Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

R(s)GV - סיפור אמיתי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יום ראשון , 19:00 .

עצרתי עם האופנוע ליד הפלאפל האהוב עלי (מאלה שאוכלים בעמידה ,הטחינה נוזלת עליך ואין איפה לשבת) , בעודי מתענג על המנה , הגיעו משום מקום שני ערסים יקרים (להלן - עוץ לי וגוץ לי) והעלילה החלה להסתבך.

 

זה התחיל בבדיקה לפני קניה (מבט ה Xray הידוע של כל העוץליגוץלי באשר הם) לאופנוע ,

בסיום הבדיקה שארכה 10 שניות , ולוותה ב אחי אל תדאג לא נוגע רק ס'תכל

עוץ לי - כלי בת Xונה , איזו שנה היא ? חדשה ?

לפני שאני משיב , עוץ לי עונה לבד-נראית חדשה,

גוץ לי - מה פתאום חדשה ? בטוח 2004

הם מתווכחים ,עוברת דקה , האוירה מתלהטת ואז כשנראה שהכף מוטה לכיוון גוץ לי שהביא סימוכין לדבריו משיעורי מכונאות רכב .עוץ לי מכניס לעניינים את אמא של גוץ לי , מבלבל אותו ושואל אותי , נו , איזו שנה היא ?

אני -2003 ,

עוץ לי "לההה , ואללה ? דווקא נראית חדשה לגמרי".

עוץ לי (שמסתמן כדומיננטי) - כמה עולה ? (עם פתח ב"ל" , איך לא ?!)

אני - כדי להוסיף קצת דרמטיות ומתח לעלילה מסבך את השאלה :

כמה מחירון כשקניתי ? כמה שילמתי בפועל ? כמה מחירון היום ? כמה מחירון חדש ?

עוץ לי - אין תגובה . מסתכל על גוץ לי .

גוץ לי - גבות מקומרות , פה פתוח .

עוץ לי - הא ?

גוץ לי - גבות מקומרות , פה פתוח .

עוץ לי (דומיננטי , כבר אמרנו..) ואללה ! האחרון !

אני עוזר להם - 80 אלף.

עוץ לי - פי , ואללה , שריקה , אפשר לקנות אוטו !

גוץ לי - כמה סוגרת ?

עניתי - 160.

גוץ לי - נו אחי (מלווה בחיוך וקריצות בלתי נשלטות בעיין) , באמת כמה סוגרת ?

אני - 160 .

עוץ לי וגוץ לי , נו אחי אל תעבוד עלינו .. בחייאת כמה סוגרת ?

אני , ברצינות תהומית - 160 מייל.

גוץ לי - עדיין עם חיוך על הפנים - הא ?

עוץ לי - (בשניה מטורפת של הפגנת ידע) זה באמריקאית יה סתום , לכיוון גוץ לי.

עוץ לי , ואללה ? 300 קמ"ש ? מלווה במבטי הערצה לאופנוע , נותן ל R בראש ?

אני - איזה R ?

עוץ לי - R ,(וחוזר על עצמו) R , נו אתה יודע ..

גוץ לי - (מפתיע את שנינו , כל אחד בצורה אחרת) אבל זאתי RR , ומצביע על האופנוע.

עוץ לי - לדוד שלי היה ארס ג'י וי , ופעם אחת הוא ..

אני - מה היה לו ??

עוץ לי - ארס ג'י וי , נו , ארס ג'י וי , המפלצת של סוזוקי.

אני - תגיד שוב ..

עוץ לי - ארס ג'י וי אח שלי .

אני - אה.. OK .. הבנתי.

עוץ לי - הקיצר , לדוד שלי היה ארס ג'י וי , ופעם אחת הוא הרכיב אותי מדרום תל אביב עד נתב"ג , ותקלוט אחי , כל הדרך בווילי !! בדרך עקפנו ניידת של מנאייקים שאחר כך ניסו לתפוס אותנו ולא היה להם סיכוי כי הארס ג'י וי זה האופנוע הכי בת Xונה בעולם. אפילו יותר מזאתי (ומצביע על האופנוע שלי).

עוץ לי וגוץ לי - יאללה אחי , קריצה מתואמת , סע בזהירות ואל תשתולל.

 

אז ככה , פעם הבאה שמתקרב אליכם עוץ לי/גוץ לי ,

ממליץ בחום , לפני שהבלאגן יתחיל פשוט תשאלו אותו אם לדוד שלו היה ארס ג'י וי , אם הוא רק מראה כוונות להינהון , תעלו על האופנוע ותתנו בגז כאילו אין מחר.

המהירות מהשטן ואנחנו חברים טובים

©

למכירה MV-AUGUSTA F4S , שנת 2002 .

©

פורסם

ל 3R (אפשר בקיצור לקרוא לך R ?)

 

תודה - היה לי יום נאחס ואז קראתי את מה שכתבת והיום התבהר.

 

אהוד

KTM 400 SXC 1999 עבור סופי שבוע :multi:

פורסם

טחינה ירוקה או רגילה?

-----------------------------------------------------------------------------------

"Computer games don't affect kids.

I mean, if Pac-Man affected us as kids,

we'd all be running around in darkened rooms,

munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989

פורסם

3R , חכה חכה! בפעם הבאה שתהיה בשכונה נמרח לך את האגזוז עם קצת סחוג..

ככה מלכלכים על ערסים?? אם לא הם אז אתה שני מהסוף בהירככיה האבולוציונית.

תזכור שהתהילה קצרה....

פורסם
חזק חזק....אם זה לא היה אמיתי הינו צוחקים:?.

ככה זה ביום אתה דופק פלאפל בפיתה, בלילה הם דופקים את האופנוע...........:drinking::multi:

3R

פשוט גדול - איזה מקוריות. גדול.

כRובי צריך לשים את זה בדף של פג"ז - ככה ללא עריכה.

כל מילה שלך אחי (דוד ,סבא עם אתה 30 ומעלה) בסלע.

Machines need love too - Terminator I

פורסם

מכיר אותם, אני חושב שהם מהשכונה שלי.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

:roflmao::mrgreen::beerchug: כמה נחמד אחרי יום קשה בעבודה...

 

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

אולי הכוונה שלהם הייתה ערס ג'י וי.. אולי האר ג'י וי הוא המלך של הערסים לא?

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

אני עוזר להם - 80 אלף.

עוץ לי - פי , ואללה , שריקה , אפשר לקנות אוטו !

 

 

לך תסביר להם שמכונית שמגיעה כמעט לביצועים של האופנוע עולה קרוב למיליון (ולא, הונדה סיביק עם ערמות של פלסטיקים ואגזוז לחץ ללאאא מגיעה לביצועים של אופנוע ב 80000) ואז תתחיל להסביר להם על המצב הקשה במשק...אאאאממממ.....יודע מה, באמת חבל על הזמן. כמו שאמרת....פשוט תנו גז ותעופו משם.

×
×
  • תוכן חדש...