Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 206 אוט' 1.4 2004


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן

אני ממש לקראת רכישה כנראה

ולפני שאני עושה את זה רציתי להתייעץ אתכם

קראתי הרבה מאוד מהשירשורים בפורום בנושא פיג'ו 206 ובכל זאת אשמח לספר לכם על המציאה ולשמוע את דעתכם המלומדת :-)

 

אז פיג'ו 206 אוט' 1.4 (שמעתי הרבה על התיבה הזו ואני תוהה אם זה צריך להדאיג אותי?)

יד 2, שנת 2004, 125 אלף קלמ', עם טסט ארוך לשנה

עברה עכשיו המון טיפולים, הוחלפה רצועת טיימינג, משאבת דלק, צמיגים,

ובקיצור היא מטופלת כמו שצריך ונראה שדאגו לה, גם מבחינה קוסמטית פנימית וחיצונית.

מחר אני הולכת לראות אותה גם, אשמח שתגידו לי במה אני צריכה להתרכז בבדיקה,

והאם מלכתחילה בכלל שווה ללכת על רכב כזה לאור הנתונים שהצגתי?

חשוב לציין שהיא נמכרת ב5,200 שקלים, ושזה פחות או יותר התקציב שלי לקניית רכב כשהמטרה היא לרכב שמיועד לנסיעות בינעירוניות לפחות 3 פעמים בשבוע ומעבר לזה נסיעות קצרות בתוך העיר בערך פעמיים ביום (לעבודה וחזור)

 

-עוד נקודה שחשוב לציין היא שאני ככל הנראה עומדת לצאת לטיול ארוך בעוד חצי שנה ככה שאני קונה את הרכב בידיעה שהוא ישמש אותי לתקופה לא ארוכה, ואני בלי תיכנון למכור אותו אחרי זה, זה לא דחוף לי.

אני מחפשת רכב שיהיה אמין ולא יעשה לי בעיות יותר מידי בתקופה הזו, מינימום התעסקויות.

 

תודה רבה רבה!!!

עריכה אחרונה על ידי Shira Houminer
פורסם

נשמע טוב.

כאלטרנטיבה תבדקי יונדאי גטס.

 

אין לדעת ברכבים מהשנתון הזה מה יתקלקל מתי.

הרכב יכול לשרת אותך מצויין 5 שנים או שתהיה תקלה יקרה מאוד אחרי שבוע וחצי. זה הימור.

ברכב שמור ומטופל ההימור פחות גדול.

פורסם

היו לי שני 206 בעבר

שניהם היו שנת 2002, אחת מהם עם מנוע 1400 והשניה עם מנוע 1600 ושניהם היו ברמת גימור XT (זאת אומרת הפוארת ביותר)

 

הדבר הראשון שאני יכול להמליץ אם כבר את רוצה 206 זה ללכת רק על מנוע 1600.

הרכב יותר מהנה לנהיגה, יש לו יותר כח וההפרש הכספי ביניהם לא קיים בשוק כיום.

 

תראי אמינות לא כל כך תמצאי שם, לי למשל היו לא מעט הוצאות כשהחזקתי את הרכב.

ככה שאת צריכה שיהיה לך גם ממון לתחזוקה שלו.

הרכב מאד רגיש בכל מה שקשור לחום מנוע. בשניהם סבלתי מזה

יש לבדוק טוב טוב בנסיעות מבחן בכביש מהיר ועירוני.

בכביש עירוני עם מזגן הטמפרטורה אמורה להיות בין 85-90 ובלי מזגן בין 90 ל- 100

בכביש מהיר הטמפרטורה לא אמורה לעבור את ה-90 מעלות.

אם כן זה סימן לא טוב

 

תזכרי את אמנם קונה רכב בסכום זעום אבל התיקונים שלו יכולים לשלש את הסכום ששילמת וזו לא הגזמה.

בהצלחה

פורסם

206 1,400 זה רכב מצויין, אם הוא שמור ומטופל, וכך זה נשמע לגבי הרכב המסויים.

 

המחיר גבוה. השוק מלא מכוניות מצויינות ב 5,000 ש"ח - ואם צרפתיות במפרט דומה, אז מסוף שנות האלפיים (2008-9), כמו רנו מגאן וסיטרואן C4.

 

הגיר אותו גיר בכולן, ואם הוא תקין, ולא השתוללו איתו, הוא מצויין.

 

מחיר ריאלי לרכב מלוקק - 2,500-3,000 ש"ח, בתנאי שהגיר, המיזוג והחימום תקינים, ויש לאוטו טסט ארוך וצמיגים טובים.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

×
×
  • תוכן חדש...