Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב בארץ מגיע עם אפל קארפליי רק, בלי אנדרואיד אוטו.

הנציג מכירות אומר שהיבואן לא תומך בזה, אני יודע שהיה סיפור דומה לרכבי פולקסווגן

יש דרך לעדכן לבד? אין איזה סיטרואן טאץ' או משהו שיפגע

פורסם

עד כמה שזכור לי יש שם, עם הפלאפון שלי הוא לא עבד אבל עם אחרים לדעתי כן יעבוד.

גם בפולקסווגנים יש. , פשוט בחלקן זה נעול והם רוצים עוד כסף כדי לאפשר את זה.

הם לא אומרים שזה קיים כנראה כי האפליקצייה לא עברה התאמה לארץ ולא ניתנת להורדה בצורה רשמית.

פורסם

אתה יכול לראות בכתבת השקה על הC3 איירקרוס, במפרט הרשמי מצוין שיש רק אפל קארפליי , אבל צילמתי את המולטימדיה וגם שם יש אנדרואיד אוטו (וגם מיררור לינק).

פורסם

אנדרואיד אוטו עובד בסיטרואן c3 מצויין.

לובניסקי רוצים למכור את המערכת "טאץ' " שלהם, אז ברור שהם לא יסבירו לך שאפשרי להפעיל את האנדרואיד אוטו.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
אנדרואיד אוטו עובד בסיטרואן c3 מצויין.

לובניסקי רוצים למכור את המערכת "טאץ' " שלהם, אז ברור שהם לא יסבירו לך שאפשרי להפעיל את האנדרואיד אוטו.

 

אז בעצם איך מפעילים את האנדרוייד אוטו בלי לקלקל שום דבר? יש הנחיות איפשהו, או שתוכלו להסביר איך עושים את זה?

פורסם

לא יכול לענות ספציפית לגבי ה-C3,אבל באופן כללי הסדר פעולות הוא כזה:

אתה צריך להכנס לדפדפן בסלולארי שלך,לרשום בחיפוש Android auto APK ולהוריד את הקובץ.

*יש לוודא שהתקנת אפליקציות מצד ג' מאופשרת במכשיר*

ברגע שהתקנת אתה מחבר את המכשיר לשקע USB ברכב,מעלה את האפליקציה ו..תהנה.

פורסם

ומה לגבי אפליקציות שמריצות Apple Car Play על אנדרויד כדוגמת InCar? זה עובד גם טוב? מישהו ניסה?

בעצם אפשר לעבוד עם אנדרוייד גם בלי להפעיל את האנדרויד אוטו?

×
×
  • תוכן חדש...