Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תשלום דוח מהירות מהולנד CJIB


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים,

חמי חזר מהולנד ואחריו גם הגיע קנס של 33 יורו על חריגת מהירות של 5 קמ"ש.

הבעיה היא שבקנס מצורף מספר IBAN של 18 ספרות ואילו באתר הבנק דורשים 24 ספרות/אותיות.

בדקתי באתר של cjib וגם שם מופיע המספר באורך 18 ספרות.

 

אודה לעזרתכם!

 

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי dany

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אני שואל אם אני עושה משהו לא נכון....

אולי לדוגצא צריך להוסיף xxxx או 000 למספר IBAN שרשום.

 

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

ה-IBAN נכון. אתה צריך כנראה לציין במערכת של הבנק שלך גם את ה-BIC. ה-BIC הוא INGBNL2A. בעזרת שניהם הצלחתי להגדיר מוטב במערכת של פועלים, והיא משכה אוטומטית את הכתובת של הבנק, משמע ההגדרה תקינה.

חזיר דיזל

פורסם

קיבלתי לאחרונה קנס מאוסטריה ( חנייה ביער בצורה לא חוקית wtf). מה שלא הבנתי, באם אני עושה העברה בנקאית, איך הם יודעים שזה ממני?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

פורסם

בהערות להעברה אתה מציין את מספר הדו"ח - הרשות המקבלת מקשרת אותו לדו"ח וסוגרת את המעגל. כמובן שאתה יכול לשלוח העתק דו"ח ההעברה יחד עם העתק הדו"ח במכתב לאותה רשות, על מנת לודא שהיא תבצע את הקישור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חניה ביער היא לרוב לא חוקית, ברוב אירופה המערבית. הכוונה לשהייה ארוכה או למשך הלילה. זה פשוט אסור ואגב הרבה אם לא רוב היערות הם בבעלות פרטית, עוד מימי קדם, משהו שעובר במשפחה מדור לדור (כמובן בתמיכה חלקית של שהמדינה או השלטון המקומי). וזאת -שוב אגב- הסיבה לכך שהיערות ניראים שם כמו שהם ניראים, מקסימים.

לגבי קבלת תשלום קנס רכב: לשמור ולשמור. אתה תצטרך לקחת איתך עותק להוכחת תשלום בפעם הבאה שתיסע לאיחוד, שכן משום מה בתחום הזה הם פחות מסודרים ויכולות לצוץ להם טעויות במערכת, ולטעון שלא שילמת לפני חמש שנים...

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

גם אני באותה הסירה, לכן אני מתעלק על השרשור.

 

מה העמלה שהבנק לוקח על העברה של 46 אירו ?

 

אם אני עושה את העברה דרך בנק הדואר יש שירות שנקרא יורוגיירו האם אפשר להשתמש בעמלת BEN או שצריך עמלת OUR ?

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

ביצעתי בסוף את ההעברה דרך הבנק, לקחו לי עמלה אפסית של 6 דולר על סכום של 63 יורו.

 

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

×
×
  • תוכן חדש...