות, robertf כתב:

 

לגבי רוב מה שכתבת כבר ענו לך, אבל ספציפית לגבי ההערות שציטטתי,  מה גורם לך לחשוב שרק מכורים למותג (ועוד כאלה שמעולם לא נהגו בו), קונים טסלה? 

סוג של אופנה\סמל סטטוס. קנייה למטרת רווח. אין לזה ממש תשובה חד משמעית.

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, yossiaviel כתב:

זה שייך לשרשורים אחרים, אבל רק להזכיר שרכבים חשמליים הרבה יותר יקרים מרכבי בנזין. אם השיקול הוא חיסכון בכסף, כלומר נסיעה על חשמל במקום בנזין, החזרת "ההשקעה" תהיה לאחר הרבה זמן. ואני כבר לא מדבר על חוסר בעמדות ותשתיות טעינה, זמן טעינה, בלאי סוללות עם הזמן, וגם המיסוי עליהם, שהולך וקרב, בעקבות בור תקציבי שעלול להיווצר בגלל חוסר בקניית הבנזין

ממש לא נכון. האיוניק 5 והאניאק עולים כמו המקבילים להם במרחב הפנימי ויש להם יותר כח וחיסכון בעלויות. הסיניות כמו האייוייז, הג'ילי והסקייוול כבר עולות פחות מהגודל שהם נותנות ביחס לבנזיניות בגודל דומה. ה mg והקונה כבר עולות כמו הקצה העליון של הקטגוריה שלהם. טסלה עצמה היא רכב ספורט סדאן שזול בהרבה מהקטגוריה שלו בארץ.

רכבים חשמליים (אלה שמתומחרים נורמלי) הם חיסכון מהשקל הראשון.

לפני שעתיים, yossiaviel כתב:

מצד שני, אם השיקול הוא קנייה למטרת הרווח , טסלה היא השקעה מצויינת

לא היא לא. כמו שכתב כאן מישהו, זה חוכמה בדיעבד. 

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Uri-G כתב:

ממש לא נכון. האיוניק 5 והאניאק עולים כמו המקבילים להם במרחב הפנימי ויש להם יותר כח וחיסכון בעלויות. הסיניות כמו האייוייז, הג'ילי והסקייוול כבר עולות פחות מהגודל שהם נותנות ביחס לבנזיניות בגודל דומה. ה mg והקונה כבר עולות כמו הקצה העליון של הקטגוריה שלהם. טסלה עצמה היא רכב ספורט סדאן שזול בהרבה מהקטגוריה שלו בארץ.

רכבים חשמליים (אלה שמתומחרים נורמלי) הם חיסכון מהשקל הראשון.

לא היא לא. כמו שכתב כאן מישהו, זה חוכמה בדיעבד. 

לא ירדת לסוף דעתי וחבל.

הכוונה הייתה לרכבים אירופאיים דווקא, כגון:

פיגיו, סיטרואן, אופל, רנו, דאצייה, ניסאן, ועוד..

בקיצור, הרכבים הקטנים יותר עם הטווח המוגבל, והמחיר היקר.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, yossiaviel כתב:

לא ירדת לסוף דעתי וחבל.

הכוונה הייתה לרכבים אירופאיים דווקא, כגון:

פיגיו, סיטרואן, אופל, רנו, דאצייה, ניסאן, ועוד..

בקיצור, הרכבים הקטנים יותר עם הטווח המוגבל, והמחיר היקר.

 

אף אחד ( כמעט) לא קונה אותם, אז זה לא ממש משנה. הם נועדו בעיקר לתקופת החגים לילדים של מנהל התצוגה שבאים עם אבא לעבודה וצריכים לתת להם מקום לשחק בבידוד, אז סוגרים אותם באחת החשמליות האלה, גם ככה אין להם מתעניינים. 

  • משעמם 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, yossiaviel כתב:

את כל מה שכתבת, אסכם במשפט אחד:

"יש לי רכב עם ביצועים של FERRARI, זה עלה לי עשירית ממנה, [?220K], ובגלל אופי הנהיגה שלי, והסביבה, לא ניתן להנות מכל מה שזה נותן"

 

אילו היית קונה נניח, חשמלית אחרת, לא היית נהנה מאותו שקט ושלווה כמו עכשיו? ובהרבה פחות כסף?

 

ובכלל, לא הכל הולך לכיוון ה"ירוק".

 

אומנם זה שייך לשרשורים אחרים, אבל רק להזכיר שרכבים חשמליים הרבה יותר יקרים מרכבי בנזין. אם השיקול הוא חיסכון בכסף, כלומר נסיעה על חשמל במקום בנזין, החזרת "ההשקעה" תהיה לאחר הרבה זמן. ואני כבר לא מדבר על חוסר בעמדות ותשתיות טעינה, זמן טעינה, בלאי סוללות עם הזמן, וגם המיסוי עליהם, שהולך וקרב, בעקבות בור תקציבי שעלול להיווצר בגלל חוסר בקניית הבנזין. 

 

מצד שני, אם השיקול הוא קנייה למטרת הרווח , טסלה היא השקעה מצויינת.

 

קנית? נהנת? תתחדש!

אני לא יועץ המשכנתאות שלך. אתה ילד גדול וזכותך לעשות עם כספך, כרצונך.

 

סוג של אופנה\סמל סטטוס. קנייה למטרת רווח. אין לזה ממש תשובה חד משמעית.

 

 

שכחתי לציין שבא לי אני מרביץ (בעיקר בלילה , שהכבישים פחות עמוסים)

 

 כל מי שקונה לצורך העיניין bmw 330 אתה חושב מנצל את הרכב במלואו - הרוב אפילו לא 5 %.

 

לך איזה רכב יש בכלל שאתה מטיף לנו בעלי הטסלה מוסר בכלל?

 

כל אחד קונה רכב בגלל מגוון סיבות ושיקולים.

קניתי את הרכב ממגוון סיבות שלא אציין אותן פה אבל מה שכן , ידעתי שבקרוב המחירים של החשמליות יעלו/יטוסו, אז הזדרזתי לקנות לאחר שביצעתי נסיעת מבחן (לא אקנה בחיים רכב ללא נסיעת מבחן אחת לפחות), אז היה שיקול כלכלי אבל לא רק .

 

שיהיה חג שמח.

 

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שקנה טסלה מוקדם פשוט קיבל VFM טוב יותר ממי שקנה מאוחר.
הוא לא יעשה קופה על הטסלה שלו כי בסבירות גבוהה אם הוא ימכור אותה הוא יקנה אחת אחרת.
רכב נהדר ואם הייתי מכוון לרכב בתקציבים האלה אז ברור שהייתי קונה טסלה, עדיין VFM מצויין וחווית בעלות.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה כל ההטפות מוסר האלה? קורה גם בשרשורים על ״קניתי bmw, מרצדס, לקסוס, ...״?

 

הלך לי מנוע ברכב בנזין פח והייתי צריך רכב (יחיד) בהקדם, בדקתי מחירים וזמינות למאזדה cx30 וטויוטה.

עשיתי חישוב והבנתי *שלי* עדיף טסלה ב-200 אלף ש״ח מאשר לזרוק 150-160 אלף ש״ח על בנזין. זה שאין יבואן ואין טיפלים דיבר אליי מאוד אחרי מספיק מריבות עם יבואנים.

למזלי היה ביטול של רכב בדיוק כמו שהזמנתי וקיבלתי בדצמבר תוך 7 ימים מהזמנה.

 

בנתיים מרוצה מאוד, ו-VFM מצויין כמו שרשמו. 

אני לא מעריץ ולא שום דבר ובכיף יכול למנות את החסרונות של הרכב שהכי משמעותי הוא הגובה הנמוך מאוד שלו והעדינות בחניות, גם של הג׳אנטים.

 

ואפשר להנות מהרכב גם בלי לנצל שמינית מהביצועים שלו. אישתי נוהגת ב- chill mode וטוב לה.

 

ולמה דווקא טסלה (חוץ משיטת הדיירקט וגישת האין טיפולים)? לא בשבילי מותג סיני אקראי ובתור רכב יחיד כרגע צריך טווח הגיוני למשפחה. מתוך שאר האפשרויות (איוניק 5 למשל) הטסלה הגיעה לי לחניה הכי מהר.

עריכה אחרונה על ידי galbh
  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טסלה פירסמו אתמול את דו"ח הכנסות, מה דעתכם? איפה אלה שחשבו שהחברה רק חייה בזכות הקרדיטים? :-)

מעניין מאוד הרובוט שלהם, השאלה מה הלו"ז האמיתי לעומת הלו"ז של מאסק :-)

earnings.jpg

image.thumb.png.b34c6218e36150d90087658aa81444cb.png

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 59 דקות, hwgeek כתב:

טסלה פירסמו אתמול את דו"ח הכנסות, מה דעתכם? איפה אלה שחשבו שהחברה רק חייה בזכות הקרדיטים? :-)

מעניין מאוד הרובוט שלהם, השאלה מה הלו"ז האמיתי לעומת הלו"ז של מאסק :-)

earnings.jpg

image.thumb.png.b34c6218e36150d90087658aa81444cb.png

 

מי חשב שהיא חיה על הקרדיטים? זה שמועות של לפני שלוש שנים. כרגע זה 4% מההכנסות

 

החברה עושה רווח גולמי של 30% , תפעולי 19%, EBITDA של 27% ומייצרת מזומן יותר מ 2B$ ברבעון (יותר מ 10%). זה יותר קרוב להייטק מה שלאוטומוטיב.

BMW וגם טויטה להשוואה עושות גולמי 17-18% ורווח תפעולי של 10% , זה אומר שטסלה יעילה מהן כרגע פי 2! 

 

השאלה אם זה ימשיך ככה - הנכס העקרי של טסלה זה הפוקוס, הם פרקטית מייצרים בסה"כ שני מודלים של רכבים (מודל 3 ו Y) שגם הם זה כמעט אותו רכב (ה S ו ה X ממש זניחים) .  BMW וטויוטה הרבה יותר גדולות ומייצרות עשרות מודלים. המטרה של טסלה זה לגדול בלי להתפזר יותר מדי מה שישמור ואפילו ישפר את המספרים הנ"ל. אם הם יצליחו הם מצדיקים את השווי, אבל שום דבר לא בטוח, אין הרבה חברות שהצליחו לעשות כזה דבר (אפל היא דוגמא להצלחה כזאת) 

שלא ישתמע שאני ממליץ על המניה - החברה מצויינת אבל המניה לא זולה

 

 

עריכה אחרונה על ידי OF
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 48 דקות, hwgeek כתב:

טסלה פירסמו אתמול את דו"ח הכנסות, מה דעתכם? איפה אלה שחשבו שהחברה רק חייה בזכות הקרדיטים? :-)

המשוגעים האלה כבר מזמן נעלמו מהשרשור 😉

 

הקטע הכי מצחיק הוא הבא: 

 

Screenshot_20220421-150927_Facebook.jpg

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקטע שהם מתפרסמים בלי להשקיע שקל בפירסום בטוח הורס את המצב רוח לכל המתחרים ששורפים הון עתק בשביל להופיע בכל מקום חח.

מאסק מאמין בשיפור של 50% כל שנה, מעניין איך הם יצליחו לישמור על הקצב הזה, כל עוד יש ביקוש - את המיפעלים העצומים הם כב יודעים ליבנות ולהריץ.

הוא גם טען בשיחה אמש שהרובוטים יהיו שווים יותר מהחלק של הרכב, באמת מעניין איך יראה האב טיפוס הראשון, במידה והחלק המכני יצליחו ליפתור אז אני פחות ידאג מהחלק התוכנתי שיבוא על בסיס שידרוגים תקופתיים כמו עם הFSD כיום, הקטע הוא שאנשים יחלקו גם את החיים הפרטיים בתוך הבית עם טסלה ולא רק את הנהיגה שלהם בחוץ- סוגיה מעניינת :-)

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, galbh כתב:

מה זה כל ההטפות מוסר האלה? קורה גם בשרשורים על ״קניתי bmw, מרצדס, לקסוס, ...״?

 

הלך לי מנוע ברכב בנזין פח והייתי צריך רכב (יחיד) בהקדם, בדקתי מחירים וזמינות למאזדה cx30 וטויוטה.

עשיתי חישוב והבנתי *שלי* עדיף טסלה ב-200 אלף ש״ח מאשר לזרוק 150-160 אלף ש״ח על בנזין. זה שאין יבואן ואין טיפלים דיבר אליי מאוד אחרי מספיק מריבות עם יבואנים.

למזלי היה ביטול של רכב בדיוק כמו שהזמנתי וקיבלתי בדצמבר תוך 7 ימים מהזמנה.

 

בנתיים מרוצה מאוד, ו-VFM מצויין כמו שרשמו. 

אני לא מעריץ ולא שום דבר ובכיף יכול למנות את החסרונות של הרכב שהכי משמעותי הוא הגובה הנמוך מאוד שלו והעדינות בחניות, גם של הג׳אנטים.

 

ואפשר להנות מהרכב גם בלי לנצל שמינית מהביצועים שלו. אישתי נוהגת ב- chill mode וטוב לה.

 

ולמה דווקא טסלה (חוץ משיטת הדיירקט וגישת האין טיפולים)? לא בשבילי מותג סיני אקראי ובתור רכב יחיד כרגע צריך טווח הגיוני למשפחה. מתוך שאר האפשרויות (איוניק 5 למשל) הטסלה הגיעה לי לחניה הכי מהר.

לא מזהה הטפות מוסר, גם לא צריך רגש אשמה או מסכת מתרצת, הכל בסדר. זכותו של מי שסבור שלאוטו או לקונצפט מגרעות שקשה לו איתן להביע את דעתו כאן, הרבה יותר לגיטימי ממסע הרמיסה הכוללני שאתה מנהל נגד מנוע הפיורטק בפרט, PSA בכלל, למשל, שרובו מתבסס על האוטו הספציפי שהיה לך. אני מת על הקונצפט החשמלי, סיבוב על מודל 3 של שכן הבהיר לי שההתלהבות מוצדקת, אפילו מתלבט אם לא הגיע הזמן לארגן בחצר הקדמית חניה שתוכל לאחסן אוטו ומטען, עד אז סבור שמי שקונה אוטו חשמלי ואין לו מטען זמין, טועה, אז מה ? מותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...