Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ממש אהבתי לקרוא. חתיכת מסע עברת בשביל להגיע לרכב המדהים הזה, ללא ספק הסבלנות משתלמת.

לגבי האדום, לפי התמונות הצבע הזה נראה מעולה ולדעתי גם די מיוחד.

וסתם סקרנות בנוגע לחנייה - מדובר בחנייה שהעירייה עשתה או שזה פרטי? מגניב לאללה.

תהנה ונשמח לשמוע חוויות.

עריכה אחרונה על ידי shachar187
  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

רכב מהמם!

במקרה גם ראיתי את המודעה בלוח כשבדקתי רכבים מעניינים ביד 2. זוכר אותה.

 

כתבת יפה. נהניתי לקרוא.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

תודה רבה לכולם על הפירגון :oops:

 

החניה היא פרטית וקיבלתי אותה במסדרת התמ"א (הקבלן היה צריך לארגן חניות). רוב השכנים סובלים מזה שהם צריכים להתעכב בהוצאת והכנסת הרכב וזה גם מרעיש, אני כמובן מת על זה שהרכב מוגן ומוצל. :-D

 

הנה עוד כמה תמונות של הכלה (צולמו באמצעות סמסונג גלקסי S10+, אין שימוש בפילטרים):

 

OZgi3s.jpg

 

 

iIpqhz.jpg

 

qj0VGz.jpg

 

sHuQ2A.jpg

 

GAumWv.jpg

[חדי העין יבחינו בכפתור של החיישנים הקידמיים, מסך מורחב (תוספת שלא ציינתי) וברמקולים של ה-H\K]

פורסם

הכבל המחובר למלבן השחור ליד ברך שמאל של הנוסע - האם זה איזה סוג של דיבורית? ואם כן - מדובר בהתקנה מקומית?

 

היה כיף לקרוא את הפוסט הזה (ואת הפרידה מה-NC).

נראה כמו רכב שמור בקנאות היסטרית. תתחדש!

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
הכבל המחובר למלבן השחור ליד ברך שמאל של הנוסע - האם זה איזה סוג של דיבורית? ואם כן - מדובר בהתקנה מקומית?

 

תודה :)

 

זו התקנה מקומית (של היבואן) של מתקן שמחזיק את הנייד באמצעות מגנט (מדובר במעמד של "קודה") + חיבור USB שמשמש לטעינה. הדיבורית היא BT מקורית - מתחבר למערכת של הרכב.

פורסם

איזה מסך מורחב זה? למיטב הבנתי זה התוספת שאפשר להוסיף :

C2146D72-1C17-49C7-A3AB-287C5CD5E4F6.jpeg

 

שכולל מערכת גרסה 6, גלגלת רחבה ומשטח טאץ׳. מה שאצלך כמדומני זהה לאצלי שזה הרגיל.

פורסם
איזה מסך מורחב זה? למיטב הבנתי זה התוספת שאפשר להוסיף :

[ATTACH=CONFIG]520895[/ATTACH]

 

שכולל מערכת גרסה 6, גלגלת רחבה ומשטח טאץ׳. מה שאצלך כמדומני זהה לאצלי שזה הרגיל.

 

נכון, המסך הרחב זו תוספת שהוא לא הוסיף ובכל מקרה גרסה 6 הופיע רק ברכבים מאוחרים יותר (לדעתי 2017 או מעלה). ברכב מותקן המסך הרגיל - 6.5 אינטש. הוא אמר שזו הייתה תוספת מאוד יקרה (למעלה מ-20 אלף ש"ח) ותכלס לא נתנה כלום (כונן פנימי של 20 ג'יגה שאף אחד לא משתמש וניווט מקורי של במוו שכמובן נחות מוויז...). אני לא הצלחתי להתאפק וכבר הזמנתי מערכת חלופין של AVIN שקיבלה הרבה תשבוחות שזה בעצם אנדרואיד ש"חי" יחד עם ה-iDrive המקורי ומסך רחב של 10.25 אינטש + דונגל 4G כדי להפעיל וויז, ספוטיפיי וכו' ברכב. מקווה לטוב.

פורסם

תענוג לקרוא את הדרך שעשית עד הרכישה. נראה שעשית שיעורי בית עד שמצאת את הרכב שאתה הכי שלם איתו.

מברוק על הרכישה.

פורסם
בדקת תחום די רחב של כלי רכב, מדוע לא הסתכלת על האופציות מבית אודי?

 

אאודי, על פי רוב הפרסומים והכתבות בתחום, מייצרת בעיקר רכבים יותר "הייטקיים" ויוקרתיים עם פחות דגש על חווית הנהיגה. כמו-כן אין להם בכלל רכבי הנעה אחורית (למעט גרסה מיוחדת של ה-R8 שלא הייתה בתקציב :lol:), רוב המכוניות הספורטיביות שלהם הן הנעה כפולה והרכב שהיה הכי קרוב למה שחיפשתי היה ה-S3 או RS3 ולא ממש התחברתי לעיצוב ולהצעת הערך וגם לא היה שום אקזמפלר שממש גרם לי ללכת לבדוק יותר לעומק.

 

ראיתי למכירה וחקרתי לא מעט על ה-S5 וה-RS5 משנים מוקדמת יותר (12-13) וקצת חששתי מהתעסקות עם רכב יקר, מורכב ומתיישן שגם לא נותן תמורה דינאמית ראויה (שוב, על פי פרסומים "זרים").

 

שקלתי את ה-TTS\TT (בגרסת ה-2 ליטר, 230\265 כ"ס) כרכב יפיפה שמקריב את חווית הנהיגה לטובת נקרא לזה, החוויה הכללית, אבל מצאתי משהו שמתאים לי יותר קודם.

 

אני חושב שאין רכב בסביבה הקרובה (או רחוקה...) שלא חשבתי\חקרתי\בדקתי אבל תנסו אותי, נראה אם פיספסתי משהו :lol:

פורסם

תתחדש האוטו מדהיםםםם

 

גם אני תמיד אמרתי לעצמי שאני לא אקנה אדום, ואז הגיעה זו שעשתה לי את זה בגלל הנתונים שלה, שזה בדיוק מה ששאפתי.

 

לעניין האדום, אמשיך ורושם לך שאתה תתפלא כמה אנשים כן מתחברים לאדום וממש נפעמים ממנו, ושבסוף תגלה שהאדום גם לך "עושה את זה"

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
ואם הקנייה היתה של אוטו חדש ולא היה אספקט של מצב השוק, האם הבחירה הסופית היתה משתנה?

 

לא ברורה לי השאלה. אבל אם אתה מתכוון לאיזה רכב חדש הייתי קונה (כלומר, בהנחה שיד 2 לא אופציה) בתקציב שהקצבתי לעצמי, כנראה שהייתי הולך על ההונדה Type R. כאשר אחריה הגולף PP ו-BRZ בסדר הזה.

פורסם

סקירה יפה

תתחדש!

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
לא ברורה לי השאלה. אבל אם אתה מתכוון לאיזה רכב חדש הייתי קונה (כלומר, בהנחה שיד 2 לא אופציה) בתקציב שהקצבתי לעצמי, כנראה שהייתי הולך על ההונדה Type R. כאשר אחריה הגולף PP ו-BRZ בסדר הזה.

 

מה עם ה-308? או שירידת הערך היא זו שפסלה אותה מהטופ 3 כרכב חדש?

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann


×
×
  • תוכן חדש...