Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע PSA 1.2 PureTech השרשור המרוכז לגבי עניין האמינות של רצועת התזמון הטבולה בשמן.


Alkash
מעבר לפיתרון נפתר ע"י אורן שרותי רכב,

פוסטים מומלצים

תגידו זה גם אותו מנוע שיש בסי3?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

וגם זלזול באינטליגנציה של חברי הפורום, שאינם הלקוחות שלהם...
גם עלבון לאינטליגנציה של לקוחות שלהם...

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי אתר של יצרנית הרצועה, יש מספר קטלוגי חדש שמחליף ישן:

http://web.daycogarage.com/catalogue...1&c=941128&a=1

 

דגם חדש:

941128



דגם ישן:

941090



 

(לא אתר של PSA, אבל אתר של יצרן הרצועה)



 

מה שלא ברור, זה ממתי הרצועה החדשה הוכנסה לשימוש. המנוע הזה נכנס לשרות ב-2014, כך שסביר להניח שמנועים שיוצרו בשנתיים האחרונות עברו להשתמש ברצועה המעודכנת, אבל אלו רק השערות. PSA לא עדכנו את המק"ט שלהם, אבל יש רק יצרן אחד שמייצר את הרצועה למיטב ידיעתי והוא כאמור עדכן מק"ט.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העניין שלא ידועה עמידות הרצועה בעל המק"ט החדש.

 

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבטיחיםם שאין תקלות!

מ-ע-כשיו!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש רצועות של יצרנים אחרים שמייצרים את הרצועה כחלק תחליפי.

מוזמן להקיש את המק"ט באתר http://WWW.SPARETO.COM שם תוכל לראות.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במפגש ההוא בשורק הנציג טען שיש להם איזה מכשיר סודי . טכנולוגיית ננו , שיודע לבדוק את מצב הרצועה בשנייה.

 

לדעתי :

המכשיר שמכונה בקוד ez.ba ( או בעברית אצבע ), לא נחשף עד היום משיקולים ביטחוניים.

 

פתיחת האגן היא השיטה הטובה לדעתי.

 

 

תודה.

 

תיאמתי כניסה למוסך בשלישי הבא. מבטיח לעדכן בע''ה.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפילטר היה שקר כלשהו תורכי והאלן 8 של הבורג ריקון נטחן לגמרי במוסך. הודעתי לבעלים הקודם של הרכב שיחליף בעל מקצוע כי אם במנוע כזה רגיש מזלזלים, מה קורה במנועים אחרים?

שפכתי את השמן המשומש דרך מסננת ובהחלט היו חתיכות גומי.a120be5d1809a5a52f70fef2ac2af92e.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צר לנו על הדיסאינפורמציה שפורסמה כאן בנושא רצועת הטיימינג של מנוע ה-1.2 פיורטק הנמצא במגוון דגמים.

מנוע זה זכה במשך ארבע שנים ברציפות בתואר מנוע השנה 2015-2018 - הוא נחשב לאחד היעילים, האיכותיים והחסכוניים בקבוצתו ואחד האמינים שבהם.

 

ההודעה הזו היא דיסאינפורמציה בפני עצמה.

מנוע 1.2 פיורטק מעולםלא זכה בתואר מנוע השנה. רשימת הזוכים מופיעה בקישור הבא:

https://www.ukimediaevents.com/engineoftheyear/archive.php

הפיורטק בסה"כ נבחר כמנוע המצטיין בקטגוריה שבין 1 ל- 1.4 ליטר, שהינה קטגוריה אחת מבין 12 קטגוריות.

זה בערך כמו לומר שהברלינגו הינו מכונית השנה אם בחרו אותו לטנדרון הקטן הנבחר של השנה בלבד. הבדל ענקי.

 

בנוסף אין כל קשר באשר הוא בין התחרות לבין אמינות שהיא נושא השרשור. המנוע הנבחר לפני שהחלה שרשרת הבחירות בפיורטק, היה מנוע 1.4 טויין צ'רג'ר של קבוצת פולקסווגן. אחד המנועים הכי פחות אמינים בשנים האחרונות. אבל אם אתם מחפשים דוגמא שתוכיח טענה זו טוב יותר ואתם מכירים בצורה אינטימית יותר, אזי אתם מוזמנים לבדוק מי היה המנוע הנבחר בקטגוריה אחת למעלה - 1.4 עד 1.8 ליטר, במשך לא פחות משמונה שנים. זהו ה- THP המקולל של פיג'ו סיטרואן וב.מ.וו.. שמונה השנים הללו החלו עם הצגתו ב-2007 ונפסקו בשנת 2014, שניה לפני שהבעיות בו נפתרו או צומצמו.

 

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה.

 

תיאמתי כניסה למוסך בשלישי הבא. מבטיח לעדכן בע''ה.

 

 

בושה וחרפה לובינסקי.

 

התקשרו אלי משירות הלקוחות לתאם כניסה למוסך לבדיקת הרצועה.

 

הגעתי כרגע למוסך המרכזי, למעלה משעה נסיעה מהבית שלי.

 

יועץ השירות: "אין לי מושג למה אמרו לך לבוא. כל עוד שאין נורת תקלה אין לנו מה לעשות. בטח שלא נוריד קרטר ונשבית את האוטו ליומיים בשביל זה..."

 

לדבריו, "בשירות הלקוחות לא מקצועיים, הם לא יודעים על מה הם מדברים".

 

 

יום העבודה שביזבזתי, הזמן, והדלק, לא חשובים בכלל.

 

בושה וחרפה כבר אמרתי?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב ושבוע טוב לכולם,

צר לנו על הדיסאינפורמציה שפורסמה כאן בנושא רצועת הטיימינג של מנוע ה-1.2 פיורטק הנמצא במגוון דגמים.

מנוע זה זכה במשך ארבע שנים ברציפות בתואר מנוע השנה 2015-2018 - הוא נחשב לאחד היעילים, האיכותיים והחסכוניים בקבוצתו ואחד האמינים שבהם. מאות אלפי מנועים מסוג זה יוצרו ונמכרים בעולם מדי שנה וכולם נהנים מאמינות גבוהה במיוחד, בוודאי בכל מה שקשור לרצועת התזמון.

בארץ נוסעים אלפים רבים של כלי רכב המצוידים במנוע זה, אשר שווקו בשנים האחרונות והם מאופיינים ברמת אמינות גבוהה מאוד.

לא ברור לנו מקורו של המידע השגוי, שכן הוא לא מתאר כלל את המציאות והמידע שקיים במרכזי השירות שלנו ברחבי הארץ.

למותר לציין כי נשמח לשמוע ולטפל בכל אירוע שכזה במקצוענות ושירותיות גבוהה כפי שמצופה ממרכזי השירות שלנו.

בברכה,

צוות לובינסקי

 

 

במקצוענות ושירותיות...

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בושה וחרפה לובינסקי.

 

התקשרו אלי משירות הלקוחות לתאם כניסה למוסך לבדיקת הרצועה.

 

הגעתי כרגע למוסך המרכזי, למעלה משעה נסיעה מהבית שלי.

 

יועץ השירות: "אין לי מושג למה אמרו לך לבוא. כל עוד שאין נורת תקלה אין לנו מה לעשות. בטח שלא נוריד קרטר ונשבית את האוטו ליומיים בשביל זה..."

 

לדבריו, "בשירות הלקוחות לא מקצועיים, הם לא יודעים על מה הם מדברים".

 

 

יום העבודה שביזבזתי, הזמן, והדלק, לא חשובים בכלל.

 

בושה וחרפה כבר אמרתי?

חדל עם דיסאינפורמציה. באמת ציפית שיעשו לך בדיקה כזו?

בחינם בחיים לא יקרה. גם אם מחר הולך לך המנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה חינם? הם היו אמורים לפתוח לך קרטר במסגרת אחריות? אני מניח שזה בתשלום.

 

והיועץ פשוט מטעה או אומר ביודעין דברים לא נכונים. איך לפתוח קרטר זה יומיים עבודה? זה אולי לפרק איזה כיסוי תחתון, לפרק קרטר ולהסתכל. ע"פ אחד המומחים האמיתיים שהגיבו פה (בניגוד לגיבובי הדיסאינפורמציה של לובינסקי), פתיחת קרטר בלבד במנוע הזה פשוטה יחסית.

אחרי זה למלא שמן, והייתי גם מחליף פילטר אם כבר.

אגב, אפשר גם לסנן לדעתי את השמן שמנקזים דרך מסננת ולראות מה יוצא.

 

עושה רושם שלובינסקי מנסים לטאטא את הבעיות אל מחוץ לתקופת האחריות ולא בוחלים באמצעים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...