Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם הייתי קונה אלפא חדשה מהסוכנות- הייתי קונה אדום מטאלי. בדיוק כמו הנוכחית.

אם איכשהו אגיע ל BMW- הכחול שלהם (כמו שיש ל M2).

 

רכב מנהלים יוקרתי הייתי בוחר בצבע שמפניה.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

במדינה חמה כמו שלנו עדיף להימנע מצבעים כהים אם לא יודעים לשטוף ולשמור כמו שצריך, סיבה טובה שצבעים בהירים פה בעדיפות עליונה.

 

 

פורסם

צבע כהה קשה יותר לשימור (האפור עכבר שלי מזעזע לעומת התכלת שהיה בגטס), מעבר לכך שהוא חם.

צבעים צבעוניים מצמצמים בחלקם את קהל הרכישה, צבעים כמו ירוק צהוב אדום ולא עלינו, ורוד, גורמים לכך שגם אם תצליח למכור את הרכב, זה יקח יותר זמן מהרגיל כי לאנשים קשה לבלוע את הצפרדע.

פורסם

כשהחלפתי את הסטפוויי האדומה שלי, העובד של הטרייד שאסף אותה נזף בי שאני מביא להם מכונית צבעונית כי קשה להם להפטר מהן.

היו לי מכוניות לבנות משיקולי חוסר ברירה. זה דיכא לי את הנשמה. הXV הנוכחית שלי כתומה והמתנתי בשביל הצבע כמה חודשים.

פורסם

אני עובר עם אנשים מהעבודה כל יום ליד למבורגיני הורקאן בצבע ירוק זוהר במיוחד, מאוד יפה. כל פעם הם מתלהבים מהאוטו אבל אומרים מזה הצבע המכוער הזה. חוסר טעם, צריכים להיות כמו כולם, חס וחלילה לא להיות שונה..

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

הנה עכשיו נסעתי בכביש 6 בקטע מעירון צפונה. יש ירידה מתונה ואז רואים את המכוניות מקדימה בתור גוש חסר זהות. כולם לבנות ואפורות. אם היתה מכונית בצבע בולט ברור שהיתה מושכת את העין ואת זה יש הרבה שלא רוצים.

פורסם

הפלוס הגדול ברכב צבעוני הוא בחניונים

מעיפים מבט והוא בולט בין כל האפורים הלבנים המשעממיים..

פורסם

מבחינתי רכב זה רגש ולא רק פרקטיות. אם זה היה רק פרקטיות אז כולם היו עם פיקנטו או ספורטז או כל רכב אחר חסר אישיות. לי יש קקטוס. חיפשתי המון קקטוס צהובה(ה 110 כס). לא מצאתי אז התפשרתי ברכב לבן אבל קקטוס. מקווה שיבואנים יביאו יותר צבעים אנטי אפרוריריים.

 

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

פורסם

מעבר לשרידות/עמידות צבע לבן בחום/שמש, לעומת צבעים כהים ( תעיף מבט ותראה קילופי לכה, על רכבים חדשים)

אישית לא יכול לגעת ברכב טורקיז/אדום/כתום (חלילה) אפילו לא שחור. עבורי רק רק צבע לבן/שנהב וכד'.

 

כל פעם שאני נכנס ללוחות גם כאן ומחפש רכב רלוונטי עבורי, רואה צבע שהוא לא לבן, מדלג - גם אם הרכב הכי שמור.

מה זה אומר עלי, לא הרבה, רק העדפה אישית לחלוטין.

 

פעם לקח לי שלושה חודשים למצוא רכב מסוים שיהיה רק לבן. (וזה לא מקרה בודד)

 

אגב, גם בביקורים שלי באירופה אני רואה רכבים לבנים שולטים על הכבישים.

×
×
  • תוכן חדש...