Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע PSA 1.2 PureTech השרשור המרוכז לגבי עניין האמינות של רצועת התזמון הטבולה בשמן.


Alkash
מעבר לפיתרון נפתר ע"י אורן שרותי רכב,

פוסטים מומלצים

לא נכנסתי לסוגיה אם זה חינם או לא.

 

ביקשתי בדיקה של הרצועה במסגרת האחריות.

 

תענו לי: בבקשה, אבל זה יעלה לך xyz.

 

לא ייתכן שמזמנים אותי למוסך לצורך הבדיקה, וכשאני מגיע בכלל לא מוכנים לבצע אותה ועושים דרמה מפירוק קרטר (האוטו יהיה מושבת יומיים...)

 

 

ולגבי התשלום, כן

יש הרבה היגיון שחלק שדורש החלפה עפ"י הוראות יצרן רק אחרי 10 שנים או 160 אק"מ, אבל תועדו מקרים רבים של כשל שלו הרבה לפני הזמן, והכשל גורם גם לנזקים משניים - הגיוני שהיצרן יציע איזשהי בדיקה כדי לאשש או להפריך חשש כזה.

 

בזמנו במפגש שהיה בהשקת הקקטוס החדשה, נדב הנציג הטכני אמר ש"גובש נוהל לבדיקת הרצועה בטיפול השוטף, והוא ייכנס לפרוטוקול בקרוב". מרח אותי ואת שאר המשתתפים במפגש? כנראה.

 

הרבה כבוד ללקוחות, זה בטוח.

 

בגלל שאני מאוד אוהב את הרכב ובאמת הוא עונה על הציפיות שלי מעל ומעבר, עם תום תקופת האחריות אגש למוסך גבע לפירוק הקרטר וקבלת חוו"ד המקצועית.

 

כמובן שטיפולים שוטפים מעבר לתקופת האחריות כבר לא יהיו במוסכי הרשת, עקב היחס הבלתי הולם הנ"ל.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפי מה שאני קורא בחו"ל, יש החלטה אסטרטגית לא לפתוח מנועים לבדיקה לפני 60K וגם אז רק עפ שיקול דעת.

הם ממתינים בשקט לקוד תקלה, גם במחיר החלפת מנוע. ניהול סיכונים נקרא לזה.

זה עדיין לא אומר שהם מתחמקים מאחריות בתום 3 שנים.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יותר מדי מזכיר את ההתנהלות עם מנוע ה-THP156 (אלף אלפי הבדלות, המנוע ההוא היה פח אשפה, להבדיל מה-1.2) - גלגול עיניים, והקטנת ראש. הם נכשלים להבין, ששורש בעיית המוניטין המפוקפק של PSA, זה בדיוק ההתנהלות הזאת.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאני קורא בחו"ל, יש החלטה אסטרטגית לא לפתוח מנועים לבדיקה לפני 60K וגם אז רק עפ שיקול דעת.

הם ממתינים בשקט לקוד תקלה, גם במחיר החלפת מנוע. ניהול סיכונים נקרא לזה.

זה עדיין לא אומר שהם מתחמקים מאחריות בתום 3 שנים.

 

האוטו שלי עם 54,000 ק"מ

והם אפילו לא שאלו על כמה הוא עומד היום.

 

ולגבי האם הם מתחמקים מאחריות אחרי 3 שנים, אני לא יודע. אבל מה שבטוח שזה יכריח אותי לטפל במוסכי הרשת גם לאחר תום תקופת האחריות (כדי לזכות אולי באחריות רצון טוב), שזה תענוג מפוקפק למדי נוכח המחירים ונוכח החוויה הלא נעימה שעברתי שם הבוקר.

עריכה אחרונה על ידי avargel
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא הייתי עוזב את המוסך אחרי שבאתי במיוחד, שיפתרו את העניין עם מי שאמר לך לבוא.

עריכה אחרונה על ידי outnex
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה שוב נופל לאותו בור.

היועץ ( וגם הספונסר בפורום) תפקידם למזער נזקים (לחברה) ולהגדיל מכירות. לפעמים הם עושים קצת מעבר .

אתה מצפה מהם לידע טכני מעמיק ושקיפות ופה הטעות שלך.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למזער נזקים?

להגדיל מכירות?

 

אז בינתיים נזקים הם לא מזערו

 

ובטח ובטח שלא הגדילו מכירות

 

אני עדיין נותן צ'אנס לתיקון החוויה הזאת. התכתבתי שוב עם הנציג בפורום. הכדור אצלם.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העליתי אותה על הקו בשיחה עם יועץ השירות.

 

לא עזר יותר מדי. היא פקידה זוטרה ממחלקת שירות לקוחות, הוא יועץ בכיר וותיק ומנוסה.

 

מנהל המוסך לא היה היום. בטח נקרעה לו הרצועה בדרך מהבית (-:

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזיה. איך המוסך פשוט מזלזל בזמן שלך ככה.

הייתי משאיר להם את הרכב ומציין מפורשות שעד שאין מסמך של בדיקת הרצועה בזמן סביר, אתה לא נוגע ברכב. לא מבין מאיפה באה תרבות השירות הזו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו שלי עם 54,000 ק"מ

והם אפילו לא שאלו על כמה הוא עומד היום.

 

ולגבי האם הם מתחמקים מאחריות אחרי 3 שנים, אני לא יודע. אבל מה שבטוח שזה יכריח אותי לטפל במוסכי הרשת גם לאחר תום תקופת האחריות (כדי לזכות אולי באחריות רצון טוב), שזה תענוג מפוקפק למדי נוכח המחירים ונוכח החוויה הלא נעימה שעברתי שם הבוקר.

אחרי תום האחריות, כדי לחסוך עלויות, אתה יכול לעשות בדיקת והחלפת בלמים במוסך אחר ורק לעשות אצלם טיפולים קטנים של שמן ופילטרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בגרמניה המצב לא הרבה יותר טוב. עכשיו קראתי על 308GT , מודל 2017 (מנוע פרינס thp205) עם 32000 קמ. חודש אחרי תום האחריות (אצלהם זה שנתיים)

כשל בשרשרת תזמון והמנוע עצר.הרכב היה בתיקון כ 60 יום . הלקוח חוייב ב 2500€ למרות בקשות ולמרות שהרכב תמיד טופל בזמן ומוסך הסוכנות.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מעניין דווקא (למרות שאין קשר ל-1.2), תוכל לתת קישור?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מעניין דווקא (למרות שאין קשר ל-1.2), תוכל לתת קישור?

 

https://www.peugeotforums.com/forums/308-2014-122/talk-about-unlucky-engine-failure-just-after-warranty-339126/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...