Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך לעזאזל מחליפים מיאטה? ככה.


BobbyMiata
שימו לב! השרשור הזה בן 1320 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

וואו.

ראשית תתחדש!

אני כבר כחצי שנה בערך באותו מקום כולל מכוניות זהות שהלכנו לראות ופסלנו מסיבות דומות.

מסוחרר לי כבר הראש מרוב פסילות של רכבים.

מבין שצברת המון מידע על הרכבים שחיפשת.

אם בא לך ויש לך מעט זמן פנוי אשמח שתפרט לגבי ה 911 והקאיימן. בעיקר בעיות האמינות(מיסבים), שמעתי שיש גם בעיות בגירים האוטומטיים(האם ב PDK כבר אין בעיות?).

גם אני פחות אוהב אדום אך יש לציין שהאדום העמוק של הקניה המוצלחת שלך ממש יפה!(מעט מזכיר את של הג'וליה תלתן).

תתחדש ותהנה!

  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוגד, מכרת את האוטו שלי :cry:

 

סתם, תתחדש ותהנה, נראית כמו קנייה מצוינת, למרות שהיא הייתה יותר טובה אם האוטו היה כחול :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקירה מעלפת.... ובחירה מעולה ומושכלת (אם כי אני לא מסוגל לראות אדום בעיניים וכבר פסלתי אקזמפלר מושלם על זה)

השקעת זמן כמעט בלתי מוגבל בחיפוש המחליפה , ממש מרשים . עוד לא ראיתי פרוייקט חיפוש כזה.

אני בד"כ מתמקד ב2-3 דגמים ולוקח את זה משם.

כמה זמן לקח החיפוש הזה? (אולי פספסתי בטקסט?)

 

נ.ב. לגבי ירידת הערך של ה GTI, הסדרי גודל של ירידת המחירון נכונים, אבל השוק בפועל מחזיר אותך חצי דרך חזרה לכיוון המחיר העכשווי בזמן המכירה.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה סקירה ובחירה סופית!

 

עם שוק המיאטה המפגר, אני מניח שמכרת והוספת כמה אלפים בודדים על הבוארית :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו.

מבין שצברת המון מידע על הרכבים שחיפשת.

אם בא לך ויש לך מעט זמן פנוי אשמח שתפרט לגבי ה 911 והקאיימן. בעיקר בעיות האמינות(מיסבים), שמעתי שיש גם בעיות בגירים האוטומטיים(האם ב PDK כבר אין בעיות?).

גם אני פחות אוהב אדום אך יש לציין שהאדום העמוק של הקניה המוצלחת שלך ממש יפה!(מעט מזכיר את של הג'וליה תלתן).

תתחדש ותהנה!

 

תודה!

 

בשביל מה צברתי אם לא בשביל לשתף, חבל שהכל ישאר אצלי.

 

נתחיל מה-911. ה-997 דור ראשון סבלה משתי מחלות ידועות (בעיקר בחו"ל) - האחד: מיסב גל הארכובה, ידוע בפורומים בחול כ-IMS ושחיקה של ה-Bore (ברחה לי המילה בעברית) - bore scoring. חיפוש קצר בגוגל יוביל להרבה תוצאות. כמובן שלא כל המכוניות סבלו, אבל זה הימור גדול ורכב של יותר מעשור, אז העדפתי להתרחק. מה גם שכל הרכבים שראיתי היו עם קלומטרג' גבוה וטיפטרוניק שבכלל "הוריד" לי. הדור השני של ה-997 שהוצג ב-2009 טיפל בשתי הנקודות הללו. המנועים הם חדשים, כמות החלקים הנעים הופחתה ב-40% ושתי המחלות לא רלוונטית לדור זה. באותו הדגם גם הוצגה תיבה ה-PDK (אמנם זה הדור הראשון, אבל נראה שאין מחלות) ןגם הפנים שודרג. אז אם 911, זה המקום להתחיל. המכוניות שאני ראיתי (3 במספר) לא היו שמורות במיוחד לצערי ונראה שהצריכו השקעה לא קטנה כדי להביא אותן למצב שאני אהיה מרוצה ממנו.

 

בוקסטר\קיימן - ה-bore scoring והטיפטרוניק נגע גם בצמד הזה עד להצגת הדור השני של ה-987 ב-2009, אם כי במנוע הקטן זה נדיר. הסיבה שאני ויתרתי על הדור הראשון (למרות שהיו כמה מכוניות בשוק) היה יותר מסיבות של גיל וטיפטרוניק מאשר בגלל המחלות. הדור השני הביא איתו מנועים חדשים (עם הזרקה ישירה) ועיצוב פנים משופר והוא לדעתי הדור העדיף, בטח במונחים של value for money (באזור ה-200 +- למכוניות סבירות) והדור האולטימטיבי הוא ה-981 שמתחילות ב-2013 לדעתי. המנועים שם עדיפים, כמו גם עיצוב הפנים וה-PDK שעבר לדור שני ומשופר. אין מחלות ידועות לדור השני של ה-987 ול-981 והן מכוניות מאוד סולידיות שדורשות רק אחזקה שוטפת טובה ובדיקה מעמיקה כמו כל רכב ספורט. יש כמה וכמה buyers guide שמפרטים נקודות לבדיקה שווה לקרוא לפני שהולכים לראות אקזמפלרים.

 

ה-981 מדהימה לנהיגה, הרכב הטוב ביותר שנהגתי עליו ever.

 

אגב, הסתכלתי גם על C63 ומאזרטי גראד-טוריסמו אם למישהו יש שאלות...רק אומר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתחילים מהאובוויאס -

BRZ.

 

עכשיו כשקראתי בשנית את הסיכום שלך, אז משהוא אחד צורם מאוד, התעלמת במפגיע מקיום דור חדש מיאטה ושיש אותה גם כאבארט, יש הסבר להתעלמות המוחלטת?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש! דיירת מושלמת לחניה שלך :)

 

2 שאלות:

מניח שיצא לך כבר להתנסות אך לי מעולם לא - איך הנהיגה עם "דוושת אוטובוס"? :)

האם השטיחים הללו מקוריים?.... נראה יותר מתאים לרנו קנגו :( ככה מגיעה בת אצילית לשושלת M?? אפילו אצלי בפוקוס שטיחי בד "יוקרתיים".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי קונה רכב אדום?!? :-P

 

השכן פשוט היה חייב להחנות אותה ברחוב :evil:

 

ואז כל פעם שלקחתי את הילד למשפחתון אני מביט כמו עגל ואומר נהההההה ממשיך ללכת כמה צעדים, נעצר... חוזר מסתובב אחורה, מביט שוב - לא יודע, לא יכלתי להסיר את העיניים מהמראה הכל כך ייחודי הזה - אבל אדום?! אדום???

 

עולה לדירה מתיישב עם הקפה במרפסת ופשוט נועץ בה עיניים ואז האשה מתקרבת אליי שואלת אותי על מה אני מסתכל, אומר לה במבטא של אוטיסט - א-הדום

 

והיא אומרת - רכב יפה.

 

קניתי אדום.

 

מכיר - אתה תתגבר על זה - האקזמפלרית שלך פשוט מהממת!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האקסית משופרת, כך שבהיבטים מסויימים החדשה אפילו לא שיפור. אבל זה הימור כאמור.

בהיבטים מסוימים גם הבימר לא שיפור, פות״ש הגדיל לעשות ועשה ניתוח שמשקלל כל מיני פרמטרים ולא רק אספקט יחיד.

המיאטה החדשה (לא שלי, החדשה-דשה) היא שיפור רציני מאוד, לדעתי הם מצאו בדיוק את נק׳ האיזון ביח׳ ההינע (184 כ״ס / 7500 redline) - ומלבד הבולמים הרכים שיש כאלו שמעדיפים להחליף, שזה זוטות, מדובר בכלי מדהים ושיפור רציני מאוד בסך החבילה (יש עוד הרבה פרמטרים אחרים שהשתנו).

 

אבל פות״ש תיאר מה הוא חיפש מהרכב הבא, מה גם שבדיוק סיים 6 שנים עם מיאטה, כך שלפני שמתייחסים לתג המחיר הישראלי נדמה שהרכב לא אמור להגיע לפיניש ליין בלאו הכי.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 Performance | Palisade Calligraphy | F250 Duper Duty Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש. תהנה. האוטו החדש נראה שמור מאוד.

עליות אחזקה השוטפת ב 235 יהיו כנראה פי 2 ממה שאתה רגיל.

* ניפגשנו בעבר לא מעט במועדון הרודסטרים....

 

 

Sent from my Note 9

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1320 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...