Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

בתאריך 21.3.2022 בשעה 21:41, eladts כתב:

הנה מודל 3 נטושה, רק לבוא ולקחת

צורר אמיתי הפוטין הזה,

מילא שרצח חצי ממריופול,

אבל טוטאלוס לטסלה ? ? ?

פשע מלחמה !!!!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בתאריך 22.3.2022 בשעה 21:57, eitanuch כתב:

היום יצאו המודל Y הראשונות מהמפעל החדש בברלין. אין ספק שמדובר בעידן חדש בשוק הרכב האירופאי.

 

864662126_.png.846947b319f3baae4943c0bd290ea7ca.png1231377775_.thumb.png.bd1fdc6ee5512c1da5088fb13b923b39.png

 

מה יקרה לדעתך לשוק הרכב האירופאי ?

אני לא חושב שזה משנה מהשהו חוץ מקיצור זמני המסירות וגם זה לא בטוח. 

אני לו חושב שטסלה שמיוצרת בגרמניה תהיה יותר טובה מאחיותיה האמריקאיות והסיניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל היא טובה כבר כי זו הגירסה עם היציקות החדשות והסוללות החדשות לא?

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היציקה היא יותר חיסכון לטסלה בייצור הרכב. לא חושב שזה משנה לצרכן הסופי.

לגבי הסוללה. לא כל כך ברור אם זה יתרון או חיסרון. הסוללה ללא ספק טובה יותר ותאפשר לייצר טסלות עם טווחים גדולים יותר (מאוד ייתכן שכבר עכשיו לטסלות שיוצאות מהמפעל יש טווח גדול יותר שטסלה לא תפתח עד שייגמרו לה השאריות מסין שהוקצו לאירופה). אבל מהצד השני, הסוללה אמורה להיות חלק משילדת הרכב, יכול מאוד שזה יהיה בעייתי לתקן או לשפץ אותה. רק אחרי שמהנדסים יעברו על היישום של טסלה אפשר יהיה לדעת.

לגבי איכות, אני מנחש שהאיכות ייצור תהיה גבוהה יותר, כמו שלפי דיווחים שלמפעל הסיני יש פחות בעיות הרכבה מהאמריקאי. טסלה בדרך כלל משפרת תהליכים כל הזמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טסלה משפרת ומשתפרת עם הזמן. אבל זו עדיין "כירכרה חשמלית"🤣  לפחות על פי הסקירה המעניינת הזו. שאולי ראויה לשירשור נפרד

 

Influential EVs: An Illustrated History of Electric Car Design

 

https://www.budgetdirect.com.au/blog/influential-evs-an-illustrated-history-of-electric-car-design.html

 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, hwgeek כתב:

אבל היא טובה כבר כי זו הגירסה עם היציקות החדשות והסוללות החדשות לא?

 

יציקה חדשה (כל המרכב בנוי משלוש יציקות) כן, סוללות 4680 לא.

הם הודיעו פורמאלית שמתחילים עם סוללות 2170 שהם מביאים כמארזים שלמים מסין. אני חושב שתהליך הפרודקטיזציה של ה 4680 מתחיל בארה"ב, וזה יקח זמן. אני מאמין שלפחות שנה.

שאלה נפרדת היא אם יגלגלו פה את הייתרון ללקוח שזה לגמרי לא ברור - יש לה שיפור באנרגיה לנפח ועלות יותר נמוכה, אבל הם יכולים לשים פחות סוללות ולשמור על הטווח (כמו שעשו ב SR האמריקאית עד שעברו ל LFP). בתנאי השוק הקיימים, ההוזלה בוודאות לא תגיע ללקוח, אין להם שום סיבה לעשות את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 44 דקות, zaf כתב:

טסלה משפרת ומשתפרת עם הזמן. אבל זו עדיין "כירכרה חשמלית"🤣  לפחות על פי הסקירה המעניינת הזו. שאולי ראויה לשירשור נפרד

 

Influential EVs: An Illustrated History of Electric Car Design

 

https://www.budgetdirect.com.au/blog/influential-evs-an-illustrated-history-of-electric-car-design.html

 

 

מדהים שכבר בעבר רכבים חשמליים נראו יותר מודרניים "מכרכרות הבנזין" 😀

 

https://www.google.com/amp/s/www.autocarindia.com/car-news-amp/the-first-cars-of-the-worlds-most-famous-carmakers-419536

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם כולם ישבו גבוה. אחר כך במאה ה20 החלו לשבת נמוך והיום חוזרים לגובה 😜 אבל רק 20-21 ס"מ מעל הקרקע 😊

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, nurusz כתב:

מה יקרה לדעתך לשוק הרכב האירופאי ?

אני לא חושב שזה משנה מהשהו חוץ מקיצור זמני המסירות וגם זה לא בטוח. 

אני לו חושב שטסלה שמיוצרת בגרמניה תהיה יותר טובה מאחיותיה האמריקאיות והסיניות.

טרנזיציה להנעה חשמלית מתוך הכרה בעובדה של החברות הגרמניות שאין להן ברירה. תסתכל על קונצרן פולקסווגן ובוש. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, eitanuch כתב:

טרנזיציה להנעה חשמלית מתוך הכרה בעובדה של החברות הגרמניות שאין להן ברירה. תסתכל על קונצרן פולקסווגן ובוש. 

מסכים איתך, מספיק לשריפה הכלל עולמית של מוצרי הנפט הנמשכת יותר מדי זמן, הגיע הזמן לעבור לטכנולוגיות חליפיות וחבל שזה קורה מחוסר ברירה ולא מתכנון רציונלי קפדני וכאן הגדולה של טסלה. 

חשוב לציין שהרכב החשמלי הוא לא הפיתרון האידיאלי כי תהליך  היצור של החשמל עצמו ושל הרכבים עדיין כפוף לשריפה הנ"ל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 59 דקות, nurusz כתב:

מסכים איתך, מספיק לשריפה הכלל עולמית של מוצרי הנפט הנמשכת יותר מדי זמן, הגיע הזמן לעבור לטכנולוגיות חליפיות וחבל שזה קורה מחוסר ברירה ולא מתכנון רציונלי קפדני וכאן הגדולה של טסלה. 

חשוב לציין שהרכב החשמלי הוא לא הפיתרון האידיאלי כי תהליך  היצור של החשמל עצמו ושל הרכבים עדיין כפוף לשריפה הנ"ל.

המעבר להנעה חשמלית פוגע חזק בכלכלה הגרמנית, והקמת מפעל של טסלה בברלין זה כמו לתקוע סכין ולסובב. חברות נשענות על פטנטים בתחום והצעד הזה פוגע להן באופן ניכר בהכנסות. לדוגמא, חברת bosch הרוויחה על כל רכב בעל מנוע בעירה פנימית מכיוון שרשמה פטנט על הצתה:

https://www.bosch.com/stories/high-voltage-magneto-ignition/

https://patents.google.com/patent/US5771871

תאר לך מה זה היה עושה להכנסות אילו היו אז רכבים חשמליים.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, eitanuch כתב:

המעבר להנעה חשמלית פוגע חזק בכלכלה הגרמנית, והקמת מפעל של טסלה בברלין זה כמו לתקוע סכין ולסובב.

איך זה פוגע בכלכלת גרמניה? 

המפעל בגרמניה, קיבל אישורים מגרמניה, הולכים לעבוד בו גרמנים. הכול - גרמניה. רק היצרן במקור מבוסס בארהב.

 

לפני 21 דקות, eitanuch כתב:

לדוגמא, חברת bosch הרוויחה על כל רכב בעל מנוע בעירה פנימית

כלי רכב עם מנועי בעירה פנימית עוד פה ויהיו פה לתקופה הקרובה.

חוץ מזה, לא הייתי דואג לבוש. יסתדרו, תסמוך עליהם שהם מפתחים מספיק דברים גם לרכבים חשמליים.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...