Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש מה לעשות -

 

להתייחס ל-500 ש"ח האלה כשכר לימוד לחיים או לחילופין כהשקעה בבריאות, ולרכוש צמיגים אחרים.

The older you get, the better you used to be

פורסם

יש צמיגים סיניים ממוגים ידועים, כמו GT RADIAL, OVATION, FARROAD. ניתן למצוא מידע על הדגמים, לפעמים גם מבחנים. הם נמכרים גם באירופה.

אבל הדבר הזה שדחפו לאביך, זה משהו ללא אבא ואמא - אין אותם בשום רשמת מותגים באתרי צמיגים, לא ברור איך הדבר הזה הגיע ארצה וקיבל אישור מכירה. בקושי הצלחתי למצוא שני עמודים ברשת על הצמיגים האלה, בעיקר ALIBABA. אין לזה אפילו אתר של היצרן.

בקיצור, זה שייך לתאגיד שמייצר גם מותגים הכי נחותים שרק אפשר לחשוב עליהם (WESTLAKE, TRIANGLE ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לצערי גם אני נפלתי ובמקום לעשות שיעורי בית דחפו לי צמיגים לא מוכרים. המזל שלי הוא שהבעלים של המקום היה בן אדם ממש נחמד ומבין, הסברתי לו את הסיטואציה (הכל קרה ממש יומיים לאחר ההתקנה) והוא היה מוכן לקחת חזרה את הצמיגים (ניקה אותם כמו שצריך ופשוט פרסם אותם כחדשים, בקושי נסעתי עליהם). אני שילמתי "קנס" של 200 ש"ח אבל כאות תודה עשיתי אצלו צמיגים איכותיים.

 

בספק אם הבעלים יתן לך להחליף, כי שלי הוא מקרה ממש נדיר - אבל אפשר לנסות. אין לך מה להפסיד. להבא, כמו כל דבר בחיים - ללמוד, לקרוא, להשוות, לשאול ורק אז לקנות.

2016 BMW M235i.

פורסם (נערך)

יצא לי לנסוע על הצמיגים שרכשת כחדשים והם אוחזים די טוב, דווקא לי זה הצמיג הסיני שהכי נראה ''איכותי'' מזכיר את קונטיננטל בדפנות.

 

עריכה: זה היה ה L-COMFORT 68 שלהם.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם
*המזל שלי הוא שהבעלים של המקום היה בן אדם ממש נחמד ומבין*

*ניקה אותם כמו שצריך ופשוט פרסם אותם כחדשים*

 

וואלה איזה נחמד ומבין.

פורסם

מעניין אם הקונה של הצמיגים האלה היה יודע שהם משומשים היה חושב שבעל המקום נחמד ומבין.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

יותר נכון לומר בגלוי שהצמיגים הורכבו על רכב והוסרו לאחר יומיים

לכן אני עושה הנחה קטנה על הצמיגים. לא מאמין שמישהו יסרב לקחת אותם.

פורסם
וואלה איזה נחמד ומבין.

 

חברים, למען הסר ספק בעל המקום אכן מיתג את הצמיגים כחדשים אך ציין כמובן את העובדה שהורכבו על רכב ליומיים ועשה הנחה בהתאם.

2016 BMW M235i.

פורסם
250 לאחד זה לא מופקע אולי קצת גבוה.,אם כי במידות קטנות אפשר לקנות קומהו/פאלקן במחיר הזה.

המוכרים בפנצ'ריות דוחפים חזק את הסיניים והמון לוקחים אותם.

 

ככל הנראה עדיף לסוע על זוג סיניים חדש ולא על צמיגים שחוקים/יבשים שלא עברו טסט.

 

 

הערה,מסתבר שגם בין הסיניים יש הבדלים.

תקרא קצת ביקורות,יש סיכוי שהם סבירים.

לא ולא!

עדיף זוג צמיגים טוב ולא "סינים" במיוחד שהחורף בפתח.

Tires can kill.jpg

קובי

:-)

פורסם
חברים, למען הסר ספק בעל המקום אכן מיתג את הצמיגים כחדשים אך ציין כמובן את העובדה שהורכבו על רכב ליומיים ועשה הנחה בהתאם.

 

איך אתה יודע?

פורסם
על 2.

והתחלתי לרתוח בדיוק כשראיתי את המבצע של אופיס דיפו של 4 ב600

 

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

 

שים פסטה ובתיאבון.

 

באמת... מה אתה רוצה שנגיד לך על זה שאבא שלך קנה קצת ביוקר?!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

חשבתי על זה, ובסוף הלכתי על פירה [emoji846]

שים פסטה ובתיאבון.

 

באמת... מה אתה רוצה שנגיד לך על זה שאבא שלך קנה קצת ביוקר?!

 

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

פורסם

פירלי זה פסטה.

 

הבחור רוצה פירה תפוחי אדמה. כנראה מסין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...