Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 13 שעות, motior כתב:

אם תקפצו לתחילת השרשור הזה תראו שבינואר 2020 ההערכה הייתה שהמחיר יתחיל מ-300,000 ש"ח והיו אנשים שטענו שזה מחיר סביר לחלוטין...

התפנקנו 😀

 

יאמר לטובת טסלה (ולרע) שהיא התייחסו לשוק הישראלי בדיוק כמו בשאר העולם ולא ניצלו את האוליגופול כדי לדפוק עלינו קופה.

מפבואר שנה שעברה טסלה 3 בסיסית התייקרה בארה"ב ב 23%, בישראל המחיר ההתחלתי לפני שנה היה 186 (180 אלף היה טעות חישוב מיסים שטסלה תיקנה ונתנה למי שהזמין בזמן לשמור על ההזמנה)  והיום המחיר 225, התייקרות של 21%.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

 אבל ההשוואה הרלבנטית אינה לטסלה ארה"ב, אין סיבה שיהיה שם אחרת, אחרי הכל היצרן הוא גם היבואן, היא צריכה להיות ליבואני חשמליות אחרים, לא מכיר עוד אחד שהעז להרביץ מין הקפצת מחירים כזו ( האחרונה היא כבר לא פחות משערורייתית, תוך שבוע וטיפונת שתי העלאות ברצף ). גם הסיפורים על קוסט פלוס לא בדיוק מרגשים, יותר מכך הם כנראה קישקוש, שאם לא כך המתחרים שלא העלו מחירים, הם פשוט פילנתרופים ( איוניק 5 לא הזיזה מחיר מאז החלה להמכר כאן, לפחות לזכרוני הלא מחייב ). הסיפור להבנה המוגבלת שלי הוא אחר, היצרן מזהה ביקוש מטורף ומרביץ, זה הכל. הוא יירגע רק כשהביקוש יירגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הביקוש הוא עולמי לפי העלאות המחיר הגלובליות שלה. לפי דעתי אבל מדובר בקשיי ייצור(עליה במחירי חומרי גלם ותובלה). רוב היצרנים עוצרים לגמרי אספקות/מפעלים לפי פרסומים, טסלה כנראה רק מקטינים ייצור (כנראה. או שהם מצליחים לשמור על אותם ביקושים גם לאחר עליות המחיר) אבל זה עולה להם יותר.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 36 דקות, רועי5 כתב:

 אבל ההשוואה הרלבנטית אינה לטסלה ארה"ב, אין סיבה שיהיה שם אחרת, אחרי הכל היצרן הוא גם היבואן, היא צריכה להיות ליבואני חשמליות אחרים, לא מכיר עוד אחד שהעז להרביץ מין הקפצת מחירים כזו ( האחרונה היא כבר לא פחות משערורייתית, תוך שבוע וטיפונת שתי העלאות ברצף ). גם הסיפורים על קוסט פלוס לא בדיוק מרגשים, יותר מכך הם כנראה קישקוש, שאם לא כך המתחרים שלא העלו מחירים, הם פשוט פילנתרופים ( איוניק 5 לא הזיזה מחיר מאז החלה להמכר כאן, לפחות לזכרוני הלא מחייב ). הסיפור להבנה המוגבלת שלי הוא אחר, היצרן מזהה ביקוש מטורף ומרביץ, זה הכל. הוא יירגע רק כשהביקוש יירגע.

אתה מבין טיפה בכלכלה ומסחר? יש בעיה אמתית של הספקה של מוצר (או שאתה לא מקבל את זה?) ויש לך כמה דרכים לפתור, טסלה מעלה מחירים ודוחה מסירות ודי בשקיפות, שאר היבואנים/משווקים(ארה"ב) מורידים הטבות, גוזרים קופון באלפי דולרים, דוחים תאריכי מסירה ללא צפי. כל העולם מתחמם ואתה עיוור למה שקורה ומאשים את טסלה בחמדנות עסקית. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא. לא מבין כלום. שמח עם זה שיש מי שילמד אותי, אפילו מרוצה שאנשים משתכנעים שיצרן עובד בשבילם ולא בשבילו, ובמקום לזהות תהליכים פשוטים של ביקוש שנענה באופן רגיל במניפולציות שיגרמו להעלאתו, גם בסביבה של עליית מחיר מואצת, הוא בסך הכל חושב על הקליינטים. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הסברתי את עצמי נכון כנראה, אין לי תלונה כלפי טסלה, להיפך אני מלא הערכה לחבורה הזו שלא רק יצרה כלי רכב שהביא ובאופן מאוד מרשים למהפכה, לא פחות מכך, במיינסטרים של התחבורה הפרטית, בהסטת מרכז הכובד של שמרנות בת עשרות שנים, לכיוון חדש של העדפת הנעת החשמל, אלא גם בדרכי השיווק החדשניות, ביצירת נאמנות מותגית מאוד מרשימה אצל הלקוחות ובמשחק העדין הזה של שיווי המשקל הלא פשוט בין היצע לביקוש. יותר מכך אני די מתחבר לטרוניה שלך שהופנתה משום מה אלי, ברור שלמוכר יש אינטרס עליון במכירת המוצרים שלו ובתמורה הגבוהה ביותר האפשרית, החוכמה היא לעשות זאת תוך כדי יצירת התחושה אצל הקליינטים שזה לא פחות עבורם מאשר עבורו, והם יודעים את העבודה שם בטסלה, שלא יהיה ספק. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל שעולה המחיר,  

יבוא אישי /יבוא מקביל הופכת להיות אלטרנטיבה מעניינת.

ביד 2 הגרמני ניתן למצוא טסלה מודל 3 משנת 2019 ב123K

וטסלה מודל 3 SR+ ב140K. 

ואם אני זוכר נכון, בקנייה מדילר  ניתן גם להזדכות על המע"מ 19% הגרמני.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Uri-G כתב:

התפנקנו 😀

 

יאמר לטובת טסלה (ולרע) שהיא התייחסו לשוק הישראלי בדיוק כמו בשאר העולם ולא ניצלו את האוליגופול כדי לדפוק עלינו קופה.

מפבואר שנה שעברה טסלה 3 בסיסית התייקרה בארה"ב ב 23%, בישראל המחיר ההתחלתי לפני שנה היה 186 (180 אלף היה טעות חישוב מיסים שטסלה תיקנה ונתנה למי שהזמין בזמן לשמור על ההזמנה)  והיום המחיר 225, התייקרות של 21%.

המחיר לא היה 186 בהתחלה, נכון שהייתה טעות אבל לא ב86. המחיר היה אמור להתחיל במשהו כמו 181095 ולא ב179754, המחיר שאתה מדבר עליו (186) זו עלייה שעשו כמה שבועות אחרי הפתיחה. מצורפת חשבונית כולל התיקון טעות של טסלה שהיא לקחה על עצמה

 

image.thumb.png.8014dcf228934306e12531370394ab6b.png

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, viper83 כתב:

יש בעיה אמתית של הספקה של מוצר (או שאתה לא מקבל את זה?) ויש לך כמה דרכים לפתור, טסלה מעלה מחירים ודוחה מסירות ודי בשקיפות, שאר היבואנים/משווקים(ארה"ב) מורידים הטבות, גוזרים קופון באלפי דולרים, דוחים תאריכי מסירה ללא צפי. כל העולם מתחמם ואתה עיוור למה שקורה ומאשים את טסלה בחמדנות עסקית. 

אולי אחת הסיבות להעלאות המחיר התכופות של טסלה בעוד שהמחירונים של היבואנים המתחרים דורכים בינתיים במקום היא המודל התפעולי הרזה שלה בישראל.

כשעלות הייצור במפעל עולה לדוגמא ב-10%, אצל טסלה זה בא לביטוי מיידי במחיר לצרכן (בכל העולם). אצל היבואנים בארץ, 10% ממחיר הקנייה שלהם זה לא מעט אבל מדולל בתוך ים של הוצאות קבועות אחרות - הפעלת אולמות תצוגה, שירות וכל המסביב, וכמובן נמהל בתוך רווח תפעולי משמעותית גבוה מהמקובל בענף (מדו"ח מבקר המדינה שפורסם השבוע). התוצאה היא שליבואנים יש פחות רגישות לעליות תשומות הייצור לעומת טסלה ולכן הם יכולים בינתיים "לספוג", במיוחד בשוק היוקרה.

 

אגב 1: טסלה מייבאת בדולרים והדולר חזר לרמתו מלפני שנה. בינתיים בשנה הזו האירו וה-וון הקוריאני נחלשו משמעותית, מה שנתן עוד כרית ביטחון ליבואנים מאירופה וקוריאה.

אגב 2: איוניק 5 התייקרה בשקט ב-2,000 ש"ח, כי היא כבר לא כוללת עמדת טעינה וזה היה גובה הזיכוי בגינה. הבא בתור הוא ביטול 3 טיפולים חינם.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, motior כתב:

אם תקפצו לתחילת השרשור הזה תראו שבינואר 2020 ההערכה הייתה שהמחיר יתחיל מ-300,000 ש"ח והיו אנשים שטענו שזה מחיר סביר לחלוטין...

אם לוקחים בחשבון את האינפלציה המטורפת שיש כיום, גם פאביה תעלה 200 אלף בקרוב. לדעתי המכירים כאן כדי להישאר. מהרגע שהצרכן הוכיח למוכר שהוא מוכן לשלם, המחיר לא ירד. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, eitanuch כתב:

אם לוקחים בחשבון את האינפלציה המטורפת שיש כיום, גם פאביה תעלה 200 אלף בקרוב. לדעתי המכירים כאן כדי להישאר. מהרגע שהצרכן הוכיח למוכר שהוא מוכן לשלם, המחיר לא ירד. 

איכשהו האינפלציה המטורפת לא גרמה לעלייה דומה במחירי מכוניות שאינן טסלה.
אבל ברור שהמחירים לא יירדו. זה טבעם....

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...