Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני רוצה לקנות את הוולסטר טורבו 1.6

התקשרתי למספר סוכנויות ביטוח ואמרו לי כי הם לא מבטחים את הרכב בגלל שזה רכב ספורט.

חלק מהמקומות אמרו לי תנסה סוכני ביטוח פרטיים.

הבנתי שיש פה הרבה אנשים שמבטוחים דרך סוכני ביטוח אז מי יכול להמליץ לי על כמה סוכני ביטוח שלדעתם הם מומלצים.

 

בנוסף עוד כמה שאלות לגבי הרכב

1. מה דעתכם על הרכב בכללי? (לפי מה שקראתי התגובות על הרכב לא רעות בכלל )

2. האם ניתן לשים עליו שיפורי מנוע כגון תוכנה וכולי ?

3. האם החלקי חילוף יקרים? ( ישלי את היונדאי I 30 פרימיום והחלקי חילוף לא יקרים בכלל אבל חסר לי הכוח של האוטו )

פורסם

רכב ספורט? עד כמה שידוע לי בוא רק נראה ככה ודי מאכזב לפי מה שאומרים, חפש שרשורים בפורום.

נסה בביטוח ישיר, זאת החברה היחידה שמבטחת כל רכב וכל אחד (אפילו לא משנה אם הוא לא הבעלים של הרכב ברישיון)

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם
רכב ספורט? עד כמה שידוע לי בוא רק נראה ככה ודי מאכזב לפי מה שאומרים, חפש שרשורים בפורום.

נסה בביטוח ישיר, זאת החברה היחידה שמבטחת כל רכב וכל אחד (אפילו לא משנה אם הוא לא הבעלים של הרכב ברישיון)

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

שלום

ביטוח ישיר לא מבטחים כל רכב ( לפני שנה ביקשתי הצעת מחיר לfk8 ונאמר לי על ידי נציג שירות שהם לא מבטחים ) .

תנסה בשחם חברה בת של מגדל .

פורסם

אני מבטח את הרכב "ספורט" שלי בביטוח ישיר.

הקשר שלו לספורט בדיוק כמו הקשר של ולוסטר 1.6 לספורט. לכן לדעתי אתה תקבל מהם הצעת מחיר.

פורסם

פתח דיון בפורום ייעוץ. הוולוסטר רכב לא מוצלח כל כך. חוץ ממראה מגניב (שגם על זה אפשר להתווכח) אין שם יותר מדי.

ב 70K יש לך שלל אופציות טובות בהרבה.

 

לגבי ביטוח - פנה לסוכנים פרטיים, מבטיח לך שימצאו לך פתרון. לא חסר סוכנים טובים.

אישית יכול להמליץ על

רנמיר סוכנות לביטוח בע"מ - ספציפית על גליה

פורסם (נערך)

ביטוח אור טל 03-5568861 תבקש את יוסי ותגיד שחן שלח אותך.



עריכה אחרונה על ידי Wonka
ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
×
×
  • תוכן חדש...