Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

אני רוצה להזמין חלקי פנים/חוץ (פלסטיקה, פנסים, בקליות) מהאיביי.

אני יודע שהמבחר גדול ועצום אבל אני לא מצליח למצוא דברים ספציפיים.

הבעיה הגדולה היא שהסופר לנסר המוכרת לנו, מוכרת בכמה שמות נוספים בשאר העולם.

 

Lancer evo 1 2 3

Lancer GSR

Lancer CC

Lancer sedan

 

וכו' וכו'.

כך שמבלבל אותי אם להזמין את החלק או לא, למרות שעל פניו בתמונה נראה שהכל זהה.

 

אשמח אם מישהו מחכמי הפורום יוכל לכוון אותי יותר טוב ויוכל לתת לי את הדגם המדוייק שאיתו אחפש.

ניסיתי אגב כמה דרכים לחיפוש למשל: Lancer sedan 1995, Lancer evo 1 2 3 ...

 

מודה לכם מאוד.

המשך יום טוב.

פורסם

כנראה כל מה שתרצה ללאנסר תוכל למצוא בכפר הקרוב לביתך (לא בקטע גזעני כלשהו).

 

פנסים לא מקוריים כנראה יתקעו במכס.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

פשוט מאוד

כנס

http://www.catcar.info

תזין מספר שלדה, ותמצא מקט לכל חלק שאתה צריך. אי אפשר להתבלבל עם מקטים.

פורסם
כנראה כל מה שתרצה ללאנסר תוכל למצוא בכפר הקרוב לביתך (לא בקטע גזעני כלשהו).

 

פנסים לא מקוריים כנראה יתקעו במכס.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

 

אנחנו דווקא משחזרים אחת למצב מקורי ואני מחפש לחסוך עלויות על חלקים מקוריים.

ככה שבכפר הקרוב לביתי לא נראה לי שאמצא. ;)

פורסם

כשכתוב לך assy זה קיצור לאסמבלי - יחידה, כלומר כל ההגה.

אתה צריך את המקט השני

יעצר לך במכס בסבירות גבוהה. למה אתה צריך הגה?!

פורסם (נערך)

תזמין רק אם זה חדש ומקורי אחרת חבל על המאמץ.

זה יעצר במכס אבל אם יש סבלנות אז לא נורא.

תכין את הטפסים מראש (ניתן להוריד באתר משרד התחבורה). כולל סריקה של רישיון רכב, רשיון נהיגה , חשבונית וכו'

צפה לעיכוב ותשלומי מכס אבל זה יגיע.

ביום שזה נוחת בארץ אתה שולח (במייל) את כל הטפסים למכס ישראל בצירוף מספר מעקב דואר שקיבלת. סיכוי טוב שלא תצטרך אפילו לסוע למכס .

לחלופין לשלם תשלומי שקר לעמיל מכס.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

תודה רבה לכולם על העזרה.

הבנתי שעדיף לי אולי לחפש חלקים ספציפיים בפירוקיות באיזור שלי.

אבל עדיין יש חלקים שאני רוצה להזמין חדשים מהאינטרנט (חלקי פלסטיק שחשוב לי שייראו טוב)

 

ועדיין אני לא מצליח למצוא חלק לפי המק"ט שהאתר catcar.info מספק לי.

אני מוסיף תמונה של מק"ט שאני רוצה להזמין באינטרנט. ניסיתי לרשום את כל האופציות באיביי ושום דבר לא עולה לי.

super.jpg

×
×
  • תוכן חדש...