Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אממ לא ממש.

מה צריך להחליף ב123K?

אני יודע שעשו טיימינג ב75K והבא אמור להיות ב150K.

עשיתי כבר 2 טיפולים שנתיים החלפתי שמן מנוע פלאגים מסננים ופילטר אוויר ומיזוג. לא שמן גיר עדיין.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טיימינג זה גם לפי שנים, אם עברו 6 שנים מאז שעשו, צריך לעשות שוב גם אם לא נצברו 75.000 ק"מ.

 

 

פורסם

אוקי תודה. האמת שהייתי אצל המוסכניק שלי והוא אמר שאין מה לגעת בטיימניג כרגע לפי אבחון שלו.

מה עוד חשוב?

פורסם

ברור שאני אחליף.

השאלה שלי הייתה על המלצות לשמנים ספציפיים ופלאגים ספציפיים.

האם DENSO מומלצים יותר לעומת NGK?

מה השמן המקורי שנדרש לגיר לרכב זה ומאיפה ניתן לרכוש?

מכיר את הדגם של שמן המנוע של מוטול המומלץ?

 

תודה רבה :)

פורסם

פלגים NGK BKR5ES11 (זה מה שצריך ל 1.4, רוב הסיכויים שב 1.6 זהה אבל תבדוק בחנות) עולים 40-50 ש"ח לרביעיה. צריך בוקסה עמוקה 16 ומאריך.

 

פילטר מזגן מאחורי תא כפפות להחליף כל טיפול שני. לבדוק מצב רפידות בלם. אמור להיות אצלך בלם דיסק מאחורה כך שקל לבדוק.

נוזל בלמים ונוזל קירור להחליף כל שנתיים.

 

 

פורסם
ברור שאני אחליף.

השאלה שלי הייתה על המלצות לשמנים ספציפיים ופלאגים ספציפיים.

האם DENSO מומלצים יותר לעומת NGK?

מה השמן המקורי שנדרש לגיר לרכב זה ומאיפה ניתן לרכוש?

מכיר את הדגם של שמן המנוע של מוטול המומלץ?

 

תודה רבה :)

 

אבי חלפים או יונדאי שופ.

חפש בגוגל.

יהיו להם את כל מה שתצטרך.

פורסם

אכן זה השמן גיר. 4 ליטר יספיק ויישאר עודף ממנו של קצת יותר מליטר. תחליף גם פילטר גיר זה רק יאריך את חיי הגיר. כמובן שהחלפת שמן תעשה החלפה חלקית ולא מלאה. לגבי הטיימינג האם הוא פתח מיכזה טיימינג עליון וראה את מצב הרצועה?

פורסם
אכן זה השמן גיר. 4 ליטר יספיק ויישאר עודף ממנו של קצת יותר מליטר. תחליף גם פילטר גיר זה רק יאריך את חיי הגיר. כמובן שהחלפת שמן תעשה החלפה חלקית ולא מלאה. לגבי הטיימינג האם הוא פתח מיכזה טיימינג עליון וראה את מצב הרצועה?

 

למה הכוונה בהחלפה חלקית?

פתח את המכסה וראה את מצב הרצועה ואמר שכרגע אין מה להחליף


×
×
  • תוכן חדש...