Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכירים את החנות הזו ?

מעוניין להזמין מהם צלחות ורפידות ליונדאי I10 של חברת hi q

262 שקל לצלחות ורפידות אחוריות .

http://gokparts.com/

 

דעתכם על האתר ? ( מקבלים פאייפל - מעלה את האמינות לדעתי )

תודה

פורסם

מילא על החנות אבל על המותג hi-Q גם לא שמעתי (למעט בהקשר של מכוני הכנה לפסיכומטרי, שגם הם פשטו את הרגל...)

תנסה לחפש צלחות של יצרנים יותר מוכרים, כמו Brembo וכדומה. צלחות שאפשר לסמוך עליהן.

פורסם (נערך)

כן, כבר יגיעו עוד חברה שקונים מהם.

מהנסיון שלי: גומיה לציריה של גטס, פירקתי צריה רק כדי להבין שהביאו לי גומיה לסובארו ליאונה. הייתי צריך להרכיב הכל מחדש ולהחזיר

המחירים לא נמוכים ולא תחרותיים לטעמי.

קונה שם רק כשחייב כי זה ליד הבית.

 

לבחור מעלי : היי קיו רפידות מעולות.

אם כבר מהאיזור הזה רק אצל משה חלפים בסגולה

עריכה אחרונה על ידי EliC25
פורסם
מכירים את החנות הזו ?

מעוניין להזמין מהם צלחות ורפידות ליונדאי I10 של חברת hi q

262 שקל לצלחות ורפידות אחוריות .

http://gokparts.com/

 

דעתכם על האתר ? ( מקבלים פאייפל - מעלה את האמינות לדעתי )

תודה

 

לא ציינת באיזה דגם של I10 מדובר.

בכל מקרה, אני רוכש צלחות ורפידות של Hi-q דרך יונדאי שופ(לI10, 2011) , למיטב זכרוני המחיר לא רחוק כל כך ממה שציינת, אם בכלל.

 

דרור.

פורסם

אחינו לא כל כך הבנתי מהמייל שלך האם אתה ממליץ עליהם או לא .

סליחה על השיגועים ;)

 

כן, כבר יגיעו עוד חברה שקונים מהם.

מהנסיון שלי: גומיה לציריה של גטס, פירקתי צריה רק כדי להבין שהביאו לי גומיה לסובארו ליאונה. הייתי צריך להרכיב הכל מחדש ולהחזיר

המחירים לא נמוכים ולא תחרותיים לטעמי.

קונה שם רק כשחייב כי זה ליד הבית.

 

לבחור מעלי : היי קיו רפידות מעולות.

אם כבר מהאיזור הזה רק אצל משה חלפים בסגולה

פורסם
אחינו לא כל כך הבנתי מהמייל שלך האם אתה ממליץ עליהם או לא .

סליחה על השיגועים ;)

אם אמרתי לך שעשו לי טעות בהזמנה שבזבזה לי שעות, שהמחירים לא משהו, שאני קונה שם רק כשאני חייב, והמלצתי על מקום אחר, איך אפשר להבין שהפידבק שלי חיובי, אחינו?
פורסם

לא מכיר את החנות אבל לפי סיבוב מלעמלה שעשיתי עכשיו על פילטרים שמן מקוריים המחירים שם יקרים עד כמעט פי 2מהחנות חלפים שאני עובד איתה

בהצלחה

פורסם
אם אמרתי לך שעשו לי טעות בהזמנה שבזבזה לי שעות, שהמחירים לא משהו, שאני קונה שם רק כשאני חייב, והמלצתי על מקום אחר, איך אפשר להבין שהפידבק שלי חיובי, אחינו?

 

סטלן חחח

בכל מקרה הזמנתי מהם , 2 צלחות ורפידות אחוריות עלה 244 בתשלום בפאייפל .

מדובר על HI Q שרשום עליהם מיוצר בסין . כנראה יש להם מפעל גם בסין ולא רק בקוריאה

×
×
  • תוכן חדש...