Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן!

קניתי לא מזמן מחבר פורום פ'גו 208 דיזל ידנית 2016.

רכב מעולה, ועליו אין שום תלונה.

עם זאת, כאשר עושים רוורס במיוחד בתנאי תאורה חשוכים, המצלמה באכות מאוד ירודה עם גוון ירוד כזה - שונה מאוד מרכבים אחרים בהם נהגתי עם מצלמת רוורס.

האם מישהו מודע לזה והגיוני שזו האכות שהגיעה מהמפעל?

האם יש אפשרות להחליף רק את המצלמה עצמה או שעדיף לא להתעסק עם זה?

פורסם
אתה בטוח שהמצלמה מקורית ולא הותקנה בארץ?

 

לא.

יש מצב שאתה צודק.

כך זה נקנה מהיבואן עבור תוספת תשלום

 

השאלה האם זה תחת אחריות או שזה מראה על אכות המצלמה?

האם אפשרי להחליף?

פורסם

צריך לבדוק איך המצלמה מתחברת,ולהזמין אחת איכותית עם חיבור דומה.

 

אני בטוח שחשבת על זה,אבל אם לא,תנקה את העדשה של המצלמה,יכול להיות שנדבק אליה לכלוך.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
צריך לבדוק איך המצלמה מתחברת,ולהזמין אחת איכותית עם חיבור דומה.

 

אני בטוח שחשבת על זה,אבל אם לא,תנקה את העדשה של המצלמה,יכול להיות שנדבק אליה לכלוך.

 

לא עניין של לכלוך.

כאילו הרזולוציה מאוד נמוכה, בעיקר בלילה הופכת לגוונים של ירוק, כאשר באור יום זה יחסית תקין.

פורסם

סה''כ נשמע שהיא תקולה, צרף תמונה מבחוץ וניתן לך קישור לחדשה עד 60 ש''ח.

 

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש לי רכב זהה. הם הגיעו ללא מצלמת רוורס כך שכנראה הותקנה בארץ.

 

*אם* ההתקנה היתה על ידי היבואן בארץ אז להבנתי האחריות חלה גם עליה - פנה למוסך יבואן ובקש שיבדקו.

 

מצד שני ייתכן שזו היתה איכות המצלמה מההתחלה.

 

(ב פיקאסם 2017 שלי גם יש מצלמה שהותקנה בארץ וסהכ איכות התמונה המוצגת ממנה סבירה לחלוטין. אז אולי באמת יש בעייה בשלך)

×
×
  • תוכן חדש...