Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בדיוק כמו שחשבתי m2 עם הצבע הכחול המיוחד של bmw

ועוד ידנית חלום....

 

רק תעשה טובה תשמור על האוטו אני יהיה הקונה הבא :)

פורסם
לפני 58 דקות, GR8Day כתב:

אוי ואבוי...

בעלי המיאטות פוזלים הצידה...

ממש לא... ה M2 היא סדר גודל אחר לגמרי של עלויות.

בנוסף - אני נהג די איטי...

ב 99% מהזמן אני נהנה בכבישים ציבוריים שבהם אני נוהג הרחק הרחק מהמגבלות של הרכב - אז מה יעזור עוד כח?

הייתי שמח לקבל מיאטה כמו שלי עם בקרת שיוט אדפטיבית כמו שיש בסויוויק טייפ R אבל זהו בערך

פורסם

בקרת שיוט אדפטיבית ברכב ידני? איך זה עובד בדיוק?
הרי גם אם הינדסו משהו כזה אתה עדיין נדרש להוריד הילוכים לא? אז אין ממש פואנטה...

 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

למה אין פואנטה, אתה לא מתעסק עם הגז והבלמים, רק לעיתים מוריד הילוך כשהמהירות יורדת ומעלה הילוך שוב כשהיא עולה חזרה, בדיוק שנייה כולל זה שהרכב עושה עבורך את ה rev matching אם צריך. 

 

זה לדעתי פחות למצב נהיגה בפקקים כבדים אלא יותר לנהיגה בין עירונית רגועה שם באופן כללי יש גם פחות התעסקויות עם הגיר. 

פורסם

נו זה בדיוק העניין.
לנהיגה בין עירונית נינוחה בלי פקקים יש בקרת שיוט טיפשה.
מה בדיוק תורמת בקרת שיוט אדפטיבית כשאתה צריך לשחק עם הקלאץ והורדות הילוכים ? שהיא חוסכת את המשחק בדוושת הבלם?

חוץ מזה אני לא חושב שבשלב הזה בחיי הייתי מצליח להגיע למצב שאני נוהג עם בקרת שיוט אדפטיבית ומוריד הילוכים תוך כדי שאני אומר לרגל ימין שלי ״שבי בצד אל תגעי בבלם!!!״.
אין סיכוי שזה אפשרי.

מה השלב הבא? נהיגה אוטונומית עם רכב ידני?

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 24 דקות, farkash7 כתב:

נו זה בדיוק העניין.
לנהיגה בין עירונית נינוחה בלי פקקים יש בקרת שיוט טיפשה.
מה בדיוק תורמת בקרת שיוט אדפטיבית כשאתה צריך לשחק עם הקלאץ והורדות הילוכים ? שהיא חוסכת את המשחק בדוושת הבלם?

חוץ מזה אני לא חושב שבשלב הזה בחיי הייתי מצליח להגיע למצב שאני נוהג עם בקרת שיוט אדפטיבית ומוריד הילוכים תוך כדי שאני אומר לרגל ימין שלי ״שבי בצד אל תגעי בבלם!!!״.
אין סיכוי שזה אפשרי.

מה השלב הבא? נהיגה אוטונומית עם רכב ידני?

 

כמו שאמר הרקוליטו שיש לו את הדגם, 55 קמ"ש כבר מספיקים להילוך 6, ומ 55 קמ"ש עד 130 (שיוט בכביש 6) יש טווח מהירות גבוה מאוד מבלי לגעת בהילוכים ובקלאץ' ומבחינתך זה כמו רכב אוטומט עם בקרת שיוט. 

 

בנוגע לבין עירוני שלא דורש זאת, הרשה לי לחלוק, הלוואי והיינו בכבישים ריקים ששמים מהירות קבועה ומשייטים לנו בנחת אבל המציאות היא שגם בבין עירוני יש שינויי מהירות משלל סיבות, שכמובן לרוב נוגעות לזולת שלצידך. 

 

אישית זה לא משהו שקרוב ללהיות חשוב עבורי, גם בבקרה הטיפשה אני בקושי משתמש, וברור שהכי עדיף אם היה לזה יכולת לנהל את עצמו גם בעיר ובפקקים איכשהו, אבל גם בבין עירוני יש בזה היגיון למי שמחפש את העזר הזה, כמו שאנשים מפעילים את השיוט האדפטיבי ברכב האוטומט שלהם גם כשהם נוסעים בכבישים מהירים. 

פורסם
לפני 5 שעות, farkash7 כתב:

בקרת שיוט אדפטיבית ברכב ידני? איך זה עובד בדיוק?
הרי גם אם הינדסו משהו כזה אתה עדיין נדרש להוריד הילוכים לא? אז אין ממש פואנטה...

 

בגדול דורון רשם כל מה שיכולתי לכתוב.

ברור שהבקרת שיוט שיש בטייפR לא תעזור בפקקי בוקר באיילון - אבל בכבישים מהירים ב 10 בלילה בדרך לנס - זה יהיה מבורך!

בהלוך, סביב 10 בלילה אין לבקרת שיוט במיאטה שום משמעות כי כל שנייה אנשים מאיצים ומאטים.

בחזור זה סבבה לגמרי ובד"כ אני לא נוגע בגז או בברקס פעם אחת עד הבית.

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, Morningstar כתב:

בחזור זה סבבה לגמרי ובד"כ אני לא נוגע בגז או בברקס פעם אחת עד הבית.


אז למה אתה צריך בקרת שיוט אדפטיבית ? יש לך בקרת שיוט רגילה.

 

עריכה: הבנתי למה התכוונת.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5


×
×
  • תוכן חדש...