Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדש! אין על סדאן גדולה בכלום כסף לעומת מה שמקבלים:

איכות בניה, כח, מרווח עצום ואמינות בדגמים מסויימים..

ואם קנית אוניה כמו שלי הרווחת גם חסכון בדלק [emoji6]

 

בהחלט אחד היתרונות בטויוטות זו הרצפה מאחורה, הבעיה שלי היא שבממדים שלי זה עדיין צפוף [emoji23]

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אכן הימים של האוונסיס עברו. מעניין עכשיו מה המפעל באנגליה מייצר. אולי איזשהו ג'יפון. יש לאשתי יונדאי קונה והוא הרבה יותר מהנה לנהיגה מהאוונסיס. לקונה לא חסרות תכונות רעות אבל הוא הרבה יותר מהנה מהאוונסיס.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

פורסם
מדייהטסו סיריון לאוונסיס :shock:

חתיכת הגדלה עשיתם...

כך הכתיב לנו הגורל של מצב המשומשות. אם הייתה אפשרות לתקן את הסיריון היינו עושים את זה ונשארים איתה כמובן, אבל הנזק היה יותר מדי משמעותי בשביל להשאיר אותה.

 

אציין שחיפשתי שמאי עם אינטרס לטובת הלקוח ודרך הפורום הגעתי לאלי אמרן ובהזדמנות זו אמליץ עליו כמובן ושלא תצטרכו.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
תתחדש! אין על סדאן גדולה בכלום כסף לעומת מה שמקבלים

לא יודע מה מצבך הכלכלי, בשבילנו קרוב מאוד ל-40K ש"ח זה לא בדיוק כלום כסף ומצד שני אנחנו לא מספיק עשירים בשביל לשלם 40K ש"ח על סופר מיני.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

מבין אותך לגמרי בנושא של המכוניות קוראניות ועייפות החומר שם. הייתה לי מהעבודה פעם i25 שעשיתי איתה מעל 100K ק''מ וראיתי איך היא מזדקנות במהירות. מכיר גם אחת ישנה יותר שהמצב שם בכלל קטסטרופלי מבפנים. זה מוזר. מצד אחד, הכל יושב כמו צריך, לא נשבר כלום. אבל מצד שני הרבה פסלטיסים נהיים דביקים והכל נראה אפור ומת יותר.

 

תתחדשו. יש לי קרוב משפחה שמחזיק כבר ב4 אוונסיס ברצף וממש לא מוכן להחליף אותה בשום רכב. הפתרון שלו לזה שהפסיקו לייצר אותה הוא שהוא יסע באה עד שתמות.

 

כמו שסקוטי קילמר מאחד מערוצי היוטיוב הטובים ביותר בנשוא הרכב לדעתי אומר. טויוטה זו בחירה בטוחה כמעט תמיד.

פורסם
מבין אותך לגמרי בנושא של המכוניות קוראניות ועייפות החומר שם. הייתה לי מהעבודה פעם i25 שעשיתי איתה מעל 100K ק''מ וראיתי איך היא מזדקנות במהירות. מכיר גם אחת ישנה יותר שהמצב שם בכלל קטסטרופלי מבפנים. זה מוזר. מצד אחד, הכל יושב כמו צריך, לא נשבר כלום. אבל מצד שני הרבה פסלטיסים נהיים דביקים והכל נראה אפור ומת יותר.

 

לוח שעונים שמתחיל להיות כבר לא שקוף ואז אומרים שזה בגלל חומרי ניקוי לא טובים, זה נכון שהחומרים באמת ברמה נמוכה אבל לא היו משפיעים כך על רכבים יפניים משום מה.

 

קפיצים אחוריים שמתעייפים יותר מדי ועם קצת עומס בתא המטען או 2 אנשים מאחור והרכב שוקע כאילו העמסנו 20 מ"ר בלטות.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

תתחדש על הקניה.

בזמנו חיפשתי אוונסיס סטיישן ולא הצלחתי למצוא אחת ראויה.

בקשר לקוריאניות, לא יודע איך האחרות, אבל הקיה סראטו שלי בת 10 והפלסטיקים מזדקנים בכבוד רב.

הפנסים עדיין שקופים ולוח השעונים שקוף ולא "הלבין", והיא לרוב חונה בשמש.

היא אמנם לא נסעה הרבה (70,000 ק"מ) אבל לא נתקלתי בתופעות הזדקנות.

אני חושב שבשנים 2007-2011 הקוריאנים השקיעו המון בתכנון ובאיכות החומרים כדי להתברג כשחקן מרכזי בעולם.

זה ניכר במכוניות מהשנים האלו וזה אכן עבד לטובתם.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם (נערך)

אני לא נכנס לויכוח של צרפתי/יפני/גרמני/קוריאני. ניסיתי לתת צ'אנס לקוריאני ללא דעות קדומות ורק שיתאים לצרכים של אמא אבל זה לא הצליח. גרמני לא בא בחשבון מראש עקב מחוייבות להקפיד על תחזוקה ברמה גבוהה. הייתי מוכן אפילו לבדוק 208 עם תיבת אייסין מ-2015 אם הייתה נכנסת במסגרת התקציב.

עריכה אחרונה על ידי Freak_Miky

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אתייחס לכמה דברים.

קודם כל לגבי התיישנות יפנית, אני מחזיק גם יפנית מנהלים, והפלסטיק של הלוח שעונים נהיה עכור בכל רכב שניסיתי בפירוקיה גם כן.

מעבר לכך הבולמים האחוריים גורמים לרכב להיות נמוך מאי פעם, זה בלאי טבעי בכל רכב.

לגבי איכות קוריאנית שלא מצאת, אני מסכים איתך חלקית, כי זה תלוי דגם. I25 למשל ודומיה הם רכבים פח יחסית. תעלה קצת לאלנטרה או סונטה ותגלה אחרת (אפילו סונטות מלפני 20 שנה מזדקנות יפה מאוד).

 

לגבי מחיר הרכישה, לא יכולתי לדבר ספציפית על הרכישה שלך, מאחר ולא ציינת את המחיר. אלא דיברתי על השוק של הרכבים האלו באופן כללי. לקנות רכב מנהלים מאותו שנתון של רכב משפחתי אחר, באותו מחיר פלוס מינוס, זה יתרון גדול. טויוטה היא לא ממש דוגמא כאן כי המחירונים שם עובדים אחרת. אבל קיה מגנטיס למשל נמכרת כמו פורטה משנתון דומה, וניסן מקסימה נשחטת במחירון, ואתה מקבל עולם ומלואו בתמורה למחיר שהוא יחסית נמוך.

פורסם

עשית בחירה מעולה! רכב מפנק ואמין ביותר עם עלויות אחזקה אפסיות (בעלים של אוונסיס דור שני כבר מעל 5 שנים)

פורסם
הייתם ממליצים להמשיך ולטפל במוסך טויוטה מתם חיפה?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

אני טיפלתי שם והייתי מאוד מרוצה.

אני זוכר שהתקלקה משאבת המתזים, הזמנתי מחו"ל במחיר של 90 ש''ח, וכשהכנסתי את הרכב לטיפול שאלתי אם יוכלו להרכיב, ענו שיבדקו מה ניתן לעשות, כשחזרתי לקחת הרכב, הודיעו לי שהמשאבה חוברה ולא חייבו אותי על כך כלל.

פורסם

תתחדש רכב סוס.

אני 7 שנים עם קורולה רובוטית גמעה 188 אלף ק''מ ומאד מרוצה מנוחות הנסיעה והבניה, הפקטור הזה מנע ממני יותר מפעמיים לשדרג.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...