Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[סיקור-בזק] בוסטר להתנעת הרכב של 70mai (שיומי\Xiaomi).


איציק נ.
 שיתוף
עוקבים 17
שימו לב! השרשור הזה בן 277 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הגיע הזמן להתחדש בבוסטר לרכב.

המגוון של הסינים הוא עצום, גם מה שבסין וגם מה שמגיע משם אלינו. לאנשים שיש וניסו בוסטר סיני פשוט עלום שם - נראה שהם עושים את העבודה אם המצבר התרוקן ומי ששאלתי היה מרוצה (לא שאלתי אם ניסה להניע רכב עם מצבר מת, לצורך העניין).

בארץ החל מ 200 שח אפשר לקנות בוסטר לא ממותג, ללא ספק מחיר מאוד מפתה.

 

הבוסטרים המקצועיים (NOCO) בגרסת הכניסה (GB20) עולים בארץ באיזור ה 500 שח.

 

המותג שיומי ידוע כמותג עם יחס עלות:תועלת טובים מאוד.

כן, ברור לי שאין שום דבר *מושלם* בעולם וגם בשיומי אפשר למצוא דגמים טובים יותר וטובים פחות - אך יצאתי לבדוק את הבוסטר של 70mai המזוהה כסוג של חברת "בת" של שיומי.

 

אז מה יש לנו כאן ?

האריזה:

מי שמכיר את המותג 70mai מייד יזהה את האריזה המאפיינת את החברה: קופסא שחורה עם כיתוב בצבע נחושת, דיי סולידית.

 

בתוך הקופסא:

בתוך הקופסא השחורה נמצא תיק בד-ניילון (עבה) חזק מאוד בצבע אפור בהיר, עם ידית תליה\אחיזה בצד אחד, המכיל בתוכו 2 תאים לאורך:

בתא אחד תמצאו את הסוללה עצמה (הבוסטר עצמו) עם סיפרון קטן של הוראות הפעלה במגוון שפות (כולל אנגלית), ובתא הסמוך תמצאו את סט כבלי ההתנעה + כבל USB TYPE-C המטעין את המכשיר.

 

המכשיר עצמו:

המכשיר עצמו דיי שטוח, רחב וארוך.

בחלק העליון ישנם 4 LED-ים כאשר כל אחד מהם מסמן 25% מעוצמה הסוללה (25-50-75-100).

בדופן ישנו חיבור לסט כבלי ההתנעה עם המתאם שלהם (שמזהה גם חיבור קוטביות הפוכה אם במקרה טעיתם בחיבור)

בחזית יש פנס, שקע USB (עבור שימושים שונים כמו הטענת מכשיר סלולארי וכד'), שקע USB-TYPE-C עבור הטענה ולחצן הפעלה (הכיבוי אוטומטי).

 

 

[המשך - בהודעה הבאה]

WhatsApp Image 2019-10-31 at 17.37.35.jpeg

WhatsApp Image 2019-10-31 at 17.37.35 (2).jpeg

WhatsApp Image 2019-10-31 at 17.37.35 (3).jpeg

WhatsApp Image 2019-10-31 at 17.37.35 (4).jpeg

WhatsApp Image 2019-10-31 at 17.37.35 (5).jpg

WhatsApp Image 2019-10-31 at 17.37.35 (6).jpg

WhatsApp Image 2019-10-31 at 17.37.35 (7).jpg

WhatsApp Image 2019-10-31 at 17.37.36.jpg

WhatsApp Image 2019-10-31 at 17.37.36 (2).jpg

WhatsApp Image 2019-10-31 at 17.37.36 (3).jpeg

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

לדעתי יש לשכן שלך עוד בעיה (מעבר למצבר הריק) וזו כנראה בעיה של מגעים (או בקטבים של המצבר או בכבל מינוס [-] שמתחבר לגוף המנוע). גם הנוקו וגם השיומי במצב כזה צריך לתת לך מתנע שמסובב את המנוע. צליל נקי

אם הזכרנו פה את ה NOCO: הצלחתי למצוא ב alibuy  מבצע KSP NOCO GB40 רק 385 ש"ח (אחרי כפל קופונים . אחרת זה 435 ש"ח) המחיר באמת שווה והחנות בארץ אז יש אחריות והכל ... גם בארה"ב נוקו כז

תמונות שפורסמו בשרשור

סט כבלי ההתנעה והמתאם:

 

המתאם של סט כבלי ההנעה מכיל כפתור BOOST, לידו LED אחד אדום עם הכיתוב REVERSE ועוד LED נוסף ירוק עם הכיתוב CORRECT.

אם חיברתם הפוך - ה LED האדום ידלק ויהיה ציפצוף.

אם ה LED הירוק מהבהב - סימן שהמתח נמוך, יש צורך ללחוץ על ה BOOST וברגע שה LED הירוק דלוק - ללכת להניע.

אם חיברתם נכון והמצבר שלכם רק חלש - ה LED הירוק יידלק ותוכלו להניע את הרכב.

אם ה LED הירוק והאדום לא נותנים שום סימן חיים - סימן שהמצבר שלכם מת לחלוטין. גם כאן, ליחצו על ה BOOST וחכו ל LED הירוק שידלק - ולכו להניע.

 

ועכשיו - לעבודה:

 

הפציינטית היא 307 ישנה שעומדת עם מצבר מת לחלוטין.

אחת לכמה חודשים היא מקבלת בוסטר של NOCO GB20, זזה למקום אחר ונחה.

 

חיברתי את המתאם עם כבלי ההצתה לבוסטר ולאחר מכן את התנינים (המאוד חזקים, השקיעו יש לציין) למצבר.

כפי שנראה בתמונות, שום נורה לא נדלקת, המצבר מת לחלוטין.

לאחר לחיצה על BOOST, הנורה הירוקה נדלקה והלכתי להניע.

בסיבוב המפתח הלוח שעונים נדלק כאילו המצבר תקין לחלוטין. עם הסיבוב להתנעת הרכב - הסטרטר נכנס לפעולה והרכב מניע בקלילות מבלי שהלוח שעונים ימצמץ.

 

לסיכום:

בהשוואה ישירה ל NOCO GB20, המכשיר של 70mai חד משמעית חזק יותר.

הוא מניע את הרכב בקלילות, מאוד קל להפעלה, מגיע עם תיק נשיאה איכותי מאוד ונותן תמורה מ-ע-ו-ל-ה למחיר.

המחיר: 180 ש"ח כולל משלוח מ AliExpress.

 

ממליץ בחום.

 

איציק

 

---------------------------------------------------------------------------------

עריכה: קובץ הוידאו של התנעת הרכב נמצא כקובץ ZIP עם קישור מתחת לתמונות המצורפות

WhatsApp Image 2019-10-31 at 17.37.36 (4).jpeg

WhatsApp Image 2019-10-31 at 17.37.36 (7).jpeg

WhatsApp Image 2019-10-31 at 17.37.36 (8).jpeg

WhatsApp Image 2019-10-31 at 17.37.36 (9).jpeg

WhatsApp Image 2019-10-31 at 17.37.36 (10).jpeg

WhatsApp Image 2019-10-31 at 17.37.36 (11).jpeg

WhatsApp Image 2019-10-31 at 17.37.36 (12).jpeg

WhatsApp Video 2019-10-31 at 18.41.40.zip

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצרף את הלינק למוכר שממנו קניתי (דרכו מצאתי משלוח לארץ שיוצא מסין. היו עוד חנויות רישמיות של 70mai אך לצערנו הרב הן לא שולחות לישראל).

 

https://www.aliexpress.com/item/4000077065478.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.3ca74c4dRh8KpO

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לשאלתך כבעל בוסטר נוקו.

בוסטר אחד שהיה על כסא הנוסע ברכב סגור ביום קיץ. הסוללה התנפחה וגרמה לבוסטר להישבר. יש לציין שהבוסטר עדיין עובד.

בוסטר שני היה בבגאז של הרכב בימי הקיץ החמים ביותר ולא קרה לא כלום.

לפי היצרן הבוסטר עמיד בחום של עד 50 מעלות צלזסיוס. כמובן לא בשמש ישירה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סוללות וחום גבוהה אף פעם לא הולכים ביחד, אבל עד כה לא שמעתי על מקרים אצל אנשים שנקטו במשנה זהירות בסיסי (מקום מוצל זה הבסיס).

אני חושב שמקום אידאלי לאחסן את הבוסטר ברכב צריך להיות בתא המטען, במקום נמוך ומוצל (עם דגש על תא מטען ששמש ישירה לא חודרת אליו).

יכול להיות שכדאי לשים אותו סמוך לגלגל הרזרבי או בכל תא נסתר אחר ברצפת הרכב באיזור תא המטען (לוודא שהאגזוז לא עובר בסמוך וגורם להתחממות באותו איזור).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

GB20 נותן ב-PEAK רק 400A.

המכשיר החדש שלך נותן 600A וזה ההבדל הקטן בקלות ההנעה.

 

תתחדש!

מחפש פיג'ו או סיטרואן עם מנוע 1.6THP תקול לצורך שיקום

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היצרן טוען לטווח של 6-12 חודשים וממליץ (לטובת הארכת חיי המוצר) לטעון את המכשיר אחת ל-3 חודשים.

WhatsApp Image 2019-11-01 at 11.37.15.jpeg

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן, קיבלתי מספר מעקב.

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הזמנתי אחד שיהיה... 52 דולר זה לא הרבה כסף.

השאלה איפה לאחסן אותו?

 

ברכב אחד יש לי מצבר בן 4 שנים שעבר 77 אלף ק"מ - זה הרכב שנוסעים בו הכי הרבה.

ברכב השני יש לי מצבר בן 3 שנים שעבר 36 אלף ק"מ , ברכב הזה נוסעים פחות , אבל אם כבר הוא נוסע אז כל המשפחה נוסעת בו.

 

בשני הרכבים יש לי ערכת כבלים טובה, ב 10 שנים האחרונות שמצבר התרוקן לי זה קרה ליד הבית,

תמיד זה היה אחרי כמה ימים שהרכב לא נסע.. ולפי מרפי זה תמיד קרה שהרכב היה לבד בחנייה והשני יצא קודם ..

אז אם הולכים לפי הסטיסטיקה צריך להשאיר את הבוסטר בבית..

 

מצד שני .. למרות שיש לי כבלים ברכב יש לי איזה שריטה ..

בשנת 2004, הקצין רכב בחברה כינס את כולם - רוב הרכבים בצי היו קורולות 2003 -2004 ,

סיפר שהיו הרבה מקרים של אנשים שעזרו עם כבלים ושנייה אחרי זה הלך המחשב של הקורולה..

אז לפחות עם הקורולה 2003 (שהחזקתי עד 2015).. נמנעתי להשתמש בכבלים...

 

ולכן מבחינת להגן על המחשב של הרכב. כדי להחזיק את הבוסטר ברכב.. ככה זה עוזר לי להגן את המחשב של הרכב שלי

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 277 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...