Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

partner tv מחייב סלילת כבל פיזית?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני עובר לדירה שכורה ומתכנן להשתמש בשירותי partner tv.

הבנתי שpartner tv מחייב התקנה עם כבל תקשורת פיזי (כלומר לא wifi) לראוטר הביתי.

הטלויזיה בסלון תהיה צמודה למיקום הראוטר ולכן חיבור פיזי הוא לא בעייתי.

לעומת זאת אנחנו מתכננים גם להשתמש בטלויזיה בחדר השינה, וגם בו נרצה partner tv.

האם זה יחייב סלילה פיזית של כבל לאורך הקירות בבית? מדובר בדירה שכורה ואני מעוניין להשאיר קדיחות בקיר למינימום.

פחות מתחשק לי שטכנאי חאפר יתחיל לחווט את הבית מחדש.

 

האם יש אפשרות לחבר partner tv על wifi? ואם לא, האם כדאי לשקול כבר לקחת סלקום tv? (הרתיעה העיקרית מסלקום היא העובדה שהטלויזיה היא בעצם עידן+, ואני לא מת על הקליטה של עידן+).

פורסם

רק מציין שבסלקום יש אפשרות לקליטת הערוצים הלינאריים דרך המרשתת במקום העידן+

(אצלי זה כך, כי הקליטה של עידן+ אצלנו מחפירה/לא קיימת)

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

האם יש אפשרות לחבר partner tv על wifi? ואם לא, האם כדאי לשקול כבר לקחת סלקום tv? (הרתיעה העיקרית מסלקום היא העובדה שהטלויזיה היא בעצם עידן+, ואני לא מת על הקליטה של עידן+).

 

אפשר גם דרך WIFI.

הממיר תומך ב 5GHZ ו 2.4GHZ ואין שום בעיה להשתמש ב WIFI ולא בקווי (ברור שקווי תמיד עדיף על אלחוטי, אבל אם אין לך ברירה - מניסיון אצלי - לא היו בעיות).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

יש לי סטינג ואינטרנט של סיבים אופטים של סלקום.

אני מקבל ב-WIFI בערך 160 מגה לסטרימרים. מספיק והותר.

רץ חלק בלי בעיה.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

בסלקום TV, החיבור נעשה על גבי התשתית של HOT. (התשתית שנחצבה בבית).

בארון התקשורת יש Mocca שמתחברת אל הראוטר, ומשם מתחברת אל התשתית של הוט ומשם האות מומר בחזרה לחיבור קווי (LAN) ע"י mocca נוספת.

 

אני מתאר לעצמי שלפרטנר יש פתרון דומה.

יש תשתית קיימת של HOT בדירה?

 

 

עוד פתרון - שימוש ב- Mesh עם יציאה קווית/ מגדיל טווח.

פורסם

אני מקבל (לפי הסטרימר של סטינג) 40 מגה לסטרימר, וגם זה מספיק (אינטרנט של הוט/הוטנט במהירות 200, אבל הרבה "לקוחות").

:turn-l:
פורסם

איזה תשתית קיימת יש בבית? גם בסלון וגם בחדר השינה?

כבל קואקס של כבלים יש?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...