Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך לעזאזל מחליפים מיאטה? ככה.


BobbyMiata
שימו לב! השרשור הזה בן 1319 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום

הביטוח יקר, טיפולים אולי ב-20 אחוז יקרים ביחס לקטגוריה.

 

 

האם השטיחים הללו מקוריים?.... נראה יותר מתאים לרנו קנגו :( ככה מגיעה בת אצילית לשושלת M?? אפילו אצלי בפוקוס שטיחי בד "יוקרתיים".

 

חייב להתערב: גם אני מתקשה להוריד אותו (למרות שמתחת יש שטיח איכותי ויפה) :oops:

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

חחחח הבעלים הקודם שמר ככה על השטיחים המפוארים שמתחת ואני עדיין נהנה מה"חדש". בטח אעיף אותם בשלב כלשהו. (מזל שלא ראית שהניילון הכחול על סף הדלת עדיין שם...).

 

הביטוח דווקא הפתיע לטובה למרות ההפחדות הצלחתי להוציא מקיף + חובה בכ-8,000 ש"ח (בשביל הפרופורציות, זה בסה"כ 3,000 ש"ח יותר מהמיאטה שעולה במחירון פחות מרבע...).

 

נכון, לא הזכרתי את המיאטה\אבארט כי כאמור הגעתי לתחושת מיצוי ואם BRZ היה more of the same מבחינתי, קל וחומר המיאטה החדשה. אבל יש עוד. המיאטה החדשה עוד יותר (!) צפופה וקטנה מה-NC וזה הדבר האחרון שרציתי מרכב דיילי. לפחות ה-BRZ איכשהו מרגישה דיי מרווחת מבפנים. התמחור ההזוי לא עזר כמובן ולא העובדה שמבחינתי הרכב חייב אוהלינס ביום שהוא יוצא מהסוכנות... דווקא הבנתי שאפשר לעשות עסקאות מעניינות על האבארט ביבוא אישי (כ-240 אלף לידנית + כל שאר התוספות ברמבו, מונזה, רקארו וכל מה שמגיע שם...) אבל לא עכשיו.

 

אולי מתישהו אחזור...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה!

 

בשביל מה צברתי אם לא בשביל לשתף, חבל שהכל ישאר אצלי.

 

נתחיל מה-911. ה-997 דור ראשון סבלה משתי מחלות ידועות (בעיקר בחו"ל) - האחד: מיסב גל הארכובה, ידוע בפורומים בחול כ-IMS ושחיקה של ה-Bore (ברחה לי המילה בעברית) - bore scoring. חיפוש קצר בגוגל יוביל להרבה תוצאות. כמובן שלא כל המכוניות סבלו, אבל זה הימור גדול ורכב של יותר מעשור, אז העדפתי להתרחק. מה גם שכל הרכבים שראיתי היו עם קלומטרג' גבוה וטיפטרוניק שבכלל "הוריד" לי. הדור השני של ה-997 שהוצג ב-2009 טיפל בשתי הנקודות הללו. המנועים הם חדשים, כמות החלקים הנעים הופחתה ב-40% ושתי המחלות לא רלוונטית לדור זה. באותו הדגם גם הוצגה תיבה ה-PDK (אמנם זה הדור הראשון, אבל נראה שאין מחלות) ןגם הפנים שודרג. אז אם 911, זה המקום להתחיל. המכוניות שאני ראיתי (3 במספר) לא היו שמורות במיוחד לצערי ונראה שהצריכו השקעה לא קטנה כדי להביא אותן למצב שאני אהיה מרוצה ממנו.

 

בוקסטר\קיימן - ה-bore scoring והטיפטרוניק נגע גם בצמד הזה עד להצגת הדור השני של ה-987 ב-2009, אם כי במנוע הקטן זה נדיר. הסיבה שאני ויתרתי על הדור הראשון (למרות שהיו כמה מכוניות בשוק) היה יותר מסיבות של גיל וטיפטרוניק מאשר בגלל המחלות. הדור השני הביא איתו מנועים חדשים (עם הזרקה ישירה) ועיצוב פנים משופר והוא לדעתי הדור העדיף, בטח במונחים של value for money (באזור ה-200 +- למכוניות סבירות) והדור האולטימטיבי הוא ה-981 שמתחילות ב-2013 לדעתי. המנועים שם עדיפים, כמו גם עיצוב הפנים וה-PDK שעבר לדור שני ומשופר. אין מחלות ידועות לדור השני של ה-987 ול-981 והן מכוניות מאוד סולידיות שדורשות רק אחזקה שוטפת טובה ובדיקה מעמיקה כמו כל רכב ספורט. יש כמה וכמה buyers guide שמפרטים נקודות לבדיקה שווה לקרוא לפני שהולכים לראות אקזמפלרים.

 

ה-981 מדהימה לנהיגה, הרכב הטוב ביותר שנהגתי עליו ever.

 

אגב, הסתכלתי גם על C63 ומאזרטי גראד-טוריסמו אם למישהו יש שאלות...רק אומר...

תודה!

את בעיות ה IMS אני מכיר, אגב, רכבים עם ק"מ גבוה כמעט בטוח שעברו החלפה ובכל מקרה להחליף יזום זה לא כזה יקר(הכל יחסי, כן?).

שמעתי על ציר ראשי שנגזר בגירים שלפני עידן ה PDK.

מבין שלא שמעת על בעיות ב PDK.

אכן הבעיה העיקרית היא מציאת רכב מתאים... ועבורי זה לא קבריולט(אז גם בוקסטר יורדת), לא לבן, לא אדום, לא פנים בורדל אדום... בקיצור, אני תמותי!

ספר על המאזרטי(למרות שלא חושב שהיא עושה לי את זה מכל כיוון אפשרי).

 

והכי חשוב, ספר על הבימרית, האם אכן פחות קיצונית מה M2? ובכלל...

  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבורדל האדום זו אכן מכה.

 

מאזרטי. אפשר לקנות גראנד טוריזמו מ-2012 בכ-240 אלף, שזה מטורף בעייניי. אני אישית מת על הרכב. העיצוב, וכמובן הסאונד... קריאה ראשונית באינטרנט (נניח פה) לא גילתה הרבה "מחלות" אבל דיי חששתי מעניין האמינות (ראה את הסקר הזה) וכמובן העלויות (למשל: צלחות בלימה קדמיות, המחיר הכי זול שמצאתי ב-ebay היה סדר גודל של 6,000 ש"ח :shock:).

 

השילוב הזה של העלויות והאמינות הכללית הוריד אותי מהרכבים הללו.

 

אין לי עדיין הרבה להגיד על הבימר. בנסיעה יומיומית הרכב חלום, הרבה יותר נוח מה-M2 מבלי לוותר על הרבה כוח (תוספת הכוח של ה-M לא כזו משמעותית בנסיעות "מנהלתיות+"). על מה שכן מוותרים זה על הסאונד שהוא הרבה (הרבה) יותר בשרני וחזק ב-M2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

אם יש משהו חיובי במחירים הגבוהים בארץ זה שרכבים כמו מיאטה שבארה"ב (בעיקר) מוזנחים עקב ערך נמוך, כאן מתוחזקים ללא דופי. בכללי, כמובן שיש לכאן או לכאן יוצאים מן הכלל.

 

Sent from my H3123 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי עדיין הרבה להגיד על הבימר. בנסיעה יומיומית הרכב חלום, הרבה יותר נוח מה-M2 מבלי לוותר על הרבה כוח (תוספת הכוח של ה-M לא כזו משמעותית בנסיעות "מנהלתיות+"). על מה שכן מוותרים זה על הסאונד שהוא הרבה (הרבה) יותר בשרני וחזק ב-M2.

 

 

סאונד זה שטויות, אתה מחליף דוד אחורי (אולי אפילו מקורי של M2) ומקבל את הסאונד.

 

בנוגע לבולמים, אצלך זה אדפטיבים, ב M2 זה לא, מעניין איך הם מתפקדים בהשוואה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה פשוט. אצלי זה נוח, שם לא.

 

אבל זה באמת עולם אחר. הצירים של ה-M2 לקוחים ישירות מה-M3/M4 ומחוברים ישירות לשלדה (מה שמוסיף עוד לקשיחות ול-NVH בכללי), בעוד שב-235/240 יש איזו תושבת מגומי שקצת מפרידה ביניהם ו"מרככת" עוד קצת את הרכב.

 

את המחיר בטח ארגיש במסלול. נראה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שמוזר, הייתי 10 ימים עם M2 ביחד עם האישה, אפילו ממנה לא נשמע צפצופון קטן על חוסר נוחות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה כיף! תתחדש!

כבר שנים אני שומע ממך שאתה שוקל להחליף את הרכב.

מחכה לסיכום שנה ראשונה :)

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלפא ג'ולייטה תלתן - ראיתי כמה אקזמפלרים, נהגתי מעט לפני הרבה זמן. בינונית ומטה בכל הפרמטרים. לא מאוד טובה כדיילי, אינטיריור מאכזב (בדגמים המפוארים, בדגמי הכניסה, ה"מונזה" זה ממש מביש), לא מהנה במסלול, מיושנת משהו. למעשה היתרון היחיד שיש לג'ולייטה הוא מחיר רכישה נוח (אפשר למצוא רכבים מ-2016 במצב מצויין בפחות מ-120 לדעתי) ולאחרונה אלפא "חיסלו" מלאי של תלתנים בהנחות של כ-40 אלף ש"ח ממחיר המחירון. עוד עמד לזכותה העניין האישי - אני ממש מחבב אלפא. אבל היה ברור לי לחלוטין שזו תהיה פשרה בכל הסעיפים למעט עלות רכישה. אקזמפלים לא חסר וכמעט תמיד אפשר למצוא ביד 2 רכבים ראויים לרכישה ולכן האלפא נדחקה לתחתית הרשימה.סובארו STI - פלטפורמה מיושנת ומחיר גבוה מדי (ביחס לתמורה) מראש הרחיקו אותי מהכיוון. ולמרות זאת, הוצעה לי נהיגת מבחן ברכב ההדגמה ולא סירבתי. הנהיגה הורידה אותי סופית מהעניין. הרכב מרגיש חלש, ההתנהגות מוזרה, רכב רך מדי וזה עוד לפני שדיברנו על העיצוב החיצוני והפנימי שמזמן היה צריך עידכון. [מחליפת המיאטה][/i][/size]

 

שמע, דבר ראשון ברכות על הרכישה, זכור לי ובטח לעוד מישהו מהפורום, כיצד הגבתי כשנהגתי על ה- 135M. רכב עם ים של כיף, קצת פרוע.

דבר שני - סחטיין על ההשקעה בפוסט המקורי פה. אני חייב אבל להתייחס לשני הרכבים הללו, שאני מכיר היטב [לא נוהג להתייחס לרכבים שאני לא מכיר מספיק טוב או שנהגתי עליהם רק לפני שנים או מעט מידי].

 

האינטריור של התלתן - בטח במאובזרת - ממש מעולה ולמעט גודל מסך (שאפשר לשנות למי שרוצה להשקיע), אני לא מבין על מה אתה מדבר. לי היתה התלתן ה"מבישה" לגרסתך (כי לא רציתי סאן רוף - הוא לא אוטם מספיק ב- VAG ובאלפא לטעמי) ולא חסר לי דבר. שלא לדבר על המושבים המעולים ועל האפשרות לשחק עם הרכב בפניות. אני גם לא מבין מדוע אתה חושב שהיא לא טובה כדיילי, שירתה את המשפחה שלי נהדר. לגבי מסלול - לא ניסיתי, אבל כאמור בחו"ל המשחקים איתה היו מהנים, ביחס ליכולותיי המוגבלות כמובן.

 

לגבי ה- STI, אולי נהגת בשבורה (רכבי ההדגמה שלהם עוברים חיים קשים, החלפות מנוע וחלקים אחרים), אבל להגיד שהרכב הזה חלש? אם כבר הוא נותן תחושה של נסיעה מהירה יותר ממה שבפועל - ו300 כ"ס מעבירים אותו די מהר לאזור הלא חוקי... 5 שניות למאה זה לא ממש איטי... שים לב שבמצב I הוא לא מנצל את כל הכ"ס, רק במצבי S ו- S+. להגיד שהרכב הזה רך? הוא בקושי רוכן בבלימה. לגבי עיצוב חיצוני בא נניח שאני רואה אותו כמקסים, אייקוני ממש, ואתה רואה אותו אולי כפחות עדכני :-) לגבי עיצוב פנים, אני מסכים שהוא לא משהו, אבל גה דם לא העיקר ברכב... ועדיין - מושבים מעולים, צליל מעולה שלא מגיע מממערכת הרמקולים, ועוד. מה שכן, זה בהחלט רכב שונה, שלא פשוט לשלוט בו כמו בהנעה קדמית או אחורית. לגבי מחיר, ובכן אולי זה תלוי בכמה הם רוצים או יכולים למכור רכבים כאלה בכלל. לשם השוואה: http://www.drivetime.co.il/%d7%9e%d7%91%d7%97%d7%a0%d7%99-%d7%a8%d7%9b%d7%91/%d7%a1%d7%95%d7%91%d7%90%d7%a8%d7%95-%d7%90%d7%99%d7%9e%d7%a4%d7%a8%d7%96%d7%94-sti-%d7%94%d7%93%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%96%d7%90%d7%95%d7%a8-%d7%94%d7%9b%d7%97%d7%95%d7%9c-%d7%9e%d7%9b%d7%91%d7%99/

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, כמובן שמדובר בהתרשמות שהיא לחלוטין סובייקטיבית. ואני חייב לציין שאני באופן כללי מאוד אוהב אלפא, ובתקציב יותר נמוך, הייתי הולך עליה כי...אני פשוט אוהב. יש הרבה דברים טובים לומר עליה, היא איטלקיה, נשמעת טוב, יחודית בעיצוב ועוד. יחד עם זאת, תסתכל על האלפא ביחס למכוניות אחרות שציינתי:

 

YXFfVM.jpg

[אלפא]

 

1MFRFt.jpg

[גולף, ה"גולד סטנדרט" לטעמי בקטגוריה]

 

DumWks.jpg

[פיז'ו GTI]

 

נתחיל מזה שמכיוון שהאלפא פותחת בנחיתות דינמית (חלשה יחסית, אין דיפרנציאל מוגבל) אז היא צריכה מבחינתי לפצות באיבזור כדי שתהיה טובה כדיילי. אז אין לאלפא בלם הידראולי עם auto-hold (מאוד נוח ביומיום), אין קיילס ואם לא קנית את הגרסה המאובזרת, אז גם אין חיישני גשם, תאורה ולא גג שמש (וזה רק מה שאני זוכר מהראש). ברמת החומרים והגימור, אני מזמין אותך להתבונן בדלתות בתמונות מעלה כדי לראות את ההבדלים. אלומיניום, פלסטיקים משובחים, עור/בד משובח במקומות אסטרטגיים ועיצוב מוקפד (כולל תאורה) בגולף ובפיזו מול... משטח פלסטיק צורני באלפא. גם בקונסולה המרכזית (בין המושבים) תמצא באלפא פלסטיק זול למראה ולמגע, מחזיקי כוסות חשופים, כל הדרך עד לכפתור ה-DNA, מול חומרים נעימים ויפים הרבה יותר ועיצוב מושקע יותר ועדיף באחרות. גם בלוח המחוונים האלפא מסתפקת במסך פשוט ומונוכרומטי בצבע אדום בעוד האחרות עברו למסכים ציבעוניים ברזולוציה גבוהה. זה גם ממשיך לגלגל ההגה (פלסטיק מול מתכת) ועוד ועוד... דווקא לגבי המושבים אני מסכים, המושבים באלפא הם אחלה (מצויינים ממש במאובזרת עם העור), אבל לא בהכרח טובים מהמתחרות (בטח לא בגרסת ה-PP של הגולף שמושכת את הרף עוד למעלה עם לוח מחוונים דיגיטלי מלא מהדור החדש, מסך ענק וריפוד עור מלא)

 

אז אולי אפשר לסלוח ולהעדיף את האלפא למרות המגרעות שלה (וזה בסדר גמור) אבל ברמת העובדות בשטח היא בפירוש דור אחורה (כי היא אכן כזו, אגב) וברמת אחת מתחת למתחרות.

עריכה אחרונה על ידי BobbyMiata
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים לחלוטין עם התיאור שלך. שנכנסתי לא מזמן לסוכנות של אלפא והתיישבתי בג'ולייטה הייתי בשוק מכמה הרכב מרגיש זול ביחס למתחרות, אפילו מזולות בהרבה כמו מאזדה 3. זה הרגיש לי ממש זילזול בלקוח. ועוד למתג אותה כרכב פרימיום? ממש מוזר.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, כמובן שמדובר בהתרשמות שהיא לחלוטין סובייקטיבית. ואני חייב לציין שאני באופן כללי מאוד אוהב אלפא, ובתקציב יותר נמוך, הייתי הולך עליה כי...אני פשוט אוהב. יש הרבה דברים טובים לומר עליה, היא איטלקיה, נשמעת טוב, יחודית בעיצוב ועוד. יחד עם זאת, תסתכל על האלפא ביחס למכוניות אחרות שציינתי:

 

YXFfVM.jpg

[אלפא]

 

1MFRFt.jpg

[גולף, ה"גולד סטנדרט" לטעמי בקטגוריה]

 

DumWks.jpg

[פיז'ו GTI]

 

 

שים לב שהתמונות שהבאת משוות בין רמת איבזור סופר פשוטה של האלפא (ריפוד גג לבן, בלי משענת יד עוד) שלדעתי אפילו לא מיובאת לארץ ברמה כזאת לבין גרסאות ה-GTI של הגולף או הפיג'ו שמן הסתם הכי מאובזרות.

(סקירה לאחר קניה) Alfa Romeo Giulietta 170 2014 Manual

Honda Civic 2006 Manual - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1319 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...