Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בריחת לחץ טורבו - פיג'ו 208 GTI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • ספונסר פורום
פורסם

אכן, התעוותות של בית הפליטה גורם לדלתית הווסטגייט להתפס במצב סגור , מה שמוביל לOverboost.

תתחדש

אורן

פורסם

היום הוחלף הטורבו והפורק שישב עליו והרגשה שהרכב יותר חזק אבל עדיין יש תופעה של סל"ד מנוע לא לינארי. הצעד הבא לבדוק את המערכת וואקום של הטורבו.

פורסם

בדיקת ואקום הייתי צריך לעשות לפני שמחליפים טורבו, עוברים קודם כל על כל הצינורות ואקום גדישה וכל היוצא בזה ואחרי שלא מוצאים ממצא מחשיד עוברים להחלפת חלקים.

מה לא בסדר בטורבו שפורק,רואים משהו לא תקין כשהוא על השולחן.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

פורסם

מזדהה עם פותח השרשור, השרשור האחרון שלי על הטורבו עזר לי להבין איך הרבה מקומות עובדים.

 

כנראה שבמוסך כשהרכב באחריות, ניגשים להחלפת הרכיבים המרכזיים והטכנאיים ממש לא שולטים בחומר ותתפלא לדעת שאם תשאל את חלקם, לא יהיה להם מושג מה אתה רוצה מהם ולמה לבזבז זמן על בדיקות למינהן (כאשר את חלקן אפשר לעשות עם המחשב אפילו, עד כדי כך פשוט).

 

אתה חושב שנתנו לו לראות את הטורבו? פירקו אותו להבין? בספק, זה מוסך (רק מנחש, אחרת היו תמונות ווידאו).

 

להגיד להם לבדוק צנרות זה כמו להסביר למוסכי יונדאי למה מחליפים נוזל בלמים מהקאליפר ולא מהכוסית (גם, שרשור נוסף שלי).

פורסם

דווקא נתנו לי לבדוק את הטורבו והוא היה תקין 1=1 לחדש, מניפות תקינות. יש לי אפילו תמונות אבל אני לא חושב שיש טעם לעלות לפה. בדיקה פשוטה עם שעון וואקום לבדיקת הצינורות זה מינימום לבדוק אבל יש רק חוסר ידע וכלים.

פורסם

כי בדיקת צנרות, עם ציוד וכלים שלא עשו בהם שימוש חודשים רבים או לא זוכרים גורם לאנשים סלידה מזה ולכן, הם אפילו לא טורחים.

פורסם

אם נתנו לך לבדוק והוא תקין סבבה אני זורם....

החליפו לך על חשבונם על חשבונך אני גם עם זה זורם.....

אתה אומר שהרכב נוסע חזק אבל עדיין יש לך בעיה של ליניאריות אז פה אני לא מבין פתרו לך את הבעיה או לא פתרו את הבעיה,כע לפי מה שאמרת הם איבחנו את הבעיה בווסטגייט לא?

דווקא נתנו לי לבדוק את הטורבו והוא היה תקין 1=1 לחדש, מניפות תקינות. יש לי אפילו תמונות אבל אני לא חושב שיש טעם לעלות לפה. בדיקה פשוטה עם שעון וואקום לבדיקת הצינורות זה מינימום לבדוק אבל יש רק חוסר ידע וכלים.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

פורסם

וואלה אחי היית במוסך או אצל סנדלר???

הייתה מנורת מנוע שפתרו אותה חלקית או בכלל לא עם החלפת טורבו, המנורה כבתה הבעיה לא נפתרה, אז עכשיו מבחינתם אין בעיה כי אין מנורה?

עושים נסיעת מבחן מבינים איך הרכב מגיב , יש פרמטרים מסויימים שלא ידליקו מנורת מנוע כמו בריחת גדישה כמו צינור ואקום שאולי יונק לך אוויר אחרי החיישן מאפ ומשנה את הכיוון של המחשב ויש עוד המון.

אולי פורק שלא מחזיק את הגדישה ,אני לא כל כך מכיר את הפיז'ו אבל מניח שברכבי טורבו הרכיבים דיי דומים בגדול. (אני עם סובארו).

אולי החליפו את הטורבו ואת הווסטגייט העבירו מהישן לחדש.

אני מעלה השערות רק....אבל שתדע את הכיוון שצריך ללכת אליו.

תחבר שעון גדישה תראה מתי אתה מקבל בוסט מלא ועד מתי הוא מחזיק, ואם זה דומה או שונה למה שהיה לפני כן.

תאפס מחשב רכב (שוב אם אפשר).

החלפת תחנת דלק, תדלקת 95 והיית מתדלק 98 אולי בטעות, והמחשב איחרלך הצתה ואתה מרגיש את זה בסחיבה.

יש שינויים שעשית מלפני שזה קרה לך?

כל זה חומר למחשבה.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

פורסם

כמובן שעשו נסיעת מבחן, במקרה הייתה עוד GTi ככה שהיה אפשר להשוות. הבוחן הרגיש את ההבדל אבל אמר שללא מנורת מנוע אין מה לעשות. מבחינתם רכב תקין. יש לי 2 תחנות דלק שאני מתדלק בהם 95 כי 98 לא נותן כלום חוץ מחור בכיס.


×
×
  • תוכן חדש...