Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2818 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני רוצה לתלות מדפים כפולים במחסן לכול האורך של הקירות. מדובר בקיר 290סמ וקיר 190סמ.

מישהו אולי מכיר מקום חוץ מאיקאה בחיפה שמוכר מדפים?

עדיף לקנות מעץ או ממתכת?

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

פורסם

מדפי מתכת יחזיקו לך לכל החיים, אבל יקרים יחסית.

לקנות מדפים מאיקאה... לא מומלץ כי זה לא עץ אלא קרטון.

אם אתה טיפוס של "עשה זאת בעצמך" ויש לך את הכלים, תוכל לבנות מדפים ממשטחי העמסה שמפוזרים בכל עיר באזורי תעשייה (למשל), או מחומרי-גלם אחרים שמצאת (זרקו ארון ישן, רהיט ישן אחר, וכדומה).

 

אם אתה רק רוצה לקנות חומר מוכן ולתלות, חפש חנויות שמוכרות עץ גם לבודדים. יש כמה באיזור חיפה, אני לא זוכר מהיכן אתה בארץ. לדעתי זה הפתרון היותר נכון, אם כי פחות עמיד ממתכת (על פני תקופת החיים של השימוש הממוצע, אל תדאג- הם יישארו במקום ותקינים :wink: ).

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
מדפי מתכת יחזיקו לך לכל החיים, אבל יקרים יחסית.

לקנות מדפים מאיקאה... לא מומלץ כי זה לא עץ אלא קרטון.

אם אתה טיפוס של "עשה זאת בעצמך" ויש לך את הכלים, תוכל לבנות מדפים ממשטחי העמסה שמפוזרים בכל עיר באזורי תעשייה (למשל), או מחומרי-גלם אחרים שמצאת (זרקו ארון ישן, רהיט ישן אחר, וכדומה).

 

אם אתה רק רוצה לקנות חומר מוכן ולתלות, חפש חנויות שמוכרות עץ גם לבודדים. יש כמה באיזור חיפה, אני לא זוכר מהיכן אתה בארץ. לדעתי זה הפתרון היותר נכון, אם כי פחות עמיד ממתכת (על פני תקופת החיים של השימוש הממוצע, אל תדאג- הם יישארו במקום ותקינים :wink: ).

אתה זוכר נכון אני מחיפה.

אולי אתה מכיר חנות טובה באזור למדפי עץ לפי מידה?

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

פורסם

כשאני הייתי צריך עצים לפי מידה (רוחב ספציפי) מצאתי את "אורן".

חיסרון- הם לא חותכים על המקום, כך שאם תרצה מדפים בעובי שאין להם כסטנדרט, תצטרך כנראה לחפש במקום אחר.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אם אתה רוצה מדפים עו כונניות מוכנים - שז"ר הוא המקור.

 

לגבי נגריות - סמוך על הברווז.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא קניתי לכן לא יודע, משתף מצד שלישי שקנה והתקין, אולי שווה שתבקר שם ותראה

בהצלחה בכל מקרה

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

מדפי תליה הרבה פחות חזקים ממדפים של 4 רגליים.

אצלי במחסן (גם בבית וגם בחברות ההגברה. ) משתמש במדפי מתכת.

 

 

יש הרבה סוגים. (הישנים כמו בצבא) זווית "ר" עם ברגים. ומדפי מתכת.

החדשים כמו בסופרים. עמודים מלאים בשיניים. ומוטות אורך. ועליהם מתלבשים המדפים.

 

 

תריץ חיפוש. יש ביד 2 מלא אופציות. בדקתי הרגע.

מנסיון. (אישי אצלי בבית. הם מלאים בציוד כבד. ומחזיקים מעמד מצויין וניתן לשנות בשניה את הגובה של המדף.

עברתי דירה 3 פעמים. והמדפים איתי. פירוק עניין של 20 דקות. הרכבה לוקח 30 דקות.

הם אצלי כבר 15 שנה !! ואני לא מצטער על רגע שקניתי אותם (היו מעוד יקרים בזמנו. הסט הראשון עלה מעל 1000 שקל)

ויש לי היום כבר 5 סטים. חלק קניתי יד 2. חלק קבלתי מתנה (היו צריכים שיפוץ.) ועוד.

 

במדפים שמחוברים לקיר. שינוי גובה. מצריך קידוח. משקל כבד גורם להם לשקוע לרוב.

תיקון קירות וצבע.

במדיפי מתכת. אין צורך בקידוחים.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

יש לי בבית 2 כונניות של זרועות ברקן - מסגרת מתכת ומדפי עץ. עומדות כבר למעלה מ-20 שנה בעומס של ספרים.

 

במחסן יש לי 3 כונניות פלסטיק (!) של כתר, מזה כ-5 שנים. פחות מ-200 ש"ח לכוננית 5 מדפים (לא זוכר את המידות המדוייקות, אבל מדובר בדגם הגדול בסדרה) שתיים מהן מושלמות לגמרי, ובשלישית רק מדף אחד או שניים, המדפים העמוסים במיוחד קיבלו "בטן" בגלל משקל עודף אבל בינתיים עומדים במשימה. במקרה הגרוע אצטרך להחליף את הכוננית - כאמור, פחות מ-200 ש"ח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
היו שם גם מדפים לתלייה?

נראה לי זה יותר נוח...

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

ממש לא יותר נוח. להיפך, יותר התעסקות. אתה צריך לקדוח בקיר לפחות 4 חורים פר מדף (למדפים ארוכים, זה הופך להיות 12 חורים בקלות). דיבלים, קדיחות "עקומות" שמתחרבשות, קיר דרעק מ"לא בטון" שלא יכול להחזיק משקלים יותר מדי טוב, שקיעה כמו שאמרו פה, לא מעט חסרונות.

השאלה המקורית שלך התחילה ב"אני רוצה לתלות מדפים", אז לזה ניסיתי לענות.

עכשיו, אם השאלה היא אם לבחור בתלייה מול "עם רגליים", אין פה שאלה. עם רגליים. הרכבה הרבה יותר נוחה מאשר הקדיחות שצריכות לצאת ישר וה"ריקוד-תרנגולת-משוגעת-עם-מדף-ביד-אחת-פלס-ביד-שנייה-ומברגה-ביד-השלישית-וכמובן-ברגים-בפה-וניסיון-לאזן-את-הכל" שקורה בכל התקנת מדף ארוך יותר מ-30 ס"מ... מניסיון :lol: אני כבר טוב בריקוד הזה :roflmao:

תמיד אפשר להרכיב מחוץ למקום ולהזיז אותם למקום המיועד, בצורה שתהיה הכי נוחה לביצוע. כולה כמה ברגים ואומים, לתוך חורים מוכנים- אפילו לקדוח לא תצטרך. אולי למעט איזה 2-4 חורים לעיגון לקיר, אם תרצה. לא הכרחי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
ממש לא יותר נוח. להיפך, יותר התעסקות. אתה צריך לקדוח בקיר לפחות 4 חורים פר מדף (למדפים ארוכים, זה הופך להיות 12 חורים בקלות). דיבלים, קדיחות "עקומות" שמתחרבשות, קיר דרעק מ"לא בטון" שלא יכול להחזיק משקלים יותר מדי טוב, שקיעה כמו שאמרו פה, לא מעט חסרונות.

השאלה המקורית שלך התחילה ב"אני רוצה לתלות מדפים", אז לזה ניסיתי לענות.

עכשיו, אם השאלה היא אם לבחור בתלייה מול "עם רגליים", אין פה שאלה. עם רגליים. הרכבה הרבה יותר נוחה מאשר הקדיחות שצריכות לצאת ישר וה"ריקוד-תרנגולת-משוגעת-עם-מדף-ביד-אחת-פלס-ביד-שנייה-ומברגה-ביד-השלישית-וכמובן-ברגים-בפה-וניסיון-לאזן-את-הכל" שקורה בכל התקנת מדף ארוך יותר מ-30 ס"מ... מניסיון [emoji38] אני כבר טוב בריקוד הזה [emoji23]

תמיד אפשר להרכיב מחוץ למקום ולהזיז אותם למקום המיועד, בצורה שתהיה הכי נוחה לביצוע. כולה כמה ברגים ואומים, לתוך חורים מוכנים- אפילו לקדוח לא תצטרך. אולי למעט איזה 2-4 חורים לעיגון לקיר, אם תרצה. לא הכרחי.

אתה צודק שההרכבה קצת יותר מסובכת אבל בשימוש שוטף זה הרבה יותר נוח.

אני יכול לשים חפצים ארוכים או בולטים ואין את הברזלים שמגבילים. אני גם יכול לשנות את הגובה כי יש את המסילות

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...