Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם.

לאחר שהמזדה הישנה שלי עברה לעולם שכולו טוב אני צריך רכב חדש.

 

שתי אפשרויות שעלו לאחרונה ונראות מאוד טוב הן:

 

 

  • סוויפט ידנית 2013 עם פחות מ-60,000 ק"מ סביב ה 32K יד 2 מבעלות פרטית.
  • קיה ריו שנת 2014 עם 75,000 ק"מ ב-37K מליסינג (אופרייט)

 

אני נהג יחיד רוב הזמן שמבלה את רוב הנהיגה בחיפה רבתי.

אין נסיון בקניית כלי רכב וזקוק לכל עזרה שאוכל למצוא :shock:

 

כמו כן, האם למישהו יש המלצה על מכון בדיקה בת"א במקרה ואחליט לבדוק את הסוזוקי?

 

המון תודה מראש

 

גילמו

עריכה אחרונה על ידי gilmo
טעות בדגם
פורסם

לעיר (כקרייתי שזה קרוב לחיפאי) אני לא בטוח שגיר ידני יהיה לך נוח בפקקים/עליות/תנועה צפופה.

מצד הבשני הסוזוקי הידנית חסכונית יותר מהקיה האוטומטית.

למה לנסוע לת"א לבדוק רכב ? (לא שת"א זה סוף העולם,אתה חיפאי) כאשר יש לך בחיפה ברחוב יפו את הטרייד אין הרשמי של סוזוקי- לא מגרש גדול אבל יש שם מכוניות למכירה מיד ראשונה-קרוב,נגיש להגעה וגם לנסיעה לכל מכון בדיקה בחיפה/קריות שרק תרצה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
שלום לכולם.

לאחר שהמזדה הישנה שלי עברה לעולם שכולו טוב אני צריך רכב חדש.

 

שתי אפשרויות שעלו לאחרונה ונראות מאוד טוב הן:

 

 

  • סוויפט ידנית 2013 עם פחות מ-60,000 ק"מ סביב ה 32K יד 2 מבעלות פרטית.
  • קיה ריו שנת 2014 עם 75,000 ק"מ ב-37K מליסינג (אופרייט)

 

אני נהג יחיד רוב הזמן שמבלה את רוב הנהיגה בחיפה רבתי.

אין נסיון בקניית כלי רכב וזקוק לכל עזרה שאוכל למצוא :shock:

 

כמו כן, האם למישהו יש המלצה על מכון בדיקה בת"א במקרה ואחליט לבדוק את הסוזוקי?

 

המון תודה מראש

 

גילמו

 

קח בחשבון שלסוויפט יש תא מטען פצפון. כזה שלא נכנסת בו עגלת תינוק (חוץ מקומפקטיות במיוחד) או ארגז קרטון.

גם האיבזור של הסויפט דל יחסית.

 

למה דווקא סוויפט או ריו

×
×
  • תוכן חדש...