ריחן סגול
-
הודעות
28 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
צפיות אחרונות בפרופיל
צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.
הנקודות של ריחן סגול
חדש בפורום (1/14)
7
מוניטין
-
אמנם עבר זמן אבל עבור גולשים בעתיד, אכתוב שלא ניתן לבצע העברת בעלות ללא תעודת זהות בתוקף. אני כותב מתוך ניסיון וידיעה.
-
הריח שאתה מדבר עליו אינו קשור בשום דרך לתוסף. הוא נובע כנראה מבעיה ביחסי האויר-דלק. לפעמים זה מתרחש בימים קרים. האם תוסף בכלל יעיל ? הרוב סבורים שהוא יעיל רק לכיס של היצרן.
-
גש למוסך. ההחלפה דורשת מברגה עם הרבה עוצמה. לא חושב שתוכל לבד.
-
אני רק רוצה לחדד; זה לא שהם "מחזיקים" לשנה אלא שהפלסטיק כשהוא חסר הגנה וחשוף לקרינת השמש, מקבל גוון צהוב. הליטוש וההברקה שעושים הם רק נכון לרקע הביצוע. החומר ליטוש לא נשאר על הפלסטיק להגן עליו. הוא רק שייף אותו קצת וגרם לו להיות מבריק. התהליך של הצהבה מתחיל מיד [אא"כ שמים חומר הגנה נגד קרינת UV שמעכבת את התהליך]. לדעתי ממש לא משנה. מה שהכי נח לך. כולם עושים את אותה פעולה; שיוף והסרה של שכבת הפלסטיק שהצהיבה מקרינת השמש. מדובר בשכבה דקה מאוד. מילימטרית. והתוצר הוא פלסטיק "טרי" ושקוף.
-
אכן, אין מקום להצדיק נסיעה כזו, אבל אם כל כך הרבה נהגים [ואלו רק מה שהמצלם ראה] עושים את הפעולה הזאת אז כנראה שיש שם כשל ממשי בתכנון הצומת, שהוליד צורך של אנשים לעשות את קיצור הדרך האסור הזה.
-
כיצד לבחור סוללה ניידת להתנעה ("בוסטר")?
ריחן סגול פרסם הודעה בנושא של einpoklum בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כן. תודה. כנראה שאני נכנסתי לדף המוצר דרך קישור הקנייה שלי ולכן הקישור כפי שהוא לא הוביל לדף המוצר. לומדים. -
כיצד לבחור סוללה ניידת להתנעה ("בוסטר")?
ריחן סגול פרסם הודעה בנושא של einpoklum בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אופסס נכון. אין לי מושג למה זה קרה. אדביק פה את הקישור כפי שהוא: https://www.aliexpress.com/item/4001006882398.html?spm=a2g0o.detail.100009.2.790e43bbOjon8v&gps-id=pcDetailLeftTopSell&scm=1007.13482.95643.0&scm_id=1007.13482.95643.0&scm-url=1007.13482.95643.0&pvid=2eb2cc1c-2177-4d5e-bb9f-18036744fb7a&_t=gps-id:pcDetailLeftTopSell,scm-url:1007.13482.95643.0,pvid:2eb2cc1c-2177-4d5e-bb9f-18036744fb7a,tpp_buckets:668%232846%238109%231935&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%2212000024031036189%22%2C%22sceneId%22%3A%223482%22%7D&pdp_pi=-1%3B324.61%3B-1%3B-1%40salePrice%3BILS%3Brecommend-recommend או לחפש את רצף המילים: UTRAI 2500A Jump Starter 24000mAh Power Bank -
כיצד לבחור סוללה ניידת להתנעה ("בוסטר")?
ריחן סגול פרסם הודעה בנושא של einpoklum בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על הסירטון. רק הערה אחת; אין צורך להדליק את הבוסטר. כלומר, לא צריך ללחוץ על כפתור. תפקידו של הכפתור הוא להדליק את התצוגה כמה אחוז נשארו. וכן להדליק את הפנסים של הבוסטר. מה שכתבתי נכון לאוטראי ואני מניח שנכון גם למכשיר זה. בנוקו, אכן צריך להדליק אותו אחרי חיבור למצבר [ואז הוא מתחיל לבדוק את מצבו ולהטעין אותו קצת לפני שהוא נותן אישור לבצע את ההתנעה (וכבר כתבתי שהוא יותר משוכלל)]. -
כיצד לבחור סוללה ניידת להתנעה ("בוסטר")?
ריחן סגול פרסם הודעה בנושא של einpoklum בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אל תתפוס אותי על המילה. [אני וכתב מתוך חופשת מחלה וממילא זה לא משנה. לא נכנסתי פה לעניינים החשמל.] אני אחרי קרוב לשנה עם הבוסטר ויודע מה הוא נותן. בהחלט הייתה ריזיקה בקנייה אבל הוא הוכיח את עצמו ! מכאן והלאה כל הדיונים המלומדים על מתח, זרם, התנגדות ומה גורם למה, אינם רלוונטים לכאן. המכשיר הזה עובד והכיח את עצמו בהתנעות הכי כבדות שיש. אמבולנס, ג'יפים גדולים וכו'. לא. הכבלים שלו לא נשרפו ולא הותכו !! ובתכלס, הבן אדם לא ביקש שיעור מלומד במתחים וזרמים חשמליים אלא עצה בנוגע לבוסטר התנעה וזה מה שנתתי לו. הוא לא נשרף. אני כן נזהר במצבים שבהם מדובר במנוע שצורך הרבה זרם ולא מותנע מיד, לא לאפשר נסיון מיד אחרי נוסיון מבלי לקרר את הכבלים קצת. לעיתים הם קצת חמים אבל גם כבלי התנעה רגילים מתחממים במצבים שונים. אני בהחלט שקלתי את הפתרון הזה [כשהבנתי שרוב כבלי ההתנעה אינם רציניים בכלל בשל עובי כבל דק מידי]. אבל כמי שמתעסק עם זה הרבה ולפעמים כמה פעמים בשבוע או אפילו כמה בערב [לעיתים נדירות]; 1. לא רוצה כל פעם לעצור, לפתוח מכסה מנוע, להתחיל להתעסק עם הכבלים וכו'. 2. כל התנעה בסופו של דבר גם מחלישה לטווח ארוך את המצבר שלי. [לא מתניעים מאלטרנטור !] ולכן, רוב מתנדבי ידידים מגיעים בסופו של דבר לפתרון של בוסטר התנעה. מגיעים לרכב, מרימים מכסה מנוע, מחברים, הוא מתניע, אומרים תודה וממשיכים. כבר כמעט שכחתי מה זה להתניע עם כבלים..... עובדה שזה עובד לנו !!! [אגב, לגבי מה שכתב מישהו (אולי אתה אולי מגיב אחר) על התחממות הכבלים והמסתם ב250A. אני מבין על מה אתם מדברים. חששתי מזה ותהיתי באמת מה יהיה בהתנעות קשות. אבל אל תשכחו שאנחנו לא ממלאים לו את המצבר אלא מספקים זרם למשך זמן קצר מאוד. והכבלים האלו הם מאוד קצרים ולא ארוכים כמו כבל התנעה רגיל ולכן ההתחממות והיא קיימת!, אינה מספיק גדולה כדי להמיס את הכבל. ויכול להיות שגם במקרים הכי "קשים" כמו התנעת סוואנה, באמת לא הגענו אף פעם למעל 200A. לא מדדתי את זה....] -
כיצד לבחור סוללה ניידת להתנעה ("בוסטר")?
ריחן סגול פרסם הודעה בנושא של einpoklum בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אבל במחיר הזה????? אגב, שימו לב שזרם ההתנעה שלו 250A. בדיוק בlavel, שרכב פרטי צריך. ולא יותר. יחד עם זאת, כאמור, המחיר שלו - לפחות בקישור שהבאת - גבוה יחסית..... -
כיצד לבחור סוללה ניידת להתנעה ("בוסטר")?
ריחן סגול פרסם הודעה בנושא של einpoklum בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מולטי סטסטר זה כלי שבודק את המתח [ועוד הרבה דברים]. כן. אבל גם לבוסטר יש רמות מתח שונות בהתאם לכמה הוא מלא. תתפלא אבל הוא גם מתחיל לפעמים ב15v. טוב, זה לא המידע הכי חשוב אבל אם יש תקלה ולא מצליח להתניעה [וזה קורה לנו לא מעט], אני יודע שהבעיה אינה שהבוסטר נותן מתח נמוך מידי. ציינתי את התנעת האמבולנס סוואנה. זה לא הצליח מיד. אבל אני ידעתי שהבוסטר נותן יותר מ12V ומכאן הבנתי שאם זה לא מצליח הסיבה היא אחרת. שוב, זה בהחלט "רק אני" ואופן החשיבה שלי. הזכרתי את הנוקו כי אתה ציינת אותו בשאלה הראשונה שלך. נתתי את כל המידע שיש לי. הבחירה היא שלך, לא שלי. [אני למרות שנוקו נמכר בידידים העדפתי מוצר אחר. מהתגובות פה את למד גם מדוע. הוא פשוט יותר חזק מהנוקו. הרבה יותר חזק !] חשיבות הניתוק המהיר נובעת מכך שברגע שהרכב מותנע האלטרנטור שלו מיצר חשמל וזה כולל גם מתן זרם חשמל למצבר וממילא לבוסטר המחובר אליו. במצב כזה הבוסטר מקבל זרם ממקום שהוא לא אמור לקבל אותו וזה פוגע בו. לכן יש לנתק מיד עם ההתנעה. זה שומר על המכשיר. אני מקווה שעניתי על הכל. בהצלחה יש לנוקו עוד יתרונות או פייצ'רים נחמדים. אני לא לגמרי מכיר אותם כי אין לי את הבוסטר. אני יודע שהוא אומר לך מתי אתה יכול לנסות להתניע כי מיד עם החיבור הוא מתחיל להטעין קצת את המצבר הריק [במיוחד אם הוא ריק לגמרי]. באופן זה הוא מאפשר לעבוד במקביל" גם עם הבוסטר וגם קצת עם המצבר הריק. ויש לו עוד כל מיני התרעות. ממה שראיתי בהחלט התרשמתי ממנו. מוצר איכותי מאוד עם תכנון וטכנולוגיה מתקדמים יחסית לשאר הבוסטרים. אבל מה שהכריע אצלי זה סוגית המחיר מול התפוקה. מה שיש לי חזק הרבה יותר בהרבה פחות כסף. [אני מקווה שעכשיו לא יתחברו לי שתי הודעות נפרדות לאחת...]. אני סבור שקיבלת ממש את כל המידע שצריך בשביל לבחור. על כל דגם כתוב לך מה הוא נותן [מה זרם ההתנעה]. תבחר בהתאם לצרכים שהגדרת לעצמך. אתה לא צריך בכלל מפלצת. -
כיצד לבחור סוללה ניידת להתנעה ("בוסטר")?
ריחן סגול פרסם הודעה בנושא של einpoklum בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני אתחיל בכמה תובנות על מה צריך לשים לב בקניית בוסטר. ואמשיך בכמה דוגמאות למודלים שונים של בוסטרים. פיק התנעה. מדובר בנתון שהוא הראשון להיות מוצג בתיאור המוצר אך למעשה אין לו שום חשיבות ומשמעות ! מדובר למעשה בזרם ראשונית מהיר שרץ בכבלים ברגע הראשון - חלקיק שניה ממש - ואין לו שום קשר לתהליך ההתנעה שלוקח כמה שניות לפחות. מדוע בכל זאת מציינים את המספר הזה? כי הוא גבוה יותר ומהווה מקדם מכירות יעיל. אין לו שום משמעות מעבר לכך..... המדד הנכון לעוצמת הבוסטר הוא זרם ההתנעה. זרם ההתנעה תמיד קטן יותר משיא הזרם ולעיתים קשה למצוא את הנתון הזה במפרט. [בבוסטר הישן שלי לא הצלחתי למצוא בשום דרך מה זרם ההתנעה]. כך או כך, לצרכי התנעה של רוב הרכבים גם בוסטר עם זרם התנעה של 600A הוא די והותר, כך שכמעט וכל בוסטר שתבחר יענה על הצרכים. [זרם התנעה של סטרטר ברכב משפחתי רגיל הוא משהו בסביבות 100A אולי 150A. אז גם בוסטר של 300A או 500A יספיק.....] נתון נוסף שחשוב לבדוק זה תכולת הסוללה של הבוסטר. כלומר, כמה אנרגיה מאוכסנת בה ובהתאם לכך לכמה התנעות היא תספיק לפני שצריך להטעין את הבוסטר שוב. הבוסטר החזק יותר של Baseus שנתת קישור אליו הוא בעל תחולה של 20-30 אלף מילי אמפר/שעה שיכולים להספיק ללא מעט התנעות. הרבה אפילו ! גם זרם ההתנעה שלו הוא מאוד חזק. לי יש משהו דומה קצת יותר חזק והתנעתי איתו אמבולנס סוואנה ועוד כל מיני רכבים שבהגדרה דורשים כבלים חזקים. למעשה הוא נותן לך הרבה מעבר למה שאתה מבקש. הבוסטרים של noco: הבוסטרים של נוקו נמכרים בידידים והם חביבי המתנדבים לקו ראשון של בוסטרים [יש גם בוסטרים הרבה הרבה יותר משוכללים וחזקים]. נוקו 40 הוא בוסטר קטן ויעיל מאוד. יש בו הרבה מאוד פייצרים נחמדים וחשובים כולל הגנה מפני החלפת קטבים ועוד. אני פחות מכיר אותו אבל המתנדבים בארגון מרוצים מהיעילות שלו. מה שכן, בשום דרך לא תמצא מה זרם ההתנעה שלו. חפרתי באתר של נוקו ואין את המידע. הם משתמשים בנתון אחר שאינו באמפרים. בנוסף, לנוקו 40 יש פיק של 1000A. מכאן תוכל להבין שאם מתנדבים שמתניעים פעם אחר פעם מרוצים ממנו והוא נותן תפוקה, מה באמת צריך יותר ? [אגב, גם הוא מיוצר בסין אבל בטכנולוגיה אמריקאית]. לי יש את הבוסטר הזה. אמנם חברה סינית לא מוכרת אבל נותן עבודה מדהימה. טרם נתקלתי ברכב שלא הצלחתי להתניע אותו בגלל חולשת המכשיר. פשוט סוס עבודה. יש לו אמפר גבוה ובעל תכולה גדולה מאוד כך שאני צריך להטעין אותו רק אחרי מספר קריאות רב. בנוסף יש לו מולטי טסטר למתח הסוללה על החיבור של הכבלים [ראה בתמונות] כך שאני יודע בדיוק כמה מתח אני נותן לרכב ועוד לפני ההתנעה כמה בכלל יש במצבר הרכב. לי זה חשוב. בעבר הייתי יוצא עם מולטי טסטר שלעיתים שכחתי אותו בבית. עכשיו זה צמוד לבוסטר. אני בודק איתו גם את תפקוד האלטרנטור כאשר אני מנתק את הבוסטר מיד אחרי ההתנעה אך משאיר את הכבלים מחוברים. [יש לו גם הטענת קירבה לפלאפון]. יש מד אחוזים מדויק למצב הבוסטר [ולא רק 4 נורות שנותנות חיווי כללי]. בתכלס, כמעט כל מה שתבחר מכל מה שדובר כאן הוא הרבה מעבר [למעשה כמעט כפול] לצרכים שפירטת. רק אל תקנה את הפשוטים בתחנות הדלק כי הם באמת באמת חלשים ולא יענו על הצרכים שלך. * חשוב מאוד לנתק את הבוסטר מיד אחרי ההתנעה. -
כיצד לבחור סוללה ניידת להתנעה ("בוסטר")?
ריחן סגול פרסם הודעה בנושא של einpoklum בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום אני מתנדב בידידים כך שיש לי ניסיון לא קטן עם בוסטרים. בנוסף, חפרתי על זה לא מעט כדי להבין למה צריך לשים לב בנתוני הבוסטר וכו'. השאלה הכי בסיסית היא מה המטרה שלך בקניית הבוסטר? איך אתה חושב להשתמש בו ? אתן דוגמה: פעם קניתי בהזדמנות בוסטר קטן. כשאשתי שכחה את האורות דולקים ואני מיהרתי לפגישה, הוצאתי אותו מהבאגז' והתנעתי ונסעתי. הוא הספיק לי בדיוק להתנעה של המכונית שלי כשאני צריך אותו. אבל כשהתחלתי להתנדב בידידים, הבנתי די מהר שאצטרך להטעין אותו אחרי כל התנעה [ושגם כך הוא לא כל כך חזק]. אז הוא כבר לא התאים לצרכים שלי שהשתנו וקניתי אחד חזק. בכל התיאור שלך לא ציינת מתי אתה חושב להשתמש בבוסטר ובאיזו תדירות. כשתגדיר לעצמך את זה נוכל להמשיך. -
עוצמת תאורת הבלימה לא מתחזקת בלחיצה על דוושת הבלימה
ריחן סגול פרסם הודעה בנושא של poomba בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
רק אציין שקרה לי ששתי נורות הבלם נשרפו בו זמנית [כנראה] תוך כדי נסיעה. [גיליתי את זה כשחניתי מול קיר והיה לי "קצת חשוך" כשלחצתי על המעצור]. היות והנורה האמצעית כן עבדה היה ברור שלא מתג ההפעלה שלהם תקול. נדיר אבל קורה. -
Parasitic דוגמאות:
