Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

האם מקובל/לגיטימי להביא שמן מנוע 'מהבית' לטיפול שנתי של הרכב? (שמן חדש סגור באריזה כמובן)

כמובן שאת שאר החלפים חוץ מהשמן מנוע שהמוסך ישים.

העקרון כאן הוא לא החסכון של הכמה גרושים אלא יותר הבטחון ששמן שאני בוחר ומביא מהבית, לדוגמה קסטרול EDGE,

יהיה לרוב איכותי בהרבה מהשמנים הגנרים שהמוסך מחזיק אצלו.

לצורך העניין טיפול 90K במוסך כללי לא מורשה יבואן, רכב לא באחריות.

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי TheOne23

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

פשוט תבוא ותשאל. אם אני אגיד לך שזה נהוג, אבל ספציפית במוסך שתלך אליו הוא יגיד שלא או יעקם פרצוף?

או תשאל לפני אפילו בטלפון. תחסוך לך סתם את ההגעה ובסוף תתבאס. כי מה תגיד למוסך, שבפורום אמרו לך שזה נהוג? או שאתה מתכוון בכל מקרה לטפל אם כבר הגעת גם אם לא יסכימו לשמן משלך?

פורסם

תעשה את זה באלגנטיות, פשוט תגיד לו שלא מיזמן קנית את השמן להשלמות ועדיין לא יצא לך לפתוח אותו והוא אצלך בבאגאז..לא יהיה לו שום בעיה לשים אותו ובשום מצב הוא לא יעקם פרצוף.

פורסם

תשאל את בעל המוסך עם חיוך רחב, לא אמורים לקבל תשובה שלילית, תדאג שהשמן בתקן ומתאים וכמובן מחברה איכותית, כשהבאתי שמן למוסך המורשה של אופל בראשל"צ בהתחלה אמרו שלא כדאי, ואז הראיתי שמדובר במוטול בתקן הנדרש (dexos 1 gen 2) הוא אמר לי שאין בעיה רק שהם דואגים לכתוב זאת על הטופס מן הסתם (הרכב באחריות).

 

כשהרכב לא יהיה באחריות אטפל במקום אחר שם אדאג להביא כל פעם שמן שקניתי אני בלבד, מה שכן שמתי לב שיש מקומות שלא רוצים לקחת אחריות ואומרים שאין סיכוי.

Opel Adam S 2017

פורסם

על פי חוק מותר ואפילו חובה על העסק לקבל אבל עוקפים את העניין הזה בכך שאומרים ללקוח שייתכן והחלקים שהביא יהיה איתם בעיה ואז האחריות על התיקון עלולה לא להיכלל.

פורסם

לגבי שמן כל עוד הוא עומד בתקן לא קיבלתי תשובה שלילית אבל הבעיה היא אחריות בעיקר לגבי חלפים... ואז לך תוכיח שלסבתא היו גלגלים... סתימות במנוע, חלפים שנשברו / לא עבדו ... על זה לא נותנים אחריות.

×
×
  • תוכן חדש...