Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וואו.

ראשית תתחדש!

אני כבר כחצי שנה בערך באותו מקום כולל מכוניות זהות שהלכנו לראות ופסלנו מסיבות דומות.

מסוחרר לי כבר הראש מרוב פסילות של רכבים.

מבין שצברת המון מידע על הרכבים שחיפשת.

אם בא לך ויש לך מעט זמן פנוי אשמח שתפרט לגבי ה 911 והקאיימן. בעיקר בעיות האמינות(מיסבים), שמעתי שיש גם בעיות בגירים האוטומטיים(האם ב PDK כבר אין בעיות?).

גם אני פחות אוהב אדום אך יש לציין שהאדום העמוק של הקניה המוצלחת שלך ממש יפה!(מעט מזכיר את של הג'וליה תלתן).

תתחדש ותהנה!

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

בוגד, מכרת את האוטו שלי :cry:

 

סתם, תתחדש ותהנה, נראית כמו קנייה מצוינת, למרות שהיא הייתה יותר טובה אם האוטו היה כחול :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

סקירה מעלפת.... ובחירה מעולה ומושכלת (אם כי אני לא מסוגל לראות אדום בעיניים וכבר פסלתי אקזמפלר מושלם על זה)

השקעת זמן כמעט בלתי מוגבל בחיפוש המחליפה , ממש מרשים . עוד לא ראיתי פרוייקט חיפוש כזה.

אני בד"כ מתמקד ב2-3 דגמים ולוקח את זה משם.

כמה זמן לקח החיפוש הזה? (אולי פספסתי בטקסט?)

 

נ.ב. לגבי ירידת הערך של ה GTI, הסדרי גודל של ירידת המחירון נכונים, אבל השוק בפועל מחזיר אותך חצי דרך חזרה לכיוון המחיר העכשווי בזמן המכירה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אחלה סקירה ובחירה סופית!

 

עם שוק המיאטה המפגר, אני מניח שמכרת והוספת כמה אלפים בודדים על הבוארית :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
וואו.

מבין שצברת המון מידע על הרכבים שחיפשת.

אם בא לך ויש לך מעט זמן פנוי אשמח שתפרט לגבי ה 911 והקאיימן. בעיקר בעיות האמינות(מיסבים), שמעתי שיש גם בעיות בגירים האוטומטיים(האם ב PDK כבר אין בעיות?).

גם אני פחות אוהב אדום אך יש לציין שהאדום העמוק של הקניה המוצלחת שלך ממש יפה!(מעט מזכיר את של הג'וליה תלתן).

תתחדש ותהנה!

 

תודה!

 

בשביל מה צברתי אם לא בשביל לשתף, חבל שהכל ישאר אצלי.

 

נתחיל מה-911. ה-997 דור ראשון סבלה משתי מחלות ידועות (בעיקר בחו"ל) - האחד: מיסב גל הארכובה, ידוע בפורומים בחול כ-IMS ושחיקה של ה-Bore (ברחה לי המילה בעברית) - bore scoring. חיפוש קצר בגוגל יוביל להרבה תוצאות. כמובן שלא כל המכוניות סבלו, אבל זה הימור גדול ורכב של יותר מעשור, אז העדפתי להתרחק. מה גם שכל הרכבים שראיתי היו עם קלומטרג' גבוה וטיפטרוניק שבכלל "הוריד" לי. הדור השני של ה-997 שהוצג ב-2009 טיפל בשתי הנקודות הללו. המנועים הם חדשים, כמות החלקים הנעים הופחתה ב-40% ושתי המחלות לא רלוונטית לדור זה. באותו הדגם גם הוצגה תיבה ה-PDK (אמנם זה הדור הראשון, אבל נראה שאין מחלות) ןגם הפנים שודרג. אז אם 911, זה המקום להתחיל. המכוניות שאני ראיתי (3 במספר) לא היו שמורות במיוחד לצערי ונראה שהצריכו השקעה לא קטנה כדי להביא אותן למצב שאני אהיה מרוצה ממנו.

 

בוקסטר\קיימן - ה-bore scoring והטיפטרוניק נגע גם בצמד הזה עד להצגת הדור השני של ה-987 ב-2009, אם כי במנוע הקטן זה נדיר. הסיבה שאני ויתרתי על הדור הראשון (למרות שהיו כמה מכוניות בשוק) היה יותר מסיבות של גיל וטיפטרוניק מאשר בגלל המחלות. הדור השני הביא איתו מנועים חדשים (עם הזרקה ישירה) ועיצוב פנים משופר והוא לדעתי הדור העדיף, בטח במונחים של value for money (באזור ה-200 +- למכוניות סבירות) והדור האולטימטיבי הוא ה-981 שמתחילות ב-2013 לדעתי. המנועים שם עדיפים, כמו גם עיצוב הפנים וה-PDK שעבר לדור שני ומשופר. אין מחלות ידועות לדור השני של ה-987 ול-981 והן מכוניות מאוד סולידיות שדורשות רק אחזקה שוטפת טובה ובדיקה מעמיקה כמו כל רכב ספורט. יש כמה וכמה buyers guide שמפרטים נקודות לבדיקה שווה לקרוא לפני שהולכים לראות אקזמפלרים.

 

ה-981 מדהימה לנהיגה, הרכב הטוב ביותר שנהגתי עליו ever.

 

אגב, הסתכלתי גם על C63 ומאזרטי גראד-טוריסמו אם למישהו יש שאלות...רק אומר...

פורסם

מתחילים מהאובוויאס -

BRZ.

 

עכשיו כשקראתי בשנית את הסיכום שלך, אז משהוא אחד צורם מאוד, התעלמת במפגיע מקיום דור חדש מיאטה ושיש אותה גם כאבארט, יש הסבר להתעלמות המוחלטת?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תתחדש! דיירת מושלמת לחניה שלך :)

 

2 שאלות:

מניח שיצא לך כבר להתנסות אך לי מעולם לא - איך הנהיגה עם "דוושת אוטובוס"? :)

האם השטיחים הללו מקוריים?.... נראה יותר מתאים לרנו קנגו :( ככה מגיעה בת אצילית לשושלת M?? אפילו אצלי בפוקוס שטיחי בד "יוקרתיים".

פורסם

מי קונה רכב אדום?!? :-P

 

השכן פשוט היה חייב להחנות אותה ברחוב :evil:

 

ואז כל פעם שלקחתי את הילד למשפחתון אני מביט כמו עגל ואומר נהההההה ממשיך ללכת כמה צעדים, נעצר... חוזר מסתובב אחורה, מביט שוב - לא יודע, לא יכלתי להסיר את העיניים מהמראה הכל כך ייחודי הזה - אבל אדום?! אדום???

 

עולה לדירה מתיישב עם הקפה במרפסת ופשוט נועץ בה עיניים ואז האשה מתקרבת אליי שואלת אותי על מה אני מסתכל, אומר לה במבטא של אוטיסט - א-הדום

 

והיא אומרת - רכב יפה.

 

קניתי אדום.

 

מכיר - אתה תתגבר על זה - האקזמפלרית שלך פשוט מהממת!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
האקסית משופרת, כך שבהיבטים מסויימים החדשה אפילו לא שיפור. אבל זה הימור כאמור.

בהיבטים מסוימים גם הבימר לא שיפור, פות״ש הגדיל לעשות ועשה ניתוח שמשקלל כל מיני פרמטרים ולא רק אספקט יחיד.

המיאטה החדשה (לא שלי, החדשה-דשה) היא שיפור רציני מאוד, לדעתי הם מצאו בדיוק את נק׳ האיזון ביח׳ ההינע (184 כ״ס / 7500 redline) - ומלבד הבולמים הרכים שיש כאלו שמעדיפים להחליף, שזה זוטות, מדובר בכלי מדהים ושיפור רציני מאוד בסך החבילה (יש עוד הרבה פרמטרים אחרים שהשתנו).

 

אבל פות״ש תיאר מה הוא חיפש מהרכב הבא, מה גם שבדיוק סיים 6 שנים עם מיאטה, כך שלפני שמתייחסים לתג המחיר הישראלי נדמה שהרכב לא אמור להגיע לפיניש ליין בלאו הכי.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

תתחדש. תהנה. האוטו החדש נראה שמור מאוד.

עליות אחזקה השוטפת ב 235 יהיו כנראה פי 2 ממה שאתה רגיל.

* ניפגשנו בעבר לא מעט במועדון הרודסטרים....

 

 

Sent from my Note 9


×
×
  • תוכן חדש...