Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעט חולק עליכם כי לפעמים זה בדיוק זמן הבלאי אם לא מבחינת ק''מ אז מבחינת שנים.

 

בהתחשב שאכן תיחזקו תחזוקה מונעת ולא שבר אמור להיות טוב.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

במוסכים גדולים הבעלים מעדיף מכונאים עם עיניים טובות שמוצאים תקלות שעתידות להתרחש ואז מנפחים ללקוח את החשבון אבל גם הלקוח נהנה מתחזוקה טובה לעומתם במוסכים קטנים, הלקוח מגיע עם החלקים ואז מעדיפים לסגור עניין מהר. הלקוח יוצא עם חשבון קטן אבל משלם בתחזוקה גרועה.

פורסם

תתחדשו.

דווקא הדור הראשון של האוונסיס היה הכי מוצלח מבחינת מסירות. לקראת סוף השיווק ב-2018 זכור לי שהיא הוצעה במחיר אטרקטיבי יחסית ועם מנוע 1.8.

פורסם
תתחדשו.

דווקא הדור הראשון של האוונסיס היה הכי מוצלח מבחינת מסירות. לקראת סוף השיווק ב-2018 זכור לי שהיא הוצעה במחיר אטרקטיבי יחסית ועם מנוע 1.8.

דווקא על המנוע 1.8 ובכללי הדגם עם המנוע הזה היו הרבה תלונות לעומט ה 2.0.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
אני מעט חולק עליכם כי לפעמים זה בדיוק זמן הבלאי אם לא מבחינת ק''מ אז מבחינת שנים.

 

בהתחשב שאכן תיחזקו תחזוקה מונעת ולא שבר אמור להיות טוב.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

זה נכון אבל לא מדויק, מסתבר שאיך שלא תהפוך את זה - זה תלוי ביצרן. אם עד היום חשבתי שהאוקטביה 2007 שלי שמורה ומרגישה כחדשה כי אני שומר עליה, אז האוונסיס 2009 רק שנתיים מעליה ומרגישה צעירה יותר ב-10 שנים מכל הבחינות. גם הסיריון שהייתה מודל 2011 ורכב שלא בנוי להיות איכותי לא הרגישה כאילו הולכת להתפרק בשנים הקרובות בכלל.

 

בהזדמנות זו אציין גם שבדקתי רכבים קוריאניים כמו קיה פורטה ויונדאי I20 וכיוב' וכל הרכבים (רק נזכיר שבדקתי רכבים עם נתוני פתיחה טובים גם יד וגם ק"מ) הרגישו כל כך עייפים, פלסטיקה דביקה ומגעילה ובאופן כללי תחושה לא נעימה (גם בנהיגה כמובן) - כמה שניסיתי להתחבר לדיבור שקוריאני זה היפני של פעם, אז לא זה פשוט לא (אולי רק אם להשוות חדש לחדש).

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
תתחדשו.

דווקא הדור הראשון של האוונסיס היה הכי מוצלח מבחינת מסירות. לקראת סוף השיווק ב-2018 זכור לי שהיא הוצעה במחיר אטרקטיבי יחסית ועם מנוע 1.8.

כמו שהבנתי הייצור שלה הופסק ב-2018 בגלל שאין ביקוש לסגמנט D (בין קורולה לקאמרי). באותו הכסף ואולי אפילו פחות הלקוחות העדיפו ללכת על ג'יפונים (יאריס וקורולה מוגבהות :lol:) מאשר לשלם יותר ולקבל איכות ואמינות ללא יוקרה או פאר. די הגיוני, חבל שכך ולשם העתיד כנראה (בטוח) הולך.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
זה נכון אבל לא מדויק, מסתבר שאיך שלא תהפוך את זה - זה תלוי ביצרן. אם עד היום חשבתי שהאוקטביה 2007 שלי שמורה ומרגישה כחדשה כי אני שומר עליה, אז האוונסיס 2009 רק שנתיים מעליה ומרגישה צעירה יותר ב-10 שנים מכל הבחינות. גם הסיריון שהייתה מודל 2011 ורכב שלא בנוי להיות איכותי לא הרגישה כאילו הולכת להתפרק בשנים הקרובות בכלל.

 

.

 

המודלים האלה היו בשימוש משטרת התנועה הארצית ונסעו 24/7 על כבישים בינעירוניים וללא, כמו שחברות הליסינג מפמפמות לך, "נהג יחיד".

ולא קרה להם כלום ולא התפרקו ולא הושבתו.

פורסם
כמו שהבנתי הייצור שלה הופסק ב-2018 בגלל שאין ביקוש לסגמנט D (בין קורולה לקאמרי). באותו הכסף ואולי אפילו פחות הלקוחות העדיפו ללכת על ג'יפונים (יאריס וקורולה מוגבהות :lol:) מאשר לשלם יותר ולקבל איכות ואמינות ללא יוקרה או פאר. די הגיוני, חבל שכך ולשם העתיד כנראה (בטוח) הולך.

הקאמרי היא הסמגנט D, גם אם היא גדולה יותר מהאוונסיס, ועכשיו היא תפסה את מקומה באירופה.

מעליה יש את האבאלון בסגמנט E. אין עדיין יאריס מוגבהת, אבל תהיה בטוח שאחת עושה את דרכה לפס הייצור בצרפת.

פורסם
אין עדיין יאריס מוגבהת, אבל תהיה בטוח שאחת עושה את דרכה לפס הייצור בצרפת.

ניסאן ג'וק מבוססת על.. ?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
ניסאן מיקרה. מה הקשר לטויוטה?
זו הייתה סתם דוגמא לא התעמקתי :)

רוב האנשים לא מבינים את הקשר בין ג'וק למיקרה ומבחינתם זה ג'יפון קטן שאופנתי היום, זו הנקודה שניסיתי להעביר.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

הביקוש של הלקוחות היום הוא ג'יפון, יעדיפו לשלם כסף על ג'יפון מאשר אותו כסף או יותר על רכב רגיל, איכותי, לא יוקרתי, אבל מצד שני אמין להגיע מ- A ל- B. לכן המכירות של אוונסיס ירדו והייצור הופסק ב- 2018. קנו קאמרי או ג'יפון באותו סכום כספי של אוונסיס.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

זה ברור כשמש, זה גם למה ציינתי שאחד כזה על בסיס יאריס בדרך, (והייתי מאמין גם אם לא הייתי קורא ידיעה בנושא, כמעט כל יום נחשף קרוסאובר חדש).

זה שהחליטו לשווק את הקאמרי באירופה במקומה הוא יוצא הדופן בתקופה זו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מדייהטסו סיריון לאוונסיס :shock:

חתיכת הגדלה עשיתם...

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 


×
×
  • תוכן חדש...