Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך לעזאזל מחליפים מיאטה? ככה.


BobbyMiata
שימו לב! השרשור הזה בן 1349 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בהמשך להודעה הקודמת, הגיע הזמן לסגור כמה פינות.

 

האוטו נמכר שלשום, בדיוק 3 חודשים לאחר שפורסם למכירה ועם בדיקה שהיא flawless, כצפוי. בסה"כ הייתה אצלי כשנה וחודש בהם נהנתי מכ-13,000 אלף ק"מ במחיצתה.

 

הטיול והביקור בפצאל אותם ציינתי בהודעה הקודמת רק חיזקו את כל מה שכתבתי בהודעות הקודמות - ה-M235 היא מכונית נ ה ד ר ת כדיילי. מהירה כמו שד, נוחה ומפנקת. אבל היא רכב של "שמונה עשיריות" קלאסי. ברגע שמנסים להתקרב למגבלות האוטו נאלם ומפסיק לתקשר. הבלמים כבר לא נוסכים בטחון כשמנסים לבלום מאוחר יותר לתוך הפניה, והכל השלדה כאילו נאלמת. יש קצב מקסימלי שלרכב הזה נוח איתו ומעבר אליו הוא משדר באסרטיביות - עד כאן. רגע שזכר במיוחד הייתה נהיגה ממש back to back עם M2 (ידנית...) בכבישי הצפון הנהדרים. הספיקה לי בדיוק פניה אחת כדי להבין את ההבדל בין המכוניות. כשמנטרלים את המשקל והכוח (בשני הפרטמטרים המכוניות דיי קרובות), נשארים הבלמים והשלדה ואלו של ה-M2 עדיפים משמעותית, יוצרים חיבור הרבה יותר משמעותי שמורח חיוך רחב על הפנים, יחד עם התיבה הידנית ממש מגדירה רכב שהוא fun to drive ולא ניסיון בתקשורת. אולי שווה גם לציין שזה יותר מפריע בכביש כאשר החיבור וההנאה מנהיגה חשובה יותר ממהירות או זמנים. במסלול במידה מסויימת - כל רכב הוא רכב טוב ואפשר בצורה מדודה והדרגתית להגיע למגבלות של כל רכב ורכב. 

 

אני מסכים שרוב הדברים פתירים. אפשר לשדרג את הבלמים, להוסיף דיפרנציאל מכאני ולהחליף את המתלים וכמה בושינגים. אני משוכנע שזה יהפוך את הרכב למכונת נהיגה הרבה יותר כיפית, אבל מצד שני, יש כמה מהנדסים בגרמניה שעשו את זה טוב יותר - לקחו את הטוב מהאחיות הגדולות יותר ודחסו את כל הטוב לגוף קצת מנופח של M235.

 

אז לסיכום, הניסיון הזה להחליף את המיאטה לא צלח, אולי הניסיון הבא יצלח יותר, אני חושב שקוראי השרשור מבינים את הכיוון...

 

בתאריך 8.5.2020 בשעה 23:31, ANUTKK כתב:

טיפולים לא כאלה יקרים כמו שחשבתי, מאוד אשמח לקרוא את הסיכום שנה עם הרכב.

כרגע מתלבט בבמוו 235/240 לבין z370 nismo למרות האיבזור הנחות בניסאן קראתי שהיא מכונת מלחמה

בהצלחה בהמשך !

 

 

אין לי ניסיון עם ה-Z, אך יש סיכוי טוב שהניסמו רכב מוצלח יותר מה-M235/M240 כרכב נהיגה/מסלול, בוודאי כסטוק.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הימור - מצאת טייפ R משומשת. הגיעה אצלך לקו הגמר...ומקבלת תשבחות על יכולת במסלול.

אני מניח שהמגאן CUP שלא הופיעה כאלטרנטיבה, וכנראה קשה למצוא משומשת לא רלוונטית.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את כללל השרשור ובאמת מעניין מאוד לקריאה. 

אומנם בהיתי במחשב בעצבים כשלכלכת על אסתי... אבל בסדר לא כולם מושלמים. 

הדבר הכי ברור שזועק מהכתוב הוא - צריך להפריד בין רכב עבודה\משפחה\קשקושים לבין רכב שבא לך פשוט... לנהוג.

ושום תיבה שבעולם לא תחליף תיבה ידנית !! 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 1.8.2020 בשעה 15:41, Doron_Z כתב:

M2 ידנית זה חתיכת חלום נשמע. תהנה! :)

 

מה איתי? 🙃

 

בכל אופן תתחדש זה חתיכת כלי מטורף. וטוב שהלכת עד הסוף במקום חצי קלאץ׳.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1349 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...