Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

 

אני מבין שאצל שני היצרנים מדובר באותם מכלולים? ובשבנקודת זמן מסויימת הם עברו מתיבות הילוכים (אוטומטיות) של 4 הילוכים לכאלה של 6 (או 7) הילוכים?

 

אני מחפש כזה רכב, ומטעמי שקט ראש, מעדיף אחד כזה עם הגיר הישן, שאני מבין שהוא יותר אמין.

 

אודה על כל מידע שיעזור לי להבדיל בין מכוניות עם גיר כזה ועם הגיר החדש (מדובר ב I20, I30 ו- קאיה סיד).

 

תודה, דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

ריו דור קודם/I20

עם גיר 4 הילוכים.

קח בחשבון ביצועים עצלים וצריכת דלק לא מזהירה.

 

רק בריו החדשה עברו לשישה הילוכים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

לגבי קיה פורטה- יש שרשור עם הסברים כאן:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?476776-%D7%94%D7%94%D7%91%D7%93%D7%9C-%D7%91%D7%99%D7%9F-4-%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%9C-6-%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9B%D7%99%D7%9D

 

I30 עד לפחות 2012 הגיעה עם גיר פלנטרי 4 הילוכים ולאחר מכן הגיעו עם 6 הילוכים לפחות לפי:

https://www.icar.co.il/%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99/%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99_i30/%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99_i30_%D7%99%D7%93_%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%94_%D7%9311/version10358/

גם ב I35 שהיתה מחליפה של האילנטרה,התקינו 6 הילוכים בשלב כלשהו (גם שם היה גיר 4 הילוכים לפני כן)

ההבדלים העיקרים הם בהרגשת שיוט נוח יותר,מנוע פחות צועק וכתוצאה מאלו חסכון קטן בצריכת הדלק.

היום -אם נתייחס לרכב חדש,התיבות של יונדאי -קיה ברובן הן כפולות מצמד 7 הילוכים.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אכן, שני המותגים שייכים לאותו הקונצרן והם חולקים את אותם מכלולים (כמו VW וסקודה למשל).

הדגם הקודם של ה-i30 (דור שני של הדגם) ששיווקו החל ב-2012 שווק עם גיר אוטומאטי פלאנטרי המצוייד ב-6 הילוכים עד ל-2017 כמדומני. בשנה האחרונה יובא עם גיר רובוטי דו מצמדי ששווק עם הסיד המקבילה (ששיווקה החל במהלך 2013).

הדור הראשון של ה-i30/סיד שווק עם גיר פלאנטרי 4 הילוכים אשר משרת את ה-i20 עד היום .

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

הדגם הקודם של ה-i30 (דור שני של הדגם) ששיווקו החל ב-2012 שווק עם גיר אוטומאטי פלאנטרי המצוייד ב-6 הילוכים עד ל-2017 כמדומני. בשנה האחרונה יובא עם גיר רובוטי דו מצמדי ששווק עם הסיד המקבילה (ששיווקה החל במהלך 2013).

.

הI30 דור קודם החליפה תיבה אוטומטית מפלנטרית לרובוטית בסוף 2015.

פורסם

I30 וסיד דור ראשון (עד 2012) - 4 הילוכים

I20 וריו - 4 הילוכים (ריו חדשה עם 6, אבל לא רלוונטי)

I35 ופורטה (2011 ומעלה) - 6 הילוכים

I25 - גיר רציף ב-1.4 ליטר משנת 2013 / גיר 4 הילוכים ב-1.6 ליטר

המעבר שלהם לגירים עם 6 הילוכים התחיל בתכלס מ-2011 וב-2012 כל המשפחתיות כבר קיבלו 6 הילוכים.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

אוה, עכשיו אתה עונה לשאלתי!

 

תודה רבה!

 

רק לוודא - לפי דבריך, I20 וריו לא צויידו מעולה בגיר שישה הילוכים?

 

 

I30 וסיד דור ראשון (עד 2012) - 4 הילוכים

I20 וריו - 4 הילוכים (ריו חדשה עם 6, אבל לא רלוונטי)

I35 ופורטה (2011 ומעלה) - 6 הילוכים

I25 - גיר רציף ב-1.4 ליטר משנת 2013 / גיר 4 הילוכים ב-1.6 ליטר

המעבר שלהם לגירים עם 6 הילוכים התחיל בתכלס מ-2011 וב-2012 כל המשפחתיות כבר קיבלו 6 הילוכים.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

×
×
  • תוכן חדש...