Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 6 שעות, PriceDevil כתב:

הבוקר נוספו למאגר 9 דגמים  של מודל Y פרפורמנס תוצרת טסלה גרמניה. טווח המחירים 362932-457640.

לפני שבועיים

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זוהי נקודת מבטי. בעיקר לגבי ה-Y. לא ייעוץ לקנייה.

צר לי שהמחיר מתחיל לצנן אצלי, את ההתלהבות  מהמותג.

 

כשהרכב הגיע, המחיר של הדגם הרגיל, עוד איך שהוא ניתן היה לעכל אותו.

לאט לאט,[בעצם די מהר], הרכב התייקר בצורה ניכרת.  אבל המכורים למותג עדיין עומדים [ויעמדו]בתור.

אין לי שום בעייה עם זה. להיפך, שכל אחד יעשה עם כספו מה שבא לו..

 

כרגע,[אומנם הרכב טיפה צמח, נו;] כאשר המחיר מרקיע שחקים, לכיוון ה-"חצי מיליון שקל", זו כבר אופרה אחרת...

ולא ממש משנה איזה סוג של "גיפון" הרכב הופך להיות, דגם ה"Y".

האם ההתלהבות מהמומנט, וה"דחף" שווים קרוב ל-460000 שקל? לפני תוספות?

 

כרגיל, הרכב מגיע עם מאות כוחות סוס, ותאוצה פנומנלית. 

השאלה היא, האם בכלל ניתן לנצל את הרכב הזה, או את הכוח שלו, בכבישים הצפופים והפקוקים שקיימים כאן.

תחרויות רמזורים? לא ממש מדבר אליי... יש כאלה שכן. לא נתקלתי בהם.

איזה אחוז מהרוכשים, באמת מנצלים את מלוא העוצמה של הרכבים הללו, במסלול ייעודי, או במקומות אחרים שמורשים לכך?

משום מה, יש המון טסלות שנוסעות בכבישים.  נוסעות לפניי, מאחוריי, ו גם לידי. אופי נסיעתם מזכיר לי זקנים שקנו את הוולוו 244 GL, אי שם בשנות ה-80.  מה קרה? מישהו מפחד שתיגמר לו הסוללה מהר מדי? והכוונה היא שנסיעתם הרבה יותר איטית, מהמהירות המותרת, בעיר ומחוצה לו.

בקיצר, המון כסף, המון דחף בגב, ומעט מאוד תמורה. או יותר נכון, תמורה שאינה, או יכולה להיות מנוצלת.

 

אינני יכול או רוצה לייעץ לאנשים מה לעשות עם כספם. לדעתי, יש אלטרנטיבות הרבה יותר טובות. יותר טובות אמרתי?  התכוונתי בעיקר לשימושיות. SKYWELL , GEELY, MG וחבריהם הסיניים.

מצד שני אינני יכול להתווכח עם המכורים לסמל הנחשק. רק יכול לאחל להם בהצלחה..

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית מצטער שבזמנו לא הזמנתי מודל 3 כשזאת עלתה 180 אלף.

 

הייתי מוכר אותה ברווח עכשיו.

  • מבאס 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלוחות מוצפים במודל 3. יש שם כמה רכבים שכבר חודשים לא נמכרים במחיר המבוקש.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, yossiaviel כתב:

זוהי נקודת מבטי. בעיקר לגבי ה-Y. לא ייעוץ לקנייה.

צר לי שהמחיר מתחיל לצנן אצלי, את ההתלהבות  מהמותג.

 

כשהרכב הגיע, המחיר של הדגם הרגיל, עוד איך שהוא ניתן היה לעכל אותו.

לאט לאט,[בעצם די מהר], הרכב התייקר בצורה ניכרת.  אבל המכורים למותג עדיין עומדים [ויעמדו]בתור.

אין לי שום בעייה עם זה. להיפך, שכל אחד יעשה עם כספו מה שבא לו..

 

כרגע,[אומנם הרכב טיפה צמח, נו;] כאשר המחיר מרקיע שחקים, לכיוון ה-"חצי מיליון שקל", זו כבר אופרה אחרת...

ולא ממש משנה איזה סוג של "גיפון" הרכב הופך להיות, דגם ה"Y".

האם ההתלהבות מהמומנט, וה"דחף" שווים קרוב ל-460000 שקל? לפני תוספות?

 

כרגיל, הרכב מגיע עם מאות כוחות סוס, ותאוצה פנומנלית. 

השאלה היא, האם בכלל ניתן לנצל את הרכב הזה, או את הכוח שלו, בכבישים הצפופים והפקוקים שקיימים כאן.

תחרויות רמזורים? לא ממש מדבר אליי... יש כאלה שכן. לא נתקלתי בהם.

איזה אחוז מהרוכשים, באמת מנצלים את מלוא העוצמה של הרכבים הללו, במסלול ייעודי, או במקומות אחרים שמורשים לכך?

משום מה, יש המון טסלות שנוסעות בכבישים.  נוסעות לפניי, מאחוריי, ו גם לידי. אופי נסיעתם מזכיר לי זקנים שקנו את הוולוו 244 GL, אי שם בשנות ה-80.  מה קרה? מישהו מפחד שתיגמר לו הסוללה מהר מדי? והכוונה היא שנסיעתם הרבה יותר איטית, מהמהירות המותרת, בעיר ומחוצה לו.

בקיצר, המון כסף, המון דחף בגב, ומעט מאוד תמורה. או יותר נכון, תמורה שאינה, או יכולה להיות מנוצלת.

הוצאת לי את המילים מהפה. המחיר נסק בצורה מחרידה ואני לא חושב שמשקף את התמורה כעת. 

 

בנוגע למיצוי פוטנציאל הרכב אני לא מסכים. לא צריך להטיף לאנשים על שהם נוסעים כמו שצריך ולא עושים רייסים כי הם יכולים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, yossiaviel כתב:

זוהי נקודת מבטי. בעיקר לגבי ה-Y. לא ייעוץ לקנייה.

צר לי שהמחיר מתחיל לצנן אצלי, את ההתלהבות  מהמותג.

 

כשהרכב הגיע, המחיר של הדגם הרגיל, עוד איך שהוא ניתן היה לעכל אותו.

לאט לאט,[בעצם די מהר], הרכב התייקר בצורה ניכרת.  אבל המכורים למותג עדיין עומדים [ויעמדו]בתור.

אין לי שום בעייה עם זה. להיפך, שכל אחד יעשה עם כספו מה שבא לו..

 

כרגע,[אומנם הרכב טיפה צמח, נו;] כאשר המחיר מרקיע שחקים, לכיוון ה-"חצי מיליון שקל", זו כבר אופרה אחרת...

ולא ממש משנה איזה סוג של "גיפון" הרכב הופך להיות, דגם ה"Y".

האם ההתלהבות מהמומנט, וה"דחף" שווים קרוב ל-460000 שקל? לפני תוספות?

 

כרגיל, הרכב מגיע עם מאות כוחות סוס, ותאוצה פנומנלית. 

השאלה היא, האם בכלל ניתן לנצל את הרכב הזה, או את הכוח שלו, בכבישים הצפופים והפקוקים שקיימים כאן.

תחרויות רמזורים? לא ממש מדבר אליי... יש כאלה שכן. לא נתקלתי בהם.

איזה אחוז מהרוכשים, באמת מנצלים את מלוא העוצמה של הרכבים הללו, במסלול ייעודי, או במקומות אחרים שמורשים לכך?

משום מה, יש המון טסלות שנוסעות בכבישים.  נוסעות לפניי, מאחוריי, ו גם לידי. אופי נסיעתם מזכיר לי זקנים שקנו את הוולוו 244 GL, אי שם בשנות ה-80.  מה קרה? מישהו מפחד שתיגמר לו הסוללה מהר מדי? והכוונה היא שנסיעתם הרבה יותר איטית, מהמהירות המותרת, בעיר ומחוצה לו.

בקיצר, המון כסף, המון דחף בגב, ומעט מאוד תמורה. או יותר נכון, תמורה שאינה, או יכולה להיות מנוצלת.

 

אינני יכול או רוצה לייעץ לאנשים מה לעשות עם כספם. לדעתי, יש אלטרנטיבות הרבה יותר טובות. יותר טובות אמרתי?  התכוונתי בעיקר לשימושיות. SKYWELL , GEELY, MG וחבריהם הסיניים.

מצד שני אינני יכול להתווכח עם המכורים לסמל הנחשק. רק יכול לאחל להם בהצלחה..

 

 

הטסלה 3 בשום מקום אחר בעולם לא מהווה תחליף לטויוטה קורולה. זו גם הסיבה שהתמחור הראשוני שלה היה הפתעה גמורה שהשאירה את כל ביצת הרכב המקומי בתדהמה(וזה התרגם למכירות) . התמחור הנוכחי שלה הרבה יותר דומה לתמחור שלה בעולם, כתחליף משתלם (אצלנו אפילו משתלם מאוד)לרכבי ספורט סדאן. לגבי דרך הנהיגה בטסלות, יש לזכור שבהתחלה המחיר שלה השתלם על פני טויוטה קורולה עם משקללים עלויות אחזקה ואני מכיר לפחות שני אנשים שקנו אותה כתחליף לרכב משפחתי רגיל. כך שאין סיבה שהם ישנו את סגנון הנהיגה שלהם רק בגלל שהם קנו רכב חזק במחיר מציאה. 

 

התמחור של מודל y מתחיל מ 335000 ולא 460 אלף, אבל זה עדיין יקר. בכל העולם המחיר שלה מתחיל ממחיר ה 3 פרפורמנס, כך שהיא הייתה אמורה לעלות 300 אלף. בכל מקרה מדובר על ג'יפון ספורטיבי עם התנהגות כביש בהתאם ואמורים לשלם על זה גם בנוחות (על פי מקורות זרים), כך שבכל מקרה הוא לא אמור להיות תחליף עדיף למי שמחפש סתם ג'יפון. ה y פרפורמנס עדיין מהווה ג'יפון חסר תקדים למחיר שלו, עם ביצועים של סופר קאר בעלויות קניה ותחזוקה הרבה יותר זולות ומרחב שיספק משפחה, כמובן שיש על כך תשלום בנוחות.

לפני שעתיים, vadim6385 כתב:

אני אישית מצטער שבזמנו לא הזמנתי מודל 3 כשזאת עלתה 180 אלף.

 

הייתי מוכר אותה ברווח עכשיו.

מודה שמדגדג לי למכור ברווח את הטסלה וכבר הציעו לי 15 אלף מעל מחיר הקניה שלי בלי בכלל שניסיתי למכור. אבל האמת אין רכב שבאמת יכול לתת לי משהו שמתקרב לתמורה של הטסלה גם ב 15 אלף שח יותר.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, vadim6385 כתב:

אני אישית מצטער שבזמנו לא הזמנתי מודל 3 כשזאת עלתה 180 אלף.

 

הייתי מוכר אותה ברווח עכשיו.

 

א. כולם חכמים בדיעבד

ב. זה משתלם רק אם אתה עושה downgrading רציני ברמה של הרכב. 

 

כל דבר אחר זה נטו להרגיש עשיר על הנייר כמו עם מחירי הדירות. 

עריכה אחרונה על ידי Crunchy27
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, eitanuch כתב:

 

 

בנוגע למיצוי פוטנציאל הרכב אני לא מסכים. לא צריך להטיף לאנשים על שהם נוסעים כמו שצריך ולא עושים רייסים כי הם יכולים. 

אז זהו, שהם לא נוסעים כמו צריך, ואפילו מהווים הפרעה לתנועה.

ולא יודע עד כמה זה כבר קשור לסגנון הנהיגה.

במקרים שנתקלתי בהם, מדובר היה בסוג של נסיעה איטית מאוד, הרבה מתחת למהירות המותרת החוקית, ולרוב, עם התעסקות במסך.

סתם, לא נעים להיתקע אחרי אחד כזה, שלא מתחשב בתנועה שמסביבו.

[זה מזכיר לי כאלה עם X5 או X6, שמתנחלים בשמאלי, ונרדמים שם].

 

אם זה לקנות את הרכבים הללו למטרות רווח, זה כבר סיפור אחר.

מצד שני, לקנות ולא לנצל אפילו את ה- 10% ממה שיש, לדעתי, זה סתם לזרוק כסף לפח. פוטנציאל מבוזבז.

אבל מי אני שאשפוט אחרים, או לייעץ מה לעשות בחשבון הבנק שלהם...

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 ה Y היא גם מכוערת, סוג של ביצה,  גם יקרה מאוד, גם מאבדת את אחת מנקודות המשיכה המרכזיות לטעמי של ה 3, דשבורד נמוך מאוד, קרוב מאוד לכביש ותחושה של נהיגה במין קרטינג פרימיום. טסלה להערכתי איבדה כבר את אטרקטיביות המחיר, גם ב 3, ודאי ב Y. בענין הנסיעה האיטית, כבר נדרשתי לזה כאן בעבר, מאוד נפוץ לניסיוני בעיקר בכבישים בינעירוניים, כנראה שילוב של רצון למקסם טווח ושימוש במולטימדיה תוך נהיגה. אבל מאז שאנשים משתמשים במכונית כמרכז תקשורת עיסקית וחברתית, זה גם קורה במכוניות "רגילות".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, yossiaviel כתב:

במקרים שנתקלתי בהם, מדובר היה בסוג של נסיעה איטית מאוד, הרבה מתחת למהירות המותרת החוקית, ולרוב, עם התעסקות במסך.

 

 

זה לגמרי בראש שלך.... יש לך דעה/אג'נדה, ואתה מנסה לשכנע(?) (את מי?) דרך דוגמאות שאמורות להיות קשורות למציאות (איפה מוכרים מודל Y ב 460?). 

לא יודע במי נתקלת, ולמה אתה חושב שבעלי טסלה נוסעים לאט ומנסים לחסוך. אני מכיר כמה, כולל את עצמי וזה נשמע לי קשקוש. אין שום צורך לחסוך כי אין שום בעיית טווח, ולמי שיש חששות זה עובר אחרי שבועיים.

בכלל, אני מציע לכל מי שמתלבט או חושב על רכב חשמלי בכלל וטסלה בפרט, להפסיק להתרשם מכל ההגיגים שאנשים מעלים ברשת וללכת לנסוע על הרכב (יש המון על הכביש ואין גם בעיה להזמין נסיעת מבחן על כל הדגמים). חווית הנהיגה בטסלה לא דומה לשום דבר שאתם מכירים מרכבים אחרים.

 

זה גם הכח, אבל זה ממש לא העיקר - זה רכב שמאד "קל" לנהוג עליו. מבחינת המספרים זה אולי רכב על, אבל אין לו את כל הדרמה של רכב בנזין חזק באמת. זה (בדגש על הסטנדרט והלונג) יותר דומה למכונית של "מכוניות מתנגשות" או סימולטור... לוחצים זה נוסע, עוזבים זה עוצר, לא משנה עליות, ירידות, סיבובים, עקיפות, יבש, רטוב... הרכב עושה בדיוק מה שמבקשים ממנו.  הממשק קל ופשוט, אינפוטיינמנט מצויין, כל הדברים האוטומאטיים (מגבים, אורות, מיזוג, חימום) פשוט עובדים ולא צריך להתעסק איתם, אפליקציה מצויינת לטלפון, מערכות בטיחות אקטיבית אגרסיביות במידה ולא מבלבלות את המוח כמו ברכבים אחרים שאני מכיר ועוד כל מיני. הרכב פשוט די ממכר, גם לאנשים שהם לא ממש חובבי נהיגה או רכב באופן כללי.  

כמובן שלא הכל מושלם, ויש בעיות שדשו בהן פה באינטנסיביות, ובאמת כדאי שלא להזדקק לחלפי פח בתקופה הקרובה... 

אבל, למי שמעוניין ברכב אחר, בדגש חזק על טכנולוגיה, אין היום לצערי עסקה טובה יותר, גם אחרי עליות המחיר הבאמת מאכזבות. אל תסמכו עלי או על אף אחד אחר - מיצאו חבר/ה עם טסלה (שייתן לכם לנהוג, לא לשבת לידו) או לכו לעשות נסיעת מבחן ארוכה.

עריכה אחרונה על ידי OF
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, yossiaviel כתב:

אז זהו, שהם לא נוסעים כמו צריך, ואפילו מהווים הפרעה לתנועה.

ולא יודע עד כמה זה כבר קשור לסגנון הנהיגה.

במקרים שנתקלתי בהם, מדובר היה בסוג של נסיעה איטית מאוד, הרבה מתחת למהירות המותרת החוקית, ולרוב, עם התעסקות במסך.

סתם, לא נעים להיתקע אחרי אחד כזה, שלא מתחשב בתנועה שמסביבו.

[זה מזכיר לי כאלה עם X5 או X6, שמתנחלים בשמאלי, ונרדמים שם].

אני אישית לא הבחנתי במנהג המיוחד הזה. לא במה שאתה מתאר לגבי טסלות ולא לגבי x5/x6. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגרמניה (מקום מגורי)  מחיר טסלה מודל Y חדשה LR מתחיל (נטו:לאחר ניכוי בונוס ממשלתי בסך 5,000 אירו) מ 53,000 אירו (185,000 שקל). המחיר ברוטו זהה למחיר ההתחלתי של מודל 3 LR. הזמנתי בתחילת מרץ, צפי מסירה ביולי. לא ידוע עדיין אם יגיע מסין או גרמניה. כדאי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...