Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כולנו ענינו לך, כיוון שזילזלת, קיבלת 3 תשובות.

הוא ענה לך בהודעה מספר 10 בשרשור.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש פה פרסום של אוטודיפו על מוצר עלום שם, בלי דגם, בלי נתונים טכנים. אני לא צריך שום מידע חוץ מזה לדעת שזה זבל ואני חושב שאתה יודע את זה.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם (נערך)
103nm. עזר לך?

 

לאיזה רכב?

האם אתה מקפיד אחרי כל ביקור במוסך או בפנצ'רייה לפתוח את הברגים ולסגור אותם ל-103 ניוטון-מטר?

עריכה אחרונה על ידי saay222
פורסם
יש פה פרסום של אוטודיפו על מוצר עלום שם, בלי דגם, בלי נתונים טכנים. אני לא צריך שום מידע חוץ מזה לדעת שזה זבל ואני חושב שאתה יודע את זה.

 

א יפה, שאתה לא צריך שום מידע כאשר אינך יודע את המפרט הטכני שאולי רשום על האריזה ואתה יוצא בהצהרות שזה זבל? לא תמיד יש רצון או מקום לפרסם נתונים כיוון שרוצים למשוך אותך לחנות או שתקנה או שתבדוק בפועל.

נהדר, אתה נוקט בגישה הזאת בכל הדברים?

 

המינימום זה שמישהו אם בכלל יבדוק את המוצר, יצלם את האריזה במידה ויהיה בחנות סתם דוגמא וכן הלאה.

 

מה לא היה לך ברור שמוצרים של 50$ מגיעים ל 400NM ובמידה והמוצר הנחות, המעפן, החלשוש הזה יגיע ל 200NM זה מעל ומעבר לכולם?

למען השם, גם אם המוצר הזה מצליח לספק את היכולת הכי נחותה שיש בשוק ונותן 150NM, זה מעל ומעבר לרכבי משפחה גדולים (להזכירך, במונדאו השוקלת 1.6 טון משקל עצמי נדרש 140NM).

 

כל הקטע הוא, שיש לך גישה עקומה כי אתה מאמין שזה זבל, מי אמר?

פורסם
לא ביקשתי ממך, ביקשתי ספציפית מ-CORO, הבחור שהמליץ על ידית מומנט במקום מפתח גלגלים.

 

השאלה שצריך לשאול, למה צריך לסגור גלגלים לפי מומנט, לא מה המומנט ברכב שלי.

הסיבה העיקרית היא שאם אתה סוגר ברגים במומנטים שונים באותו גלגל אתה גורם לעיוות של צלחת הבלימה.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

צריך, זה ברור, רציתי לבדוק את אתה נוהג לפי העצה שלך ואכן מהדק את ברגי הגלגל לפי המומנט שהיצרן דורש.

 

כי זה הכי קל לזרוק כסף של אחרים.

פורסם

automatic1 אין לי כח לריב, חבל על האנרגיות וזה לא תחרות מי צודק. מותר שיהיה כמה דעות לא צריך הסכמה כללית.. לשאלתך אני מכיר את ההיסטוריה המוצרים שאוטו דיפו דוחפים, והרבה מהם הם זבל שאף חנות אחרת לא מצליחה למכור - למשל מצלמות דרך שלקוחות החזירו בכמויות , מכשירים פוליש של יונדאי שהמנוע נשרף אחרי חצי שעה. מניסיון אני יודע שכאשר מסתירים בפרסום פרטים חשובים כמו שם יצרן ודגם זה תמיד מוצר נחות. גם אם יהיה רשום על האריזה 400nm זה יתקלקל אחרי חצי שעה. זה רבע מחיר ממה שמוצר אמיתי זהה היה נמכר בארץ. מקווה שסגרנו את הנושא.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

אין מה לסגור כיוון שלא נפתח נושא.

אתה פוסל ופסלת מכשירים כאלו ואחרים על סמך זה שלא היה לך מפרט או נסיון או הבנה בפעולתם.

מכשיר דומה מאמאזון ב 30-50$ לא בהכרח יהיה טוב.

יודע למה? כי בדקתי כמה מכשירים כאלו ותתפלא, גם בביקורות באמאזון המכשירים האלו הטובים שעולים 50$ שזה הון תועפות לאמריקאי הממוצע הם פשוט בחלקם - חרא.

למה? פלסטיקה גרועה ומכשיר גרוע גם כן.

 

הסיבה הפשוטה שכביכול הערתי לך בנושא כי פסלת על הסף מבלי להבין האם, זה מוצר טוב.

 

נתת מספר מוצרים שהומו דיפו מוכרים והם גרועים או לא טובים וזה בסדר, בשביל זה יש אחריות וכך השוק עובד בכללי.

 

לכן, אין מה לסגור את הנושא, עלייך להבין שכשאתה מביע דעה בצורה מאוד צרה, חסרת ביסוס כמו שנתת, זה מביך קצת.

פורסם

באמת למה להתווכח, לך על זה. ואז כשיהיה לך פנצ'ר בירידה לסדום ב-42 בצל וצל אין, והאקדחון הזה שעלה 50 סנט לייצר יתפרק לך ביד היות שהוא מודבק במסטיק משומש במקום בבורג, והקפיץ שאמור להחזיק אותו בתוך הסוויץ' של ה-12V נשאר בסין, והכבל קצר בשניים וחצי סנטימטר מכדי להגיע לגלגל האחורי במונדאו שלך, תוכל להיזכר בערגה בטכנולוגיה העילית של הראצ'ט על ה-400 NM שלו ולהתנחם בתעודת האחריות.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

בתור אחד שמחליף גלגל פעם בכמה שנים, לא רואה סיבה לקנות.

 

יש בבגאז ידית ארוכה ובוקסה שעושה את העבודה.

 

אם הייתי מחליף גלגל כל שבוע, אז מן הסתם הייתי קונה מכשיר כזה מחברה ידועה.

פורסם

בתור מתנדב בידידים

 

 

דרך הארגון ניתן לרכוש מכשיר דומה ב120 ש''ח, שפותח (מנסיוני ומנסיון עשרות מתנדבים שאני אישית מכיר) כל גלגל, ובדרך כלל מתפגר אחרי שנתיים+ בשימוש מסיבי של מתנדב שיוצא לקריאות.

 

לשימוש אישי כנראה מיותר, אבל כנראה גם יחזיק הרבה יותר זמן.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
באמת למה להתווכח, לך על זה. ואז כשיהיה לך פנצ'ר בירידה לסדום ב-42 בצל וצל אין, והאקדחון הזה שעלה 50 סנט לייצר יתפרק לך ביד היות שהוא מודבק במסטיק משומש במקום בבורג, והקפיץ שאמור להחזיק אותו בתוך הסוויץ' של ה-12V נשאר בסין, והכבל קצר בשניים וחצי סנטימטר מכדי להגיע לגלגל האחורי במונדאו שלך, תוכל להיזכר בערגה בטכנולוגיה העילית של הראצ'ט על ה-400 NM שלו ולהתנחם בתעודת האחריות.

 

1. יש לי 12V גם לשורה האחורית, באסוש

 

2. הכבל הוא 3.5 מטר

 

3. שמח שהגיב לך אדם המכיר את המכשיר הזה ב 120 שקלים שעובד שנתיים+ בעבודה מאסיבית מאומצת אבל אתה ללא נסיון וללא מושג במוצרים, פוסל - מקווה שהלקח נלמד

 

4. תמיד מחזיקים בבגאז' את הסט המקורי או הסט הרגיל לפתיחת גלגלים, זה לא תחליף אלה מגיע להקל עלייך

 

5. לא פותחים גלגלים בזמן ירידה אלה ממשיכים לנהוג עד למקום מיושר גם על חשבון הצמיג או הגאנט - החיים קודם לכן

 

 

אז לאחר שקיבלת תשובה מאדם שמכיר את המוצר (הודעה מספר 26 למטה קצת) וכפי שאתה רואה, המוצר סוגר עד ל 300NM וכמובן, שהמוצרים הללו מוכרים בעולם - זה עובד.

פורסם

יש לי את מכשיר דומה שקניתי במקסטוק ב100 שקל.

עשה עבודה טובה על גלגל הטריוס שלי כבר כמה פעמים ועזר לעוד כמה בדרך.

בכל מקרה מחזיק גם צלב ברכב כך שהסיכון היחיד הם ב 100 שקל .

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...