Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו מכיר? ניסה? ניראה לי שזה לא יפתח כלום, אבל אם זה עובד גם על פתיחה וגם על סגירה, שווה 150 ש"ח.

10-May-18 9-36-01 AM.jpg

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בהחלט שווה !!!

פותח גלגלים של ג'יפים בלי שום בעייה.

 

ואתה מדבר מניסיון?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

בטח שלא יסגור כלום.

במחיר כזה + 50 ש"ח עדיף להזמין מאמזון ידית מומנט 1/2" שתסגור ברגים במומנט הנכון ותחזיק לך שנים רבות.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

לדברים הללו יש טריק יפה שנותן להם מומנט לא רע בכלל.

 

מנוע המכשיר והמפתח מחוברים דרך קלאץ', שמתחבר רק כשהמנוע מגיע למהירות המקסימלית שלו, נותן מכה, מתנתק וחוזר חלילה.

 

ומה הקשר בין מפתח גלגלים וידית מומנט?, אתה סוגר את ברגי הגלגלים שלך למומנט מסויים?, אפשר לדעת מהו?

פורסם (נערך)
בזוית שהוא משתמש בזה בצילום - לא רק שלא יעיל - גם יגרום נזק לגוז'ון.

 

המוצר צולם ככה בכדי להציג את כולו זה 1. כאשר למוצרים כאלו בכללי יש לפעמים מד פלס קטן, זה טיפ בונוס כבר.

 

מה הוא יפתח או לא בסוף? ללא מפרט טכני או נתונים טכניים אי אפשר לקבוע שום דבר, זה 2.

 

ברגע שיש מישהו בעל נסיון עם מוצר כזה בדיוק שיודע שהוא גם פותח אבל, גם סוגר היטב זה נחמד וטוב לדעת, זה 3.

 

מה הבעיה? שבמידה והמוצר הזה סוגר משהו אם בכלל, צריך לוודא את זה עם ידית מומנט.

 

בונוס טיפ לכל המלעיזים: מוצרים כאלו יודעים לעבוד ולסגור ברגי גלגלים בעד 400 NM! לא יודע מהיכן הנסיון והידע שלכם אבל מוצרים כאלו באמאזון עולים כ 50$.

 

לכן, אם המוצר הזה מצליח להגיע אפילו לחצי מזה, לכ 200NM, זה די והותר גם לג'יפים.

 

טיפ בונוס, מוצרים כאלו יודעים לעבוד ולצרוך גם עד 10 אמפר ולצרוך למעלה מ 100 וואט ולעבוד בכמה אלפי סל"ד וכן הלאה, קשה לקבוע רק מהתמונה עצמה.

 

עריכה: כפי שהבחור מעליי כתב, הטריק הוא בכך שהמוצר נותן את הסגירה/מכה לאחר הגעה לסל"ד המקסימלי שלו וכן הלאה.

זה מה שבילבל אתכם בנוגע ליכולות המוצר.

עריכה אחרונה על ידי Automatic1
פורסם (נערך)

 

ומה הקשר בין מפתח גלגלים וידית מומנט?, אתה סוגר את ברגי הגלגלים שלך למומנט מסויים?, אפשר לדעת מהו?

 

כן, יש מומנט לסגירת ברגי הגלגלים ברמה הכללית, סתם לידע כללי.

במונדאו זה 140 NM לדוגמא ואני כן סוגר את זה למומנט הזה עם הידית, קל ופשוט.

 

תלוי כמובן בסוג הגא'נט, מנגנון, סוג הרכב וכן הלאה וכן הלאה.

 

ברור לי ומובן שלי שרוב מדינת ישראל מתעלמת מזה והכל סבבה וכך כולם נוהגים, אבל עדיין שאלת וקיבלת תשובה.

עריכה אחרונה על ידי Automatic1
פורסם
בטח שלא יסגור כלום.

במחיר כזה + 50 ש"ח עדיף להזמין מאמזון ידית מומנט 1/2" שתסגור ברגים במומנט הנכון ותחזיק לך שנים רבות.

 

אתה יודע כיצד המכשירים האלו עובדים? מה מומנטי הסגירה שלהם?

אם אני אספר לך שהמכשירים האלו סוגרים מומנט בעד 400 NM לדוגמא? אתה מבין שזה פי 2 מהידית מומנט שאתה תזמין?

מסקרן אותי לדעת למה מגיבים ויוצאים מנקודת הנחה שמבינים בנושא ומטעים את כולם, זה אבסורד.

 

אין לך נסיון עם מוצר כזה או דומה? אין לך מפרט טכני? מה הסיבה שבחרת לקבוע חד וחלק שהמוצר לא עובד?

פורסם
ואתה מדבר מניסיון?

 

למה שלא תקליד בגוגל לרגע מילות מפתח על מוצר דומה לרכב? תקבל עשרות תוצאות שהמוצרים האלו - עובדים ועובדים יפה ומגיעים למומנטי סגירה אדירים.

פורסם
אתה יודע כיצד המכשירים האלו עובדים? מה מומנטי הסגירה שלהם?

אם אני אספר לך שהמכשירים האלו סוגרים מומנט בעד 400 NM לדוגמא? אתה מבין שזה פי 2 מהידית מומנט שאתה תזמין?

מסקרן אותי לדעת למה מגיבים ויוצאים מנקודת הנחה שמבינים בנושא ומטעים את כולם, זה אבסורד.

 

אין לך נסיון עם מוצר כזה או דומה? אין לך מפרט טכני? מה הסיבה שבחרת לקבוע חד וחלק שהמוצר לא עובד?

 

אני מכיר את המוצרים ואת מחירם האמיתי (50$ צפונה). זה פשוט נראה צעצוע. לך יש את המפרט הטכני שלו שאתה בטוח שהוא עובד?

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

אני חושש שאפילו לא טרחת לקרוא את ההודעה מספר 7 שלי כאן המושקעת, אתה מגיב על אוטומט במקרה? לא חבל?

 

כי היא הציטוט שלה:

 

"

מה הוא יפתח או לא בסוף?

ללא מפרט טכני או נתונים טכניים אי אפשר לקבוע שום דבר, זה 2. "

 

BOOM NIGGA

בנוסף, הזכרתי 3 פעמים את נושא המפרט הטכני שככל הנראה, רשום על האריזה עצמה ולא בעלון הקטלוג עצמו.

 

מה זה אומר? שאותו אחד ייגש לסניף יבדוק את האריזה ואת המפרט הטכני ויגזור משמעויות.

למדנו כאן בשרשור הזה יפה מאוד שאנשים מגיבים על אוטומט ללא ידע ונסיון במוצרים ואפילו, בלי רצון או יכולת לבצע GOOGLE ועונים מהבטן או מהרגל, או מה שזה לא יהיה.

 

קצת מביך, מאוד.

פורסם

ומה הקשר בין מפתח גלגלים וידית מומנט?, אתה סוגר את ברגי הגלגלים שלך למומנט מסויים?, אפשר לדעת מהו?

70-80 ליברות לפיט.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags


×
×
  • תוכן חדש...