Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לאחרונה רכשתי קורולה חדשה ובמעקב אחרי צריכת הדלק אני שם לב שהיא הרבה יותר גבוהה ממה שמפורסם באתר היצרן (17:1) ובאתר אוטו (1:14) הצריכה שלי נעה בסביבות 1:11-12, האם יש מישהו פה עם צריכת דלק זהה? אפילו עם דגם 2017/16

 

תודה

פורסם

יוצא לי אותו דבר, והרגל שלי די כבדה.

תוואי הנסיעה הוא 80% בינעירוני שחלק לא קטן ממנו בעליות וסיבובים.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

שני בעלי קורולה, יש לכם באמת רגל כבדה. 1:11 יוצא לי בטויוטה וורסו 1.8, קורולה בנהיגה רגועה צורכת 1:13-1:14 משולב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני רושם את שתי הנסיעות האחרונות שלי עם הרכב כדוגמא:

1. נסיעה בערב המוקדם לאורך 62 ק"מ מהר בגליל בגובה 700 למישור דרך כרמיאל-אחיהוד-סומך-יגור בנסיעה מהירה אך לא אגרסיבית וטיפוס לאוניברסיטת חיפה בדחף מקסימלי הגיוני (היה כביש ריק ולפעמים נהנה לנסות קצת להנות מהכביש הזה) ונסיעה של עוד 7 דקות עירונית בחיפה. צריכת דלק לפי המחשב: 7.7 ל-100 (1 ל-13).

2. בוקר מוקדם, יורד מחיפה לעוקף קריות, נסיעה עם בקרת שיוט על 110-115 לכל אורכו, לאחר מכן עד נהריה בנסיעה מהירה יחסית עם תאוצות חזקות מרמזור (כביש די ריק), חציית נהריה במהירות עירונית ואז טיפוס להר בגובה 700 בדחף מקסימלי אפשרי.

צריכת דלק לפי מחשב הדרך: 9.1 ל-100 (1 ל-11).

 

הממוצע המשוער שלי לאורך התקופה נע בסביבות ה-1 ל-11.5.

דרך אגב, כל בדיקה שביצעתי בנהיגה עירונית בכבישי חיפה (אין זה משנה אם רגועה או לא) הניבה צריכת דלק מזעזעת, כנראה שאין זה אזור הנוחות של הגיר הרציף.

אני חייב לציין שאני לא מבין איך מוציאים מהרכב הזה 1 ל-14 במשולב, לא מזמן נסעתי לאילת ובנסיעה רגועה עם בקרת שיוט כמעט לכל אורך הדרך במהירות החוקית המותרת קיבלתי 1 ל-15...

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם
אני רושם את שתי הנסיעות האחרונות שלי עם הרכב כדוגמא:

1. נסיעה בערב המוקדם לאורך 62 ק"מ מהר בגליל בגובה 700 למישור דרך כרמיאל-אחיהוד-סומך-יגור בנסיעה מהירה אך לא אגרסיבית וטיפוס לאוניברסיטת חיפה בדחף מקסימלי הגיוני (היה כביש ריק ולפעמים נהנה לנסות קצת להנות מהכביש הזה) ונסיעה של עוד 7 דקות עירונית בחיפה. צריכת דלק לפי המחשב: 7.7 ל-100 (1 ל-13).

2. בוקר מוקדם, יורד מחיפה לעוקף קריות, נסיעה עם בקרת שיוט על 110-115 לכל אורכו, לאחר מכן עד נהריה בנסיעה מהירה יחסית עם תאוצות חזקות מרמזור (כביש די ריק), חציית נהריה במהירות עירונית ואז טיפוס להר בגובה 700 בדחף מקסימלי אפשרי.

צריכת דלק לפי מחשב הדרך: 9.1 ל-100 (1 ל-11).

 

הממוצע המשוער שלי לאורך התקופה נע בסביבות ה-1 ל-11.5.

דרך אגב, כל בדיקה שביצעתי בנהיגה עירונית בכבישי חיפה (אין זה משנה אם רגועה או לא) הניבה צריכת דלק מזעזעת, כנראה שאין זה אזור הנוחות של הגיר הרציף.

אני חייב לציין שאני לא מבין איך מוציאים מהרכב הזה 1 ל-14 במשולב, לא מזמן נסעתי לאילת ובנסיעה רגועה עם בקרת שיוט כמעט לכל אורך הדרך במהירות החוקית המותרת קיבלתי 1 ל-15...

 

אני חושב שאתה צודק בעניין של הגיר הרציף, לא בדקתי אמנם אבל אני חושב שמרבית הבזבוז נעשה בתחילת הנסיעה מעמידה במקום, הגיר לא ממהר להחליף את ההילוכים ונשאר די הרבה זמן בסל"ד של 3k ~ עד שאתה מגיע לאיזור ה 100-120 ושם יורדים לאיזור 2-2.5k בשיוט

פורסם

וזה נקרא רגל כבדה ( אם עד 100 קמ"ש סיבובי מנוע עומדים על 3000 ברכב עם גיר רציף). האצה מתונה יותר תפחית את צריכת הדלק.

בנוסף, תוואי הררי מעלה צריכת דלק ( בכל הרכבים ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בקורולה המנוע מגיע ל3000 סל"ד רק ב150 (קראתי את זה בכל מיני אתרים בחו"ל כמובן).

 

100 על 3000 סל"ד זאת רגל כבדה על הגז. אצלי אני מגיע ל1:13-1:14 משולב עם מזגן.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני נוהג בקורולה 1600 וגם באוונסיס 2000

הרכבים כמעט זהים אבל בקורולה הסל"ד מטפס גבוה יותר בגלל המנוע החלש יותר והגיר הרציף.

באוונסיס הסל"ד מאוד נמוך לכן היא מאוד חסכונית.

פורסם
בקורולה המנוע מגיע ל3000 סל"ד רק ב150 (קראתי את זה בכל מיני אתרים בחו"ל כמובן).

 

100 על 3000 סל"ד זאת רגל כבדה על הגז. אצלי אני מגיע ל1:13-1:14 משולב עם מזגן.

 

אולי אתה מתבלבל עם הקורולה האמריקאית?

הקורולה מתקרבת ל-3000 סל"ד בשיוט של 120 בכביש 6.

 

חוץ מזה, כמה אפשר להיות "רגוע" עם רכב כזה? אם נתמקד במהירות עירונית בלבד, בעיקר בגלל הגיר מדובר ברכב עגלתי להחריד בסל"ד נמוך. כל לחיצה קטנה על הגז כדי להראות קצת זריזות מקפיצה את הסל"ד ל-3000 ומעלה (לשניות בודדות בכל פעם אבל זה קורה במחזוריות גבוהה).

בקשר לנסיעה בינעירונית, שם הרבה יותר קל להיות חסכוני מלבד ביציאה ברמזור. אני לא מאלה שמוכנים להאיץ מ-0 למהירות חוקית בעשרות רבות של שניות (עובדת היותו רכב ליסינג מקלה על ההחלטה). כל תאוצה סבירה ממצב עמידה מרימה את הסל"ד לשמיים, כאילו משכתי את ההילוכים הנמוכים יותר מדי מבלי שרציתי להאיץ מהר כלל...

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

עגלתי ? יחסית למה? לכול רכב טורבו? כן. לרכב מנוע 1.6 אטמוספרי? רגיל לגמרי.

 

אם אתה רגיל למנועי טורבו לסחיבה שלהם בסל"ד נמוך, תהיה לך בעיה לנסוע ברכב כזה ולשמור על צריכת דלק טובה.

 

אגב, אמנם זה די שאלה רטורית, אבל אתה נוהג עם מצב "ספורט" דלוק?

×
×
  • תוכן חדש...