Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיצד לבחור סוללה ניידת להתנעה ("בוסטר")?


einpoklum
מעבר לפיתרון נפתר ע"י einpoklum,
שימו לב! השרשור הזה בן 814 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ליושבי הפורום הנכבדים שלומות :-)

 

 

אני מתכנן לרכוש סוללה ניידת להתנעת הרכב במקרה של מצבר מרוקן - גם עבור הרכב שלי-עצמי (פרדה עייפה אך נאמנה מדגם פיאט פנדה 2007) וגם לעזרה לאחרים במצב דומה.

 

למעשה, כבר הייתה לי סוללה כזו: דגם HEM-9500, המיובא לארץ ע"י המילטון. היא שבקה חיים היום, במהלך סיוע למישהו בצד הדרך: למצבר שלו לא היה כל סימון הדקים בו הצלחתי להבחין, וכשחיברתי ככל הנראה הפוך, הסוללה התנפחה תוך כמה שניות, הפלסטיק התפרק, יצא עשן, נפלט נוזל... לא סימפטי. אבל עוד לפני המקרה הזה, לא הייתי מרוצה ממנה: כאשר הייתי מחבר אותה נכון, הייתי צריך לחכות זמן די רב עד שמצבר פרוק היה מצליח להניע בעזרתה - ככל הנראה, המצבר צריך היה להיטען במידת מה, והזרם מן הסוללה עצמה לא הספיק. זהו מצב נחות מאשר חיבור הדקים בין מצברים, אז ההתנעה היא באופן טיפוסי מיידית. (אם כי - אין לי באמת ניסיון של עשרות התנעות.)

 

עד היום, חשבתי ש"זה מה יש". אבל כעת אני מגלה שישנן סוללות, 'בוסטרים', כאלו עם שוני מאוד דרמטי בפרמטרים.

 

בפרט, בסוללת ה-HEM9500, זרם ההתנעה הוא 200A, וזרם השיא הוא 400A.

לעומת זאת, בסוללה הזו של Baseus, זרם ההתנעה הוא 1000A, וזרם השיא הוא 2000A. נשמע מבטיח.

 

ויש גם גרסה זולה יותר של הבוסטר של Baseus בה זרם השיא הוא 1000A. היקרה יותר אמורה להיות מיועדת לנפח עד 8 ליטר, הזולה יותר עד 6 ליטר. אבל האם באמת זו המידה? הפיאט שלי היא 1.2 ליטר - אז האם הסוללה מתאימה למנועים של משאיות?

 

מאידך, נראה שההמילטון תומכת במספר מתחי יציאה - 12V, 16V, 19V (אם כי מעולם לא בררתי בין המתחים), ואילו ה-Baseus מזכירה רק 12V. נדמה לי שהמצברים בארץ הם 12V, אז שניהם מספיק טובים במובן הזה, נכון?

 

נתתי רק דוגמה לחלופה אחת כמובן. הנה דגם של חברה בשם EAFC, שיש לגביו פחות מידע טכני, אבל הוא מבטיח הגנה מחיבור הפוך.

 

וזו רק ההתחלה... בקישור האחרון מצאתי קישורים לעוד 5-6 דגמים שונים של סוללות הטענה / בוסטרים רק מאותה החברה, הווה אומר יש כנראה מגוון לא קטן של הקופסאות הממזריות הללו! ב-BangGood אני מוצא יותר מעשרה סוגים (וגם חתול בתוך ארגז, בהחלט חלופה מעניינת). כאן בפורום מצאתי שרשור מ-2017 עם המלצה חמה על סוללות להנעה מסוג NOCO - אבל גם שם יש לפחות שלושה סוגים ואולי יותר.

 

שורה תחתונה: אז - עוצו לי עצה... איך לבחור סוללת-הטענה/בוסטר שכזה? מה אפשר וצריך לבחון ולהשוות?

 

 

עריכה אחרונה על ידי einpoklum
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שלום

 

אני מתנדב בידידים כך שיש לי ניסיון לא קטן עם בוסטרים.

בנוסף, חפרתי על זה לא מעט כדי להבין למה צריך לשים לב בנתוני הבוסטר וכו'.

 

השאלה הכי בסיסית היא מה המטרה שלך בקניית הבוסטר?

איך אתה חושב להשתמש בו ?

 

אתן דוגמה:

פעם קניתי בהזדמנות בוסטר קטן. כשאשתי שכחה את האורות דולקים ואני מיהרתי לפגישה, הוצאתי אותו מהבאגז' והתנעתי ונסעתי.

הוא הספיק לי בדיוק להתנעה של המכונית שלי כשאני צריך אותו.

אבל כשהתחלתי להתנדב בידידים, הבנתי די מהר שאצטרך להטעין אותו אחרי כל התנעה [ושגם כך הוא לא כל כך חזק].

אז הוא כבר לא התאים לצרכים שלי שהשתנו וקניתי אחד חזק.

 

בכל התיאור שלך לא ציינת מתי אתה חושב להשתמש בבוסטר ובאיזו תדירות.

 

כשתגדיר לעצמך את זה נוכל להמשיך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@ריחן סגול: המטרות...

 

מטרה ראשית: התנעת הפיאט פנדה שלי כאשר אני פורק את המצבר בטעות (משאיר אורות פתוחים, נגיד). אחת לשלושה חודשים (בפועל פחות, אבל נגיד).

מטרה משנית 1: סיוע לאנשים אחרים בדרך אשר זקוקים לבוסטר, מבלי להצטרך לחבר כבלים למצבר שלי. אחת לחודשיים.

מטרה משנית 2: התנעת רכב עתידי שלי אשר אולי יהיה תובעני יותר מפיאט פנדה. אחת לשלושה חודשים... פעם כשיהיה לי רכב אחר.

מטרה משנית 3: התנעת הפיאט פנדה במצבי תקלה אחרים במצבר. אחת לשלוש שנים? אף פעם?

 

לא מפריע לי להצטרך לטעון את הבוסטר לאחר שתיים-שלוש הטענות; אבל יש לי תחושה לא נעימה לגבי הצורך לטעון לאחר התנעה יחידה.

עריכה אחרונה על ידי einpoklum
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אתחיל בכמה תובנות על מה צריך לשים לב בקניית בוסטר.

ואמשיך בכמה דוגמאות למודלים שונים של בוסטרים.

 

 

פיק התנעה.

מדובר בנתון שהוא הראשון להיות מוצג בתיאור המוצר אך למעשה אין לו שום חשיבות ומשמעות !

מדובר למעשה בזרם ראשונית מהיר שרץ בכבלים ברגע הראשון - חלקיק שניה ממש - ואין לו שום קשר לתהליך ההתנעה שלוקח כמה שניות לפחות.

מדוע בכל זאת מציינים את המספר הזה?     כי הוא גבוה יותר ומהווה מקדם מכירות יעיל.

אין לו שום משמעות מעבר לכך.....

 

 

המדד הנכון לעוצמת הבוסטר הוא זרם ההתנעה.

זרם ההתנעה תמיד קטן יותר משיא הזרם ולעיתים קשה למצוא את הנתון הזה במפרט. [בבוסטר הישן שלי לא הצלחתי למצוא בשום דרך מה זרם ההתנעה].

 

כך או כך, לצרכי התנעה של רוב הרכבים גם בוסטר עם זרם התנעה של 600A הוא די והותר,

כך שכמעט וכל בוסטר שתבחר יענה על הצרכים.

[זרם התנעה של סטרטר ברכב משפחתי רגיל הוא משהו בסביבות 100A  אולי 150A. אז גם בוסטר של 300A או 500A יספיק.....]

 

 

 

נתון נוסף שחשוב לבדוק זה תכולת הסוללה של הבוסטר.

כלומר, כמה אנרגיה מאוכסנת בה ובהתאם לכך לכמה התנעות היא תספיק לפני שצריך להטעין את הבוסטר שוב.

 

הבוסטר החזק יותר של Baseus שנתת קישור אליו הוא בעל תחולה של 20-30 אלף מילי אמפר/שעה שיכולים להספיק ללא מעט התנעות. הרבה אפילו !

 

גם זרם ההתנעה שלו הוא מאוד חזק.

לי יש משהו דומה קצת יותר חזק והתנעתי איתו אמבולנס סוואנה ועוד כל מיני רכבים שבהגדרה דורשים כבלים חזקים.

 

למעשה הוא נותן לך הרבה מעבר למה שאתה מבקש.

 

הבוסטרים של noco:

הבוסטרים של נוקו נמכרים בידידים והם חביבי המתנדבים לקו ראשון של בוסטרים [יש גם בוסטרים הרבה הרבה יותר משוכללים וחזקים].

נוקו 40 הוא בוסטר קטן ויעיל מאוד. יש בו הרבה מאוד פייצרים נחמדים וחשובים כולל הגנה מפני החלפת קטבים ועוד.

אני פחות מכיר אותו אבל המתנדבים בארגון מרוצים מהיעילות שלו.

מה שכן, בשום דרך לא תמצא מה זרם ההתנעה שלו. חפרתי באתר של נוקו ואין את המידע. הם משתמשים בנתון אחר שאינו באמפרים.

בנוסף, לנוקו 40 יש פיק של 1000A. מכאן תוכל להבין שאם מתנדבים שמתניעים פעם אחר פעם מרוצים ממנו והוא נותן תפוקה, מה באמת צריך יותר ?

[אגב, גם הוא מיוצר בסין אבל בטכנולוגיה אמריקאית].

 

 

לי יש את הבוסטר הזה.

אמנם חברה סינית לא מוכרת אבל נותן עבודה מדהימה.

טרם נתקלתי ברכב שלא הצלחתי להתניע אותו בגלל חולשת המכשיר. פשוט סוס עבודה. יש לו אמפר גבוה ובעל תכולה גדולה מאוד  כך שאני צריך להטעין אותו רק אחרי מספר קריאות רב.

 

בנוסף יש לו מולטי טסטר למתח הסוללה על החיבור של הכבלים [ראה בתמונות] כך שאני יודע בדיוק כמה מתח אני נותן לרכב ועוד לפני ההתנעה כמה בכלל יש במצבר הרכב. לי זה חשוב.

בעבר הייתי יוצא עם מולטי טסטר שלעיתים שכחתי אותו בבית. עכשיו זה צמוד לבוסטר. אני בודק איתו גם את תפקוד האלטרנטור כאשר אני מנתק את הבוסטר מיד אחרי ההתנעה אך משאיר את הכבלים מחוברים.

[יש לו גם הטענת קירבה לפלאפון].

יש מד אחוזים מדויק למצב הבוסטר [ולא רק 4 נורות שנותנות חיווי כללי].

 

 

בתכלס, כמעט כל מה שתבחר מכל מה שדובר כאן הוא הרבה מעבר [למעשה כמעט כפול] לצרכים שפירטת.

רק אל תקנה את הפשוטים בתחנות הדלק כי הם באמת באמת חלשים ולא יענו על הצרכים שלך.

 

 

* חשוב מאוד לנתק את הבוסטר מיד אחרי ההתנעה.

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציטוט

בנוסף יש לו מולטי טסטר למתח הסוללה על החיבור של הכבלים

 

טסטר - אני מבין. איפה כאן ה"מולטי"?

 

ציטוט

כך שאני יודע בדיוק כמה מתח אני נותן לרכב ועוד לפני ההתנעה כמה בכלל יש במצבר הרכב. לי זה חשוב.

  • האם אתה לא נותן לרכב את מתח הטעינה של הבוסטר, וזהו?
  • "כמה בכלל יש במצבר הרכב" - אתה מתכוון למדידת מִטְעַן צבור? או למדידת המתח הירוד, אשר נמצא בהתאמה כלשהיא למידת המטען הצבור?
  • תוכל להסביר מהי החשיבות של "לדעת כמה בכלל יש לי"?
ציטוט

הבוסטרים של נוקו נמכרים בידידים

המחיר של G40 הוא 700 ש"ח, כאשר החלופות שאני ואתה הזכרנו הן לכל היותר מחצית המחיר. ולפי הקריטריונים שאתה תיארת - הן נותנות לי די והותר. אז - מה היתרון המשמעותי ב-NOCO?

ציטוט

חשוב מאוד לנתק את הבוסטר מיד אחרי ההתנעה.

מובן שלא מתאים לנסוע עם בוסטר מחובר למצבר, אבל מה חשוב בניתוק המהיר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעלים של  NOCO אני אומר לך : קנה לך משהו סיני ב 300 ש"ח באחת מרשתות הכלים בארץ , שכולל זיהוי חיבור הפוך. יש לא מעט כאלה.כמו כל מוצר חשמלי בארץ: מקבלים אחריות לשנה.  יתניע לך פנדה . רק מה: לבדוק אותם מיד בקניה כי פגשתי כבר כמה שהיו פגומים מהקרטון (לא נטענו, העלו עשן תחת עומס ואז מוחלפים תחת אחריות)

אתה לא באמת צריך NOCO לשימושים שלך. נוקו GB40 נותן כ 200A זרם התנעה למשך כ 10 שניות או יותר . זה לא רע.

כמו שכתבו לך, עם פנדה: גם 100A יתניע לך את הרכב.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש גם את הנוקו 20 שעלה ב ksp עד לא מזמן כ 500₪ ומתאים למנועים עד 4 ליטר.  הם נוקבים בזרם שיא של 500A ואכן לא מספרים מהי קיבולת הסוללה אבל קניתי כזה ומאחורה רשום 24WH שזה אומר 2AH על 12V. 

 

רכשתי את ה GB20 פשוט מפני שהוא הכי זול שאמור לישות את העבודה עבורנו. יש לנו שני רכבים משפחתיים (לא שטח) אז חשבתי שהוא יספיק. 

ה 20 מוצהר עד ל 4 ליטר אז ברור שלא כדאי לסמוך עליו אם מתקרבים לשם אבל בתור מי שלא רואה את עצמו עם רכב מעל 2 ליטר זה נראה מספיק. 

עדיין לא יצא לי לבדוק אותו הלכה למעשה - זה יכול לקחת שנה שנתיים לשמחתינו. 

 

מה שכן הוא עושה רושם של מוצר איכותי וקשיח (מוקשח אומרים?) החל מה unboxing החוויתי ועד לתחושה במחברים, הלחצנים ובכלל. לא ניסיתי להפיל אותו אבל עושה רושם שישרוד בקלות נפילה מגובה המותניים. 

 

אחרי שניסיתי להזמין מחול ללא הצלחה בגלל רגולציה קניתי ב KSP במבצע בלאק פריידיי ב 465₪ אחרי הנחה (מחיר רגיל 499₪).

image.jpg

image.jpg

  • רעיון טוב! 1

'89 Leone -> '03 Impreza 2.0 GX (הכי מתגעגע) -> '12 B3 1.5 Hatchback + Honda FRV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, ריחן סגול כתב:

אני אתחיל בכמה תובנות על מה צריך לשים לב בקניית בוסטר.

ואמשיך בכמה דוגמאות למודלים שונים של בוסטרים.

 

 

פיק התנעה.

מדובר בנתון שהוא הראשון להיות מוצג בתיאור המוצר אך למעשה אין לו שום חשיבות ומשמעות !

מדובר למעשה בזרם ראשונית מהיר שרץ בכבלים ברגע הראשון - חלקיק שניה ממש - ואין לו שום קשר לתהליך ההתנעה שלוקח כמה שניות לפחות.

מדוע בכל זאת מציינים את המספר הזה?     כי הוא גבוה יותר ומהווה מקדם מכירות יעיל.

אין לו שום משמעות מעבר לכך.....

 

 

המדד הנכון לעוצמת הבוסטר הוא זרם ההתנעה.

זרם ההתנעה תמיד קטן יותר משיא הזרם ולעיתים קשה למצוא את הנתון הזה במפרט. [בבוסטר הישן שלי לא הצלחתי למצוא בשום דרך מה זרם ההתנעה].

 

כך או כך, לצרכי התנעה של רוב הרכבים גם בוסטר עם זרם התנעה של 600A הוא די והותר,

כך שכמעט וכל בוסטר שתבחר יענה על הצרכים.

[זרם התנעה של סטרטר ברכב משפחתי רגיל הוא משהו בסביבות 100A  אולי 150A. אז גם בוסטר של 300A או 500A יספיק.....]

 

 

 

נתון נוסף שחשוב לבדוק זה תכולת הסוללה של הבוסטר.

כלומר, כמה אנרגיה מאוכסנת בה ובהתאם לכך לכמה התנעות היא תספיק לפני שצריך להטעין את הבוסטר שוב.

 

הבוסטר החזק יותר של Baseus שנתת קישור אליו הוא בעל תחולה של 20-30 אלף מילי אמפר/שעה שיכולים להספיק ללא מעט התנעות. הרבה אפילו !

 

גם זרם ההתנעה שלו הוא מאוד חזק.

לי יש משהו דומה קצת יותר חזק והתנעתי איתו אמבולנס סוואנה ועוד כל מיני רכבים שבהגדרה דורשים כבלים חזקים.

 

למעשה הוא נותן לך הרבה מעבר למה שאתה מבקש.

 

הבוסטרים של noco:

הבוסטרים של נוקו נמכרים בידידים והם חביבי המתנדבים לקו ראשון של בוסטרים [יש גם בוסטרים הרבה הרבה יותר משוכללים וחזקים].

נוקו 40 הוא בוסטר קטן ויעיל מאוד. יש בו הרבה מאוד פייצרים נחמדים וחשובים כולל הגנה מפני החלפת קטבים ועוד.

אני פחות מכיר אותו אבל המתנדבים בארגון מרוצים מהיעילות שלו.

מה שכן, בשום דרך לא תמצא מה זרם ההתנעה שלו. חפרתי באתר של נוקו ואין את המידע. הם משתמשים בנתון אחר שאינו באמפרים.

בנוסף, לנוקו 40 יש פיק של 1000A. מכאן תוכל להבין שאם מתנדבים שמתניעים פעם אחר פעם מרוצים ממנו והוא נותן תפוקה, מה באמת צריך יותר ?

[אגב, גם הוא מיוצר בסין אבל בטכנולוגיה אמריקאית].

 

 

לי יש את הבוסטר הזה.

אמנם חברה סינית לא מוכרת אבל נותן עבודה מדהימה.

טרם נתקלתי ברכב שלא הצלחתי להתניע אותו בגלל חולשת המכשיר. פשוט סוס עבודה. יש לו אמפר גבוה ובעל תכולה גדולה מאוד  כך שאני צריך להטעין אותו רק אחרי מספר קריאות רב.

 

בנוסף יש לו מולטי טסטר למתח הסוללה על החיבור של הכבלים [ראה בתמונות] כך שאני יודע בדיוק כמה מתח אני נותן לרכב ועוד לפני ההתנעה כמה בכלל יש במצבר הרכב. לי זה חשוב.

בעבר הייתי יוצא עם מולטי טסטר שלעיתים שכחתי אותו בבית. עכשיו זה צמוד לבוסטר. אני בודק איתו גם את תפקוד האלטרנטור כאשר אני מנתק את הבוסטר מיד אחרי ההתנעה אך משאיר את הכבלים מחוברים.

[יש לו גם הטענת קירבה לפלאפון].

יש מד אחוזים מדויק למצב הבוסטר [ולא רק 4 נורות שנותנות חיווי כללי].

 

 

בתכלס, כמעט כל מה שתבחר מכל מה שדובר כאן הוא הרבה מעבר [למעשה כמעט כפול] לצרכים שפירטת.

רק אל תקנה את הפשוטים בתחנות הדלק כי הם באמת באמת חלשים ולא יענו על הצרכים שלך.

 

 

* חשוב מאוד לנתק את הבוסטר מיד אחרי ההתנעה.

בדיוק השבוע קניתי בוסטר וחבל שלא ידעתי את הנתונים האלו

גם בשרשורים הישנים כאן בפורום זה לא הוזכר

יש גם בוסטר משולב קומפרסור זה מומלץ?

 

 

תודה על המידע

"בלי סיכון אין סיכוי"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, outnex כתב:

ממליץ גם על UTRAI
מפלצת של כלי

אני לא צריך מפלצת... אבל, באופן יותר מעשי: על אילו דגמים אתה ממליץ של UTRAI? יש הרבה. ועל מה בדיוק אתה ממליץ בו, לעומת אחרים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי ההמלצות פה בפורום הזמנתי את הבוסטר של שיומי וכבר יצא לי להשתמש איתו, עבד מצויין:

https://www.70mai.com/en/70mai-jump-starter/

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי את הbesaus הקודם (800 אמפר) שקניתי ב135 שקל בערך והוא מדהים, מניע את הפיאסטה 1.4 שלי כמה פעמים ברצף בלי בעיה בכלל.

החדש יותר (שבאופן מצחיק בדיוק הזמנתי לפני שעה שיהיה באוטו של הבת זוג) אמור להיות אפילו טיפה יותר טוב אז אני בטוח שהוא בכלל מפלצת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתעלק על השרשור, אני התחלתח להתנדב בידידים, ויצא לעשות ערב להתניע 2 ח'ברה, ואז הבנתי שאם אני הולל להתמיד, צריך באמת להביא בוסטר כי חבל על המצבר שלי, וכי לא תמיד ניתן לגשץ אוטו לאוטו. 

מה מומלץ לידיד /האם יש דרך לידיד לקנות דרך העמותה במחיר מסובסד? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוסיף על מה שכתבתי קודם:

דגמי ה NOCO הם נגד מים IP65 שזה אומר שאין בעיה אפילו אם משפריצים עליהם (כל עוד פתחי המחברים סגורים) - נחמד כשנותנים שרות בגשם, אפילו בזמן הטיול מתא המטען אל תא המנוע.

בכל מקרה בזמן העבודה (פתחי מחברים פתוחים) לא הייתי חושף לגשם אותו או את המצבר.

 

עוד סוגיה היא איפה לאחסן אותו:

בלא מעט מכוניות היום פתיחת תא המטען הינה חשמלית כך שבמידה ונגמר המצבר והבוסטר בתא המטען זה deadlock, אלא אם כן המושבים האחוריים מתקפלים מתוך תא הנוסעים.

לגבי אחסון בתא הכפפות צריך לשים לב שלא קר בו כשהמזגן פועל או חם כשמחממים. אותו כנ״ל לגבי אחסון מתחת למושבים הקדמיים. מכשירים אלקטרוניים לא אוהבים שינויי טמפרטורה מהירים, על אחת כמה וכמה מכשירים עם סוללה. 

 

 

יתכן שרובכם כאן מודעים לדיונים קודמים בנושא אבל בכל זאת, אולי יעזור:

 

 

 

 

 

'89 Leone -> '03 Impreza 2.0 GX (הכי מתגעגע) -> '12 B3 1.5 Hatchback + Honda FRV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

לי יש NOCO GB 150, באמת מוצר נהדר. משתמש בו גם כמקור מתח 12V לקומפרסור, מלחם נייד ולכל מיני בדיקות. עזרתי איתו להרבה אנשים, לא קרה לי שלא הצלחתי להתניע. 

 

מה שכן קרה לי:

לפני 57 דקות, subi89 כתב:

עוד סוגיה היא איפה לאחסן אותו:

בלא מעט מכוניות היום פתיחת תא המטען הינה חשמלית כך שבמידה ונגמר המצבר והבוסטר בתא המטען זה deadlock, אלא אם כן המושבים האחוריים מתקפלים מתוך תא הנוסעים.

 

כשהמצבר באלפא 159 חלש, הדלתות נפתחות מהשלט, אבל תא המטען לא. לא יודע למה זה קורה. הבוסטר רוב הזמן בתא המטען, יצא לי לדוג אותו דרך הפתח שבמושב האחורי מאחורי משענת היד.

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 814 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...