Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 37 דקות, redroze כתב:

דברו פה בעמודים האחרונים על 3-6 חודשי אספקה והנה להם רכבים זמינים מיידית במלאי.

אין לי/לך מושג אם זה 7 או 100 רכבים זמינים במלאי. 

לא הייתי לוקח רכב שחור, עם ריפודים לבנים וגלגלי 19 גם אם הייתי צריך לחכות שנה לאפשרות אחרת. 

 

אני הזמנתי בדצמבר רכב למרץ, שאלתי אותם פעמיים ביום על ביטולים והיה רק רכב אחד אדום עם וו גרירה, גלגלי 19 ומושבים לבנים שלא רציתי ונעלם מייד. אחרי שבוע התקשרו אליי שיש ביטול של רכב בדיוק כמו שהזמנתי ולקחתי.

 

לא נראה לי שהשתנה כל כך הרבה ב-3 חודשים שלא היה שום משלוח תוך כדי. אני יכול לשער שאנשים הזמינו רכבים בלי כוונה לקחת במטרה של לעשות סיבוב ביד2 ואולי ראו בנתיים שזה לא כל כך הולך.

אפשר "להאשים" רק את המודל של לשלם 500 ש"ח ולדחות, לשנות או לבטל.

עריכה אחרונה על ידי galbh
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 2 דקות, galbh כתב:

לא הייתי לוקח רכב שחור, עם ריפודים לבנים וגלגלי 19 גם אם הייתי צריך לחכות שנה לאפשרות אחרת. 

 

אני הזמנתי בדצמבר רכב למרץ, שאלתי אותם פעמיים ביום על ביטולים והיה רק רכב אחד אדום עם וו גרירה, גלגלי 19 ומושבים לבנים שלא רציתי ונעלם מייד. אחרי שבוע התקשרו אליי שיש ביטול של רכב בדיוק כמו שהזמנתי ולקחתי.

 

לא נראה לי שהשתנה כל כך הרבה ב-3 חודשים שלא היה שום משלוח תוך כדי. אני יכול לשער שאנשים הזמינו רכבים בלי כוונה לקחת במטרה של לעשות סיבוב ביד2 ואולי ראו בנתיים שזה לא כל כך הולך

הכלל שלך לא מעיד על הכלל. עובדה שיש המון רכבים בצבע שחור שנמכרים בארץ אצל יבואנים אחרים.

בנוסף העובדה שיש יותר רכבים לבנים משחורים זמינים למכירה מיידית, כאשר לבן הוא הצבע הזול ביותר, מחלישה את הטענה שלך.

 

לגבי הסיבוב ביד2 אני מסכים אתך לחלוטין.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גלגלי 19 גם אפשרות פחות מבוקשת.

 

ואם שמים את נושא המחיר על השולחן רוב האנשים מעדיפים לבן, ריפוד שחור וגלגלי 18 בגלל שהכי זול.

 

אגב גם אני. אני הוספתי כסף לצבע כדי שיהיה רשום לי זמן אספקה יותר מוקדם. ועשיתי שיקול אם אני זורק כסף על צבע או השכרת רכב.

עריכה אחרונה על ידי galbh
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, redroze כתב:

דברו פה בעמודים האחרונים על 3-6 חודשי אספקה והנה להם רכבים זמינים מיידית במלאי.

אין לי/לך מושג אם זה 7 או 100 רכבים זמינים במלאי. 

הזמנות היום הם לנובמבר או 2023 לרוב הדגמים. 7 רכבים שבוטלו מתוך 1500 רכבים במחיר של מעל 200 אלף שח זה כלום. מבטיח לך שהיו יותר ביטולים במחזורים קודמים(אל תשכח שהרבה מהביטולים הם שידרוגים לדגמים יותר יקרים). הבדל בין מה שקורה עכשיו למה שקרה בעבר, שהיום טסלה לא מקדימה ללקוחות את ההזמנה ובמקום זה מעדיפה למכור במיידי במחיר החדש(היותר יקר).  ניחוש שלי שזה ניסוי כלים לקראת פתיחת טרייד אין כמו שיש לה בכל העולם. ובמילים אחרות הטסלה y בדרך. מחזור ראשון ושני אני מנחש יהיו בלי טרייד אין. א"כ סביר להניח שיפתח טרייד אין להקל על בעלי 3 לשדרג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 4.3.2022 בשעה 15:24, Gopher כתב:

למה לא? יש לך ג'ילי גאומטרי C, אוטו מצוין לפי כל הביקורות והמחיר החל מ-135,000 ש"ח.

צודק,

אבל רק אחרי שנעבור את המחסום הפסיכולוגי לרכוש רכב סיני,

ואם לא יתגלו בעיות אמינות משמעותיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, galbh כתב:

או במילים אחרות אל תדאג להם הכל ימכר

 

הכל יימכר, אבל ברמת התמחור הנוכחית של טסלה, בצירוף המשך צורת התמחור הנוכחית שבה אתה משלם תוספת כספית ניכרת כדי לקבל בעצם כלום (צבע אחר למרכב או לריפוד) או לקבל ג'נט גדול במידה אחת (19 אינצ') שמצד אחד נותן אולי מראה יפה יותר אבל מצד שני גורע מאיכות הנסיעה, יותר פגיע ויותר יקר להחלפה, אנשים כבר מתחילים לחשוב פעמיים.

 

זאת בייחוד כאשר תוספת כל המפרט הנ"ל בדגם הבסיס מביאה את המודל 3 למחיר של 233,500 אלף ₪ שכבר מתקרב לדגם lr במפרט הבסיס (253 אלף ₪), שלא לדבר על מחיר דומה כבר לאיוניק 5 עם שני המנועים (240 אלף ₪), כאשר האיוניק כבר כוללת כסטנדרט ג'נט 20, ריפודים לבנים (עם קירור מושבים גם), מבחר צבעי מרכב ללא תוספת מחיר, ביצועים עדיפים (5.2 שניות האצה לעומת 6.1 שניות) (זאת מעבר להבדלים אחרים בין הרכבים שיכולים לצוף על פני המים כאשר הבדל המחיר לא קיים) וזה רגע לפני הגעת ה- ev6 שתהווה אופציה נוספת בסביבת המחיר הזאת.

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאט לאט מצליחים שם בטסלה להביא את האוטו שלהם לנורמה הישראלית המקובלת של אוטו נחמד אבל יקר מדי. מה שייאמר לשבחם הוא שהם עושים את זה חכם, גוררים את המתלבטים פנימה תוך הטמעת התחושה, אם אני לא קונה היום אני משלם עשירייה נוספת בעוד חודש.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר כתבתי כשטסלה עברו את קו ה 200 אלף, טסלה הופכת מרכב שקונים רק בגלל שהוא חשמלי, לרכב שקונים בגלל שהוא טסלה, כמו שהוא בכל העולם ששם הוא עולה כמו במוו 330e ודומיו (בלי להזכיר את התמחור ההזוי של המתחרה הישיר שלו במוו i4 קיבל בארץ). 

עיקר הגרירה נעשית פחות בגלל המחיר ויותר בגלל שאנשים מרוצים מהאוטו. יותר ויותר אנשים מכירים חברים/משפחה בעלי טסלות מרוצים וכך גם החששות ממעבר לרכב חשמלי ככלל ולטסלה בפרט מתפוגגים. ככה זה גם קורה ברוב העולם. דווקא המחיר הוא לפי דעתי הדבר שעוצר את המכירות בישראל, כי זה מעצים את תחושת הפראייר של הישראלי המצוי, שיש אנשים שקנו לפניו יותר בזול.

בסופו של יום השנה הקרובה הולכת להיות קרב של מלאים. בסוף השנה המיסים עולים, מי שיצליח להביא רכב חשמלי השנה ימכור בלי בעיה. הגירסה הבסיסית של טסלה 3 כבר זמינה רק ל 2023 , לא מאמין שטסלה תספוג את עלויות המיסים אבל מי יודע,(לפי החוזה הם יכולים לגלגל מיסים לצרכן,  אבל הם הוכיחו ההפך עד עכשיו). מי שרוצה בוודאות טסלה השנה יצטרך לשדרג לגרסאות היותר יקרות או לשדרג איבזור.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור, לפני כשנה  ואחרי עליית המחיר הראשונה עלתה לי 197550 היום באתר  עולה 226117  ש"ח הפרש (רווח) של 28567

מי שאוהב טסלה ויכול שיקנה עכשיו, אין טעם לחכות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, evc כתב:

 

הכל יימכר, אבל ברמת התמחור הנוכחית של טסלה, בצירוף המשך צורת התמחור הנוכחית שבה אתה משלם תוספת כספית ניכרת כדי לקבל בעצם כלום (צבע אחר למרכב או לריפוד) או לקבל ג'נט גדול במידה אחת (19 אינצ') שמצד אחד נותן אולי מראה יפה יותר אבל מצד שני גורע מאיכות הנסיעה, יותר פגיע ויותר יקר להחלפה, אנשים כבר מתחילים לחשוב פעמיים.

 

זאת בייחוד כאשר תוספת כל המפרט הנ"ל בדגם הבסיס מביאה את המודל 3 למחיר של 233,500 אלף ₪ שכבר מתקרב לדגם lr במפרט הבסיס (253 אלף ₪), שלא לדבר על מחיר דומה כבר לאיוניק 5 עם שני המנועים (240 אלף ₪), כאשר האיוניק כבר כוללת כסטנדרט ג'נט 20, ריפודים לבנים (עם קירור מושבים גם), מבחר צבעי מרכב ללא תוספת מחיר, ביצועים עדיפים (5.2 שניות האצה לעומת 6.1 שניות) (זאת מעבר להבדלים אחרים בין הרכבים שיכולים לצוף על פני המים כאשר הבדל המחיר לא קיים) וזה רגע לפני הגעת ה- ev6 שתהווה אופציה נוספת בסביבת המחיר הזאת.

 

 

לא חייבים להגדיל גלגלים (כמו שרשמת זה בעיקר חסרונות כולל טווח), ולא חייבים ריפודים בהירים שלדעתי חסרון גדול גם באיוניק. צבע זה עניין של טעם. עדיין (לדעתי) דגם הבסיס עם הסוללה המוגדלת ב 208 אלף ש''ח במחיר סביר לעומת המתחרים הישירים (איוניק5 וסקודה) ויש יתרון בתחזוקה ועבור חלק מהאנשים גם יתרון בגישת האנטי מערכת/יבואנים.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, galbh כתב:

לא חייבים להגדיל גלגלים (כמו שרשמת זה בעיקר חסרונות כולל טווח), ולא חייבים ריפודים בהירים שלדעתי חסרון גדול גם באיוניק. צבע זה עניין של טעם. עדיין (לדעתי) דגם הבסיס עם הסוללה המוגדלת ב 208 אלף ש''ח במחיר סביר לעומת המתחרים הישירים (איוניק5 וסקודה) ויש יתרון בתחזוקה ועבור חלק מהאנשים גם יתרון בגישת האנטי מערכת/יבואנים.

208.5 אלף אומנם עדיין מחיר סביר אם משווים למתחרים, אבל הוא תיאורטי בלבד. האספקה של טסלה ב-208K היא לפברואר והמס יעלה בינואר (אם לא תהיה דחייה של הרגע האחרון) ב-15,000 + מע"מ + מכס = 18,778 ואז אנחנו כבר ב-227 אלף ש"ח. מי שמזמין עכשיו צריך לקחת את זה בחשבון וכמובן להמתין שנה... לא נשמע מציאה גדולה.

 

מצד שני הכל פסיכולוגיה. ציפינו למחיר השקה של 290,000 ל-SR. אם היו מתחילים עם 230 עדיין היה אפקט וואו, ואם משם היו מורידים 5K שוב ושוב ושוב ומגיעים ל-208... כולנו היינו בהלם וההזמנות היו הולכות ומתגברות (אם רק היו מלאים). המגמה ההפוכה והמהירות שלה יש בה משהו שלא עושה לך חשק לרדוף אחריו אם אינך מעריץ המותג.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...