Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האם הרכב חונה בשיפוע?

 

אגב יש לך כנראה טעות בשנת ייצור.

בשיפוע זה ממש קשה במישור עדיין קשה אבל פחות

 

Sent from my SM-A720F using Tapatalk

פורסם

תנסה לחנות כך, תראה אם יש הבדל:

1. עצירה

2. ניוטרל

3. בלם יד

4. עזיבת הרגל מדוושת הבלם

5. פארקינג

6.כיבוי מנוע

 

 

פורסם

ניוטרל לא קשור כי זה מ p ל r

וכל השאר אותו דבר.

נקישה שלא הייתה לפני כמה חודשים

במדרון קל זה כבר קשה להכביר את הידית

 

Sent from my SM-A720F using Tapatalk

פורסם

דור, לא הבנתה מה אמרו לך, ניוטרל כן קשור,

 

כאשר אתה מחנה את הרכב תנסה להכניס לP כאשר אתה בטוח שהרכב לא ידרדר טיפה וייתפס על הפין הזה שנועל את הידית,

 

לכן כאשר אתה מחנה, תנסה לא להכניס לP, אלא קודם לעצור עצירה מוחלטת בחניה, תחליף לN, תרים את בלם היד (ההאנדסבריק), ותוריד את הרגל מדוושת הבלמים, אם הרכב מתדרדר אז כאן הבעיה ואתה צריך לפנות למוסך לכיוון בלמי המעצור, אך אם הוא לא מדרדר תעביר את הידנית של הגיר לP, אחרי שתחזור לרכב האם זה עדיין קשה?

×
×
  • תוכן חדש...