Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

(פירוט מלא של הרכב בחתימה)

 

אורות הבלם נשארים דלוקים כאשר נותנים סוויץ' או כשהרכב מונע, כשרכב כבוי ללא מפתח בסוויץ' האורות כבים.

 

הוחלף יוניט אור בלם לאחד מקורי, הבעיה לא נפתרה. אוסיף שכאשר אני מוציא את היוניט החדש ולוחץ עליו עם האצבע, אין כלל תגובה והאורות נותרים דלוקים.

 

היכן יכולה להסתתר הבעיה? :|

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם

כנראה שאחת מהמנורות בלם מקצרת ולכן האורות דולקים קבוע.

בדרך כלל המנורה תהיה שחורה.

תחליף את המנורות והבעיה תסתדר לדעתי.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

עדכון: בפס הבלימה העליון (סימנתי בצילום) יש 4 נורות קטנות, כולן נראות תקינות ולא שרופות. בכל מקרה, נתקתי את כולן וניסיתי לבדוק האם אורות הבלימה ממשיכים לדלוק קבוע, ולצערי גם כשהנורות בפס הבלימה העליון מנותקות שאר אורות הבלימה ממשיכים לדלוק באופון קבוע. האם ניתן להסיק מכך שהן לא הבעיה?

 

את נורות הבלימה בצדדים p21w, (בכל צד נורת p21w) החלפתי לפני חודש וחצי כאשר רכשתי את הרכב (הבעיה הייתה קיימת גם אז).

 

אני מניח שנורות אחרות שלא קשורות לאורות בלימה לא אמורות להשפיע על מעגל אורות הבלימה, כך שאין טעם להתעסק איתן כל עוד הן עובודת באופן תקין.

 

מה דעתכם?

 

208-black-edition-rear-view.jpg

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם

ייתכן שיש תקלה במעגל המודפס של הפנסים.

נסה לנתק את התקע של הפנס הימני לראות האם הבעיה נפתרת.

אם לא, חבר את הימני ונתק את השמאלי ותראה אם הבעיה נפתרת.

ייתכן שיש קצר באחד מהפנסים.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

עדכון: נותק כבל החשמל של הפנס האחורי השמאלי ולאחר מכן בוצעה בדיקה, אורות הבלימה ממשיכים לדלוק קבוע, כך גם לגבי הפנס הימני.

 

לא ברור מה קורה כאן

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם

האם יתכן שהגורם לבעיה הוא פיוז שרוף? אני מחפש בספר הרכב מידע על הפיוז של אורות הבלמים, אין שום מזכר לפיוז כזה. ייתכן?

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם (נערך)

תבדוק את מתג אור הבלמים בדוושת הבלם - נמצא ממש מעל דוושת הבלמים.

20191227_122102.jpg

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

מני, תודה על התגובה!

 

מתג אור בלם הוחלף באחד מקורי, לצערי זה לא פתר את הבעיה.

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם

איני מכיר את דגם מכותיך, אבל יש מכוניות שבהן יש שני מתגים בדוושת הבלם כשאחת מהן היא לאורות הבלם

והשניה למידע למחשבים ברכב שנלחצה דוושת בלם.

כבר נתקלתי ברכבים כאלו שטועים בין המתגים או לא מודעים בכלל לקיום שני מתגים.

אולי כך זה גם במכוניתך (סתפ ניחוש פרוע).

בצתג אורות הבלמים, צריך לנתק ממנו את מחבר החשמלי ואז לראות אם אורות הבלם נותרים דולקים

ואם כן אז יש באיזה מקום קצר חשמלי.

האם אורות הבלמים דולקים קבוע גם כשאורות המכונית כבויים לגמרי?.

בברכה - רפי לין

פורסם

רפי, תודה רבה על תשובתך המפורטת!

 

לשאלתך, אורות הבלמים כבים כאשר המנוע כבוי והמפתח מחוץ לסוויץ'. הסתכלתי היטב מתחת לדוושה, ראיתי רק מתג אחד.

כאשר מנתקים את היוניט של אור הבלם, אורות הבלם ממשיכים לדלוק.

 

מעניין כיצד יכול להיות קצר חשמלי אם לא נגעו בצמה של היוניט.

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

×
×
  • תוכן חדש...