Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם לקנות את הרכב שאני רוצה עכשיו מתוך הנחה שהוא זן נכחד? (ידני ספורטיבי)


Doron_Z
שימו לב! השרשור הזה בן 1795 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אוקיי אני מבין את הכוונה, זה מתקשר לדוגמת הקדילק המבודדת והאילמת. משער שגם לקג״מ יש חשיבות גבוהה בתחושת הכיף שתיארת, אבל סתם מסקרנות, איזה רכב גורם לך לכזו התרגשות ב 9 שניות?

 

 

 

בוא תחלוק איתי את ההיגיון הזה, למה שרכב ספורטיבי עם בלאי גבוה יותר מהממוצע (כי נוהגים בו חזק יותר) ועם צריכת דלק גבוהה יותר (כנ״ל) הוא בעצם זול לאחזקה יותר מאיזו משפחתית סולידית באותו הסכום, איך זה מסתדר בדיוק?

לרוב זה לא מתורגם ליותר מדי כסף, אישית אני עושה טיפול בשנה ככה או ככה. הטיפולים ל 208 לא יקרים יותר מסתם משפחתית אחרת באותו סכום. חוץ מזה, אתה עושה סלט. אני מדבר על הרכב ואתה הכנסת משתנה אחר (הנהג- "כי נוהגים בו חזק יותר"). כפי שציינתי, צריכת הדלק של ה 208 מעולה.

 

פיג׳ו חדשה מהסוכנות עולה 130 אלף ש״ח במבצע שהם פרסמו עכשיו בפורום. יד 2 2016 אפשר להוציא ב 80. איך הפער הזה מתרגם ל 7 אלף בשנה?

כי יש ירידת ערך. ה 50K האלו על פני ה 3 שנים הראשונות. כמה הרכב יאבד ב 3 שנים שאחרי? נניח במקרה הטוב 20K? אז זה 30K שמתורגמים ל 10K בשנה. אבל רגע, יש לך רכב ספורטיבי מחוץ לאחריות. תוסיף בלתמים של 3K לפחות בשנה והגענו בערך ל 7K. אתה תגלה שמקיף ל 208GTI בת 5 עולה פלוס מינוס אותו דבר ל 208GTI חדשה מהניילון [רק ששם יש לך סעיף ישן תמורת חדש, שגם שווה כסף].

 

גם יהיה נחמד לדעת ממה מורכב ה 23 וה 16.

אתה רשאי לחפש דיון שלי בפורום שתיאר בדיוק את זה (לרמת השקל).

חוץ מזה צריכת דלק לא פחות ממעולה בנסיעה רגועה.

 

מה יש לך אגב לאמר על הרכב עצמו, פו הדב אומר שהרכב לא כזה קיצוני ולא שונה בהרבה מלנהוג בפיג׳ו 208 מחוזקת אבל מצד שני מישהו אחר שולח אותי למסלול כדי לראות אם רכב כזה בכלל מתאים לי, מה העמדה שלך בעניין?

אהבתי אותו מאוד. לפני שקניתי את ה DS3 שקלתי ברצינות לקנות 208 שוב, שזה לדעתי אומר הכל. הרכב לא מאוד קיצוני אבל מאוד מאוד מהנה. תראה ביקורות של אנשים שמבינים הרבה יותר ממני.

 

Lans, תודה על הטיפ, מסכים איתך הכל יחסי וזה גם מה שניסיתי להעביר בנושא.

 

בעניין נסיעת מבחן פרופר זה נושא בעייתי, הדרך היחידה היא ליצור קשר עם הסוכנות אבל זה לא נעים לי אם אין לי כוונה לרכוש את הרכב. כן יש מצב שאוכל לחוות את הרכב כנוסע בקרוב בעזרתו האדיבה של אחד מחברי הפורום פה, מקווה שזה יהיה מספיק כדי לקבל טעם מהרכב.

באדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הייתה לי 208gti למשך חצי שנה(וממנה עברתי בשיא האירוניה לקליאו - לא עלינו אוטומטית):

 

1. ה208gti ברוב המקרים היא רכב מאוד נוח לחיות איתו, הייתי אומר לך שהמתלים קצת נוקשים אבל אני יכול להגיד לך בפירוש אחרי ניסיון רב - של הקליאו נוקשים יותר - בתנוחת הנהיגה, המושב, האבזור, והישיבה מדובר באחד הרכבם הכי נוחים שהיו לי - גם המתלים שלה מצויינים.

 

מה שכן מצחיק ושמתי לב:

- הדלת ב3 דלתות כבדה ממש, לא רק שהיא כבדה היא גם ארוכה ולא נוחה לפתיחה ובימים עם רוח אתה ממש צריך לפחד למוות מזה שהדלת לא תעוף לך לעזאזל בשניה שתנסה לפתוח אותה ואם אתה יושב נמוך, יש רוח בחוץ או רכב חונה לידך ורוצה לצאת אתה מרגיש הרבה פעמים קצת בלרינה שצריכה לתמרן בין להחזיק את הדלת שלא תעוף ולייצר מספיק רווח כדי לצאת מהרכב.

- הקו חגורה רחוק ממש אחורה ממך, להשליך את היד לחגורה יכול להיות פעילות מבדרת אם אתה לא בחור גבוהה.

 

2. בקושי יצאו לי ימי מסלול או נסיעות ספורטיביות ואני נוהג לרוב ברגוע ממש - רוצה לצחוק? הצריכת דלק הממוצעת שלי על הgti הייתה 1-15, כןכן מי אמר שהיא לא חסכונית?

3. הטיפולים לא יקרים משמעותית יותר מרכב ״סטנדרטי״

4. אם אתה רווק אתה תצטרך לשכנע אותי שרכב במחיר מקביל(ספורטז׳ וכו׳) הגיוני יותר מרכב קטן זריז וקל לחנייה.

 

במילים אחרות? ברוב המקרים ה208gti הוא רכב קל לחיות איתו, שנותן לך בפעם ב...שאתה רוצה קצת מעבר את המעבר בלי הרבה פשרות.

 

מופתע לשמוע שהקליאו קשיחה יותר. בעיקרון אמרת לי את כל מה שקיוויתי לשמוע, אני מרגיש יותר ביטחון ללכת על זה, תודה.

 

Morningstar, סבבה הבנתי את הכוונה שלך, לא חשבתי על זה בצורה כזאת את האמת, אני מאלו שלא משתמשים במימון והלוואות ולהוסיף את ההפרש מזומן שנדרש לרכב כזה חדש זה גדול עלי, אבל בעיקרון יש היגיון בדברים שלך. אני אנסה למצוא את ההודעה היותר מפורטת שלך בנושא תודה.

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורון - תנסה לתת קיק דאון על רנגלר ספורט מוגבההת - בוא נגיד את זה ככה, תביא איתך חיתול.

 

:-D

 

באמת שאצלי הצורך\רצון לרכב מהיר ירד מאוד בגלל כל החוויות האלה כי היה לי קשה למצוא נקודת איזון נכונה בין נוחות להנאה ובין שני אלו למחיר.

 

אפרופו אחד הרכבים שהכי הופתעתי מהם לטובה היתה גולף טורבו דיזל של חבר פורום שהוא הסב אותה לGDI נדמה לי או שיש להם שם אחר לזה - לא זוכר - אבל הרכב פשוט הרשים אותי.

 

דיזל - שקט! נוח! ונוסע חזזזק.

 

מכל מה שנכתב כאן רק הולך ומתחזקות בעיני כל הסיבות הנכונות עבורך לגשת לנסיעה על 208GTI - באמת בן אדם, אם אתה מסוגל - תגשים חלום - למכור אתה תמיד יכול וזה רכב שתמיד יהיה לו ביקוש.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מופתע לשמוע שהקליאו קשיחה יותר. בעיקרון אמרת לי את כל מה שקיוויתי לשמוע, אני מרגיש יותר ביטחון ללכת על זה, תודה.

 

Morningstar, סבבה הבנתי את הכוונה שלך, לא חשבתי על זה בצורה כזאת את האמת, אני מאלו שלא משתמשים במימון והלוואות ולהוסיף את ההפרש מזומן שנדרש לרכב כזה חדש זה גדול עלי, אבל בעיקרון יש היגיון בדברים שלך. אני אנסה למצוא את ההודעה היותר מפורטת שלך בנושא תודה.

גם אני לא. כל רכב שהיה לי עד היום נקנה במזומן (אבל - זו טעות, הכסף המושקע שלי ברוב מוחלט של המקרים עושה לי יותר כסף ממה שההלוואה עולה).

אבל ככה צריך להסתכל על זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא רומזת לך משהו - רק אומר :?

 

יש לך רכב מדליק - לאן אתה רץ למכור אותו? - אולי אתה ופותח השרשור צריכים להפגש - יש לו קליאו 0.9 ידנית שתכלס היא סופר מיני ותתאים לכם לרכב ראשון ולך יש מידג'ט שובבה וסופר מהנה לנהיגה.

 

תעשו נסיעת מבחן זה ברכב של זה - מעניין איך השרשור יגמר.

 

אוקיי יורד למחתרת.

 

היא רמזה לי מהרגע שיצאתי איתה לדייט ראשון כבר על הילדים...

 

לא רץ למכור האמת שהמראה הראשוני שלה כבש אותי ועם הכוח כרכב טורבו ראשון אז בכלל (מנוע טיפה לינארי, אולי STAGE 1 בקטנה אצל המומחים יסגרו את הפינה), סתם מנסה לחשוב על תחלופות בשנה הבאה יש לי עוד קצת לחשוב על זה :p בעיקר על 4 דלתות.

 

פות"ש אם בא לך לעשות סיבוב סתם נסיון ברכב ואתה באיזור ראשל"צ אתה מוזמן בכיף :)

 

אם היתי הולך על GTI זו ללא ספק היתה הפולו, בעיני המראה שלה נראה הרבה יותר מגולף, לא יודע איך היא לעומת ה 208GTI אבל הבנתי ששם יש לא מעט תקלות עם עניין הפיח והשמן? זה לא סודר עד כה?

מצד שני הפיג'ו ממש יפה, הרכב כיף לנהיגה ונוח בצורה מפתיעה (להבדיל מהאדם על ג'אנט 18 )הרבה פעמים חונה אחת לידי בחניון חונים קונים אדומה. כל פעם יוצא לי להציץ בפנים

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה חברים, נראה לי שכמעט סופית אני הולך על זה, הבעיה היא למכור את הקליאו שלי במחיר סביר כי יש הפרש מסויים שמעליו אני כבר לא בטוח שארצה ללכת על המהלך הזה מבחינה כלכלית. תחזיקו לי אצבעות.

 

ליאב, הפולו יותר פרקטית בזכות המרכב של ה 5 דלתות זה בטוח אבל מכל מה שאני שומע מבחינת פאן הפיג׳ו רמה מעל. תודה רבה על ההצעה! אנשים מדהימים יש בפורום הזה, גם בעל 208 GTI הזמין אותי לראות את הרכב.

 

אני גר במרכז אז ראשון זה בקטנה אבל אני לא רוצה להטריח על רכב שאני לא מכוון עליו או לדפוק בטעות רכב שהוא לא שלי :-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים זה נגמר, הוא מנסה למכור רנו במחיר סביר.

 

זהו אפשר לנעול.

 

:-P

 

תגשים חלום כבר יא ראבאק.

 

תן לי לאמר כאן משהו מניסיון - ברצינות עכשיו.

 

על זה שלא הגשמת חלום - אתה מתישהו תתחרט.

על זה שהגשמת חלום - לא תצטער.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חחח לאנס אבל מה אתה מצפה שאעשה, אוציא מהחשבון שלי 80 אלף שקל ואקנה את הפיג׳ו בזמן שיש לי קליאו בחנייה?

 

אני מנסה לעבוד במסגרת המגבלות שיש לי, אני לא רוצה לרדת לזנות עם הקליאו כי זה רכב שיש לו כמה שנים טובות לתת ומגיעה לי תמורה טובה עליו לפחות. עשיתי מהלך לא נכון כלכלית שלא כיוונתי מתלחתכילה על הפיג׳ו (אבל זו חוכמה שבדיעבד כי כשחיפשתי רכב זה בכלל לא היה באופציות, זו קטגוריה נפרדת לגמרי מהרכבים שכיוונתי אליהם בזמנו) אבל אני לא רוצה להקנס על זה ברמה שכבר יכלתי לקנות פיג׳ו 208 GTI חדשה. אז סבבה ניקנס ב 15 אלף שקל נגיד על המהלך השגוי, אבל קצת כואב להקנס בסכום משמעותי כל כך מעבר לזה. אפשר להבין לא?

 

אני רוצה להגשים את החלום אבל אני מנסה לעשות את זה בתנאים הכי טובים שיכול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תקפוץ יותר מדי מעל הפופיק, קח בחשבון הוצאות סביבתיות של אחזקה דלק טיפולים ובלתמים, יחד עם עבודה טובה ולימודים מתקדמים ואתה מסודר :)

זה גם צעד שעשיתי בזמנו בדיוק במחשבות כמו שלך, היה לי חלום קטן, הגשמתי אותו, עכשיו נהנה ממנו עד שתגמר האחריות :p

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מביט על רכישות ועסקאות מכירה במהלך החיים שלי לפי המחיר שלהן - אני שם אומדן רק לערך.

 

כלומר - אפילו אם אני יוצא מופסד על הרכב הנוכחי שלי נניח ב15K שקלים - אבל העסקה שאני רוצה לממש למרות ההפסד של אותם 15K שקלים נמצאת ביכולת הכלכלית שלי? לעזעזל עם ה15K שקלים האלה - יש לי כסף, אני קונה, אין לי אני לא.

 

אבל הערך של העסקה שאני עושה, מה זה יתרום לחיי היום יום שלי, להנאה שלי - אם אני יכול - זה שווה לי את ה15K שקלים הפסד.

 

ככה הראש שלי עובד - אני לא זוכר מתי עשיתי עסקה שלכאורה נראיתה משתלמת כלכלית - ועד היום המודל הזה לא נכשל!

 

עריכה - לנסות להסביר לך את זה מהיבט אחר.

 

בן אדם בא ואומר - אני לא אצא פראייר.

הבעיה - הוא לא יוצא בכלל... הוא נשאר במקום רק בגלל שהוא לא מוכן להפסיד - אז הוא גם לא מרוויח שום דבר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה הקליאו הנוכחית שלך שווה?

 

ריאלית אני מנחש ש 50 אבל מצד שני הרחבתי אחריות ל 5 בזמנו אז 55 יהיה סבבה בשבילי, יש פה חבר פורום שמכר את שלו בסכום דומה ומבלי שהרחיב אחריות ועם קילומטראז׳ גבוה משלי אבל אולי שיחק לו המזל.

 

המחירון 60 אבל ברור שזה לא ריאלי בעליל.

 

Lanos אני מסכים שהערך הרגשי שמקבלים מזה הוא כנראה גבוה אבל מצד שני זה לא שהדגם נעלם מחר נכון? נראה לי שעדיף לי לנסות למכור את הקליאו קצת בנחת ולא במוד SOS כאילו אין מחר ולהפסיד עוד אלפי שקלים. גם ככה הפסדתי לא מעט על זה שהגעתי ל 208GTI בדרך פתלתלה שכזו וגם ככה מלחתכילה זה קצת לא שפוי להעיף רכב שיש לו עוד שנים של אחריות בשביל ג׳וקר לא ידוע... אז לפחות תחת התנאים הלא קלים האלה נראה לי שעדיף לנסות להוציא את המירב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אין לך לחץ בזמן ברור - תתעזר בסבלנות ותנסה למכור - היה וראית שזה לא הולך - בעיני, להפסד על המחירון בעסקת טרייד אין - מה שאתה מרוויח זה הרבה מאוד נוחות ואם להיות כנה - הזמן שאתה מפסיד לפעמים בהתעסקות עם רוכשים והיעדרות מהעבודה - שווה לא מעט.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליאב ראיתי אחת שמתאימה מבחינת נתונים אבל לא דיברתי עם אף אחד עדיין, אולי כי אני רוצה לדעת שזה קורה לפני שאני מתחיל סתם לקשקש לאנשים.

 

לאנוס, טרייד אין זה אומר לרוב ללכת ליבואן עצמו כי זה לא בדיוק דגם נפוץ במגרשים ושם מובטח שהמחיר המבוקש יהיה מאוד גבוה (מחירון) ושאקבל שחיטה לא כשרה, במיוחד אצל לובינסקי שידועים במחירי טרייד אין רעים מאוד.

 

ברור שהייתי שמח לאופציה כזו שגם נותנת אחריות ושקט נפשי מסויים אם היה אפשר אבל נראה שאין פה מנוס מיד 2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1795 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...