Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

אני מעוניין שיהיה לי גלגל רזרבי בגודל מלא ברכב.

{בכל הרכבים שהיו לי הקפדתי על זה.לא מעוניין בדונאטס}

 

מדובר ביונדאי טארג'ט עם גגון מובנה עליה.

 

איך ניתן לעגון את הגלגל הרזרבי על הגג ?

{מיקומו האמיתי, מתחת לרכב,אבל המקום מיועד לגלגל רזרבי מיוחד קטן ומעפן שנמצא שם, אני לא רוצה אותו}

 

תודה.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

אתה באמת רוצה גלגל על הגג כל הזמן?

 

נראה לי שרק עלות הדלק העודף בשנה תעלה כמו להזמין גרר כל פעם שיהיה תקר ולא תהיה ליד הבית.

או מונית שתקפיץ לך את הגלגל הספייר מהבית.

 

לפי מה שזכור לי בשנים האחרונות .. כל הפנצרים שלי היו כאלה שקומפרסור חילץ אותי, או שפשוט הנורה נדלקה

וניפחתי בתחנת הדלק הקרובה וזה החזיק כמה ימים ..

פורסם

1} זה אוטו כבד.

מסכן הקומפרסור שינסה לנפח את הגלגל.

 

2} הרכב על גז- שיאכל יותר בתיאבון. עלות מילוי טנק שלם - 90 שקלים.

 

3} הרכב נוסע 10 ק"מ ביום. לא מעוניין במונית שתבוא תיקח תחזיר אותי.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

אם הרכב ממילא ממעט בנסיעה - למה חשוב לך הגלגל הרזרבי בגודל מלא?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

1) הקומפרסור לא רואה בכלל את משקל הרכב..הוא רואה רק לחץ אויר של הצמיג,

ולכן אין קשר למשקל הרכב, אפילו רכב מיני קטן שמורכב עליו גלגל רזרבי שצריך 60 PSI מצריך יותר עומס מאשר הרכב שלך עם גלגל רגיל.

2) א.מ.ל

3) 10 ק"מ ביום ??? אז רוב הסיכויים שתגלה את התקר בבוקר שאתה יוצא מהבית.

 

מה לא בסדר בגלגל הקטן ? הוא מתאים ל80 קמ"ש , אם אתה נוסע 10 ק"מ ביום זה אומר שבכל רגע נתון אתה לכל היותר 5 ק"מ מהבסיס.

(אלא אם כן אתה רוצה לעשות את שביל ישראל בחודשיים .. ולעשות 10 ק"מ ביום ולעצור למנוחת לילה)

 

 

 

ולגבי PSI .. Pounds per Square Inch

זאת מידה של משקל לשטח.. נניח משקל הרכב הוא 2000 ק"מ שהם 4400 פאונד

נחלק את זה ל 4 גלגלים ... נקבל 1100 פאונד לגלגל.

 

בלחץ של 50PSI השטח שהצמיג מרוח על הכביש יהיה 22 אינץ מרובע

בלחץ של 30PSI השטח שהצמיג מרוח על הכביש יהיה 36 אינץ מרובע.

 

עכשיו השאלה מה רוחב הצמיג שלך.. נניח 245 שהם בערך 10 אינץ , אז בהתאם ללחץ האויר תקבל את מצב הצמיג.

 

זה ההסבר למה הצמיגים הרזרבים שצרים יותר צריכים לחץ גובה יותר

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם

10 קילומטר ביום אומר שאתה מקסימום 5 קילומטר מהבית.לך ברגל.

 

לגבי הגלגל אם אתה מתעקש שים בבגאז ואם אין אפזרות קח פלאח מתכת, דדח בו חור, תשחיל אותו מתחת לגגוח ולגלגל וחבר לגלגל עם בורג. אל תיקח סיכון של שרשרת והגלגל יעוף בבלימת חירום.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

גגון מובנה זה שני פסי אורך?

 

אם כן, צריך לרכוש מוטות רוחב שמתחברים לפסי אורך המובנים, להתקין אותם במרחק קרוב אחד לשני ולקשור אליהם את הגלגל עם רצועות רצ'ט בהצלבה ודרך החור המרכזי. שים כיסוי בד סביב הגלגלג אחרת הוא ייתבש בשמש די מהר.

 

 

יתכן שתשמע יותר רעשי רוח ממה שגגון ריק מייצר.

 

 

 

 

 

276.jpg

 

 

פורסם

מתקן מצויין. אבל לא בטוח שיכול להתחבר באופן יציב למוטות רוחב בלבד.

 

מה שצריך זה כמו בתמונות שלהם:

מותות רוחב על מסילות הגג המקוריות של הרכב, גגון על מוטות הרוחב ועל הגגון מתקן לגלגל. זה כבר יעלה די הרבה כסף.

 

 

פורסם

אם אתה מתכוון להעמיס את הגלגל הרזרבי על גגון עריסה אז גם תוסיף עוד שני דברים לרשימת המכולת שלך - הראשון יהיה מדרס רגל שמתקינים על מנעול הדלת לצורך גישה נוחה יותר לגגון העריסה - משהו - כזה.

 

השני - כיסוי לגלגל רזרבי לפי הקוטר הכולל של הגלגל.

 

 

אבל תיקח בחשבון שאתה גם מטה לחלוטין את מרכז הכובד של הרכב ושיווי המשקל שלו כשאתה מתקין משהו כבד כל כך על הגגון - תדאג למקם את הגלגל כמה שיותר למרכז הרכב - אני באופן אישי נגד זה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...