Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש מרכז 19/03/05


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש מישהוא שמגיע למפגש עם אינפיניטי קאפה פרפקט 12.1, או סאב כלשהו של פייז אבולושן ?
אני מקווה שאני יגיע (יום שבת בבוקר קצת קשה אחרי שישי בלילה)

יש לי זוג אינפיניטי 12.1 לא ממש בתיבה מתאימה אבל עדיין נשמע פרפקט

פורסם
יש מישהוא שמגיע למפגש עם אינפיניטי קאפה פרפקט 12.1, או סאב כלשהו של פייז אבולושן ?

אני אגיע עם פייז...:-D

 

איציק.

פורסם

טוב יהיה חם מה שאומר שאין צורך כל כך במקום עם סכך.

מה גם שכנראה שאני יגיע. למרות שרציתי לעשות את הבניה סוף סוף אחרי שיש לי שבת פנויה אבל נו טוב... :) נחכה עם זה.

לא בטוח אבל יתכן מאוד. אני צריך הפסקה מהעבודה שלי קצת.

יהיה נחמד לראות אנשים מהפורום מקווה שיגיעו יותר מ 3-4 רכבים.

 

שאלה קטנה... האם המקום יהיה זה שבו היתה התחרות ?

פורסם

כן ג'וקר...

איציק תתחדש אחי!

אל תפתח בגאז' בשניה שאתה פותח אתה תמצא את הפוקאל שלי במקום הפייז שלך...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

גם אני רוצה לבוא אבל מרכיבים לי את המערכת מחר, וממשיכים כנראה ביום שבת....:(

עם חצי עבודה אני לא אבוא.

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

פורסם

יש לי שאלה..כייון שאני חדש בפורום ודי טרי בכל הקטע של המערכות וכד..

אוכל לבוא להתרשם מן המערכות והאנשים?

או שזה "סגור" רק למי ששיפר את המערכת שלו ברמקולים או מערכת כל שהי?

אבין אותכם אם תענו בשלילה..

(נ.ב) בעתיד הקרוב אני מתכוון להכנס יותר לעניין עם כמה חלקים חדשים.

לילה טוב.

לפעמים חופש בחירה זה בכי רע... :grin:

פורסם

שכחתי לעדכן, מגיע עם מערכת בסופו של דבר:

הדיוניט: בנתיים נשאר עם הפיוניר (בחודשיים הקרובים תשודרג)

מגבר: בנתיים נשאר הסוליד אודיו 500 שהיה (גם הוא ישדורג.)

רמקולים: קדימה: פיוניר קואקסאלי 6*4 לבנים 120W עם הטוויטר משי.

אחורים: JBL 6*9 דגם e396 נדמה לי... שכרגע מורכבים על הפלטה המקורית, אבל עוד יעברו לפלטה מעץ (אולי לפני המפגש, אולי אחרי)...

סאב: באזוקה EL10, אמנם בתיבה זבל של אקספלושן, אבל נותן יפה :)

 

נתראה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

מאוד מקווה להגיע עם סיטרואן קסנטיה 2.0 TURBO אקטיבית

אם לא אז נסתפק בפיג'ו 306 שלי.

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...