Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיוויק 1.0 טורבו ידנית - סוף שיווק?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

** FALOU

 

אבל כך עובד העולם ועבד גם בעבר, תתרגל לזה.

לשנות אותו בגלל כמה משפטים בקארספורום, לא תוכל.

 

עם תרבות הצריכה ההולכת וגדלה שלנו, FAKE NEWS, והמון חוסר ידע ברמה הכללית למה אתה בדיוק מצפה מהאנושות?

עריכה אחרונה על ידי Automatic1
  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אסמכתא למה?

ממתי קורסים לסחיטה של לקוחות שארגונים עושים הם אסמכתא מוסרית לאיך צריך להתנהג בחברה?

אם חברה מלמדת את המוקדנים שלה לסובב את הלקוח, זה הופך את זה לבסדר?

 

על מה בדיוק אתם מגנים פה, על הזכות להיות חרא ולחשוב על מה אתה (איש המכירות) רוצה להשיג, ועל הזין האיש שמולך והאינטרסים שלו?

 

זה שלימדו אותך מישהו להתנהל כמו חרא, זה לא צידוק,זה בטח לא אסמכתא, זה אפילו לא תירוץ.

מה שאמרו זה שככה העולם היום עובד.

ככה עובדים אנשי מכירות , אם זה בעולם הרכב , מוצרי החשמל או טלביזיה רב ערוצית.

 

וחבל על הבריאות שלך , אם תתעצבן מכל אחד כזה.

 

Sent from ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

אני לא מתעצבן. אני נוקם. זה נעים.

תשאל את הקבלן של יס, שלא הפסיק להתקשר, עד שבטלתי לו מספיק התקנות שהבין לא להתקשר יותר, וגם הלשנתי לחברה שהוא סתם רושם לידים, שלא קרו.

 

והעולם לא עובד ככה. זה מה שחארות מספרים לעצמם. שככה כולם. זה לא נכון.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אסמכתא למה?

ממתי קורסים לסחיטה של לקוחות שארגונים עושים הם אסמכתא מוסרית לאיך צריך להתנהג בחברה?

אם חברה מלמדת את המוקדנים שלה לסובב את הלקוח, זה הופך את זה לבסדר?

 

על מה בדיוק אתם מגנים פה, על הזכות להיות חרא ולחשוב על מה אתה (איש המכירות) רוצה להשיג, ועל הזין האיש שמולך והאינטרסים שלו?

 

זה שלימדו אותך מישהו להתנהל כמו חרא, זה לא צידוק,זה בטח לא אסמכתא, זה אפילו לא תירוץ.

מורזילקה שאלה אותך מה ההכשרה שלך בתחום השיווק והמכירות, וענית "ההכשרה שלי היא בתחום" מבלי לפרט.

אז בפעם הבאה שמישהו יגיד שהוא מבין על מה הוא מדבר, וישאלו אותו מה בדיוק ההכשרה שלו בנושא, אפשר פשוט לענות "ההכשרה שלי היא בתחום" מבלי לפרט.

זה בדיוק מה שעשית פה.

 

זה שכל מה שאתה מכיר בתחום השיווק והמכירה זה איזה קורס שקר כלשהוא לא אומר שלאחרים אין הכשרות יותר רציניות.

אגב, הכשרה לבדה אינה מספקת, אשמח לשמוע על הניסיון שלך בתחום.

 

שים לב שאתה לוקח נציג מכירות בסוכנות רכב, והשווית לנציג באיזה מוקד.

עשיתי את שני התפקידים האלה, זה שונה בתכלית השינוי. שים לב, אני מדבר מניסיון.

 

לא מגן על כלום, עדיין מחכה לתשובה מפות"ש מתי בדיוק בתהליך המכירה הוא אמר לנציג שהוא מעונייו ב-1.0 הידנית בלבד ולא מעוניין בשום דבר אחר.

 

דווקא אתה, יותר מכולם, אמור לתת פה תשובה של "זה הצד שלך, צריך לשמוע גם את הצד של הנציג".

הרי אתה היית הראשון לצאת נגד הבחור עם הסיפור עם לובינסקי (וגם צדקת בסוף!) אז למה פה אתה ישר לוקח את מה שפות"ש כתב כאמת מוחלטת ולא, לכל הפחות, מתייחס גם לעובדה שיש צד שני לכל הסיפור?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

בין השורות ניתן להבין שהנציג הציע לו 1.5 ידנית בהנחה, והוא החליט שהוא לא מעוניין (זכותו)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

היחיד שיש לו מה להלין שבזבזו לו את הזמן, זה מי שבא למרכז מכירות כל שהוא ומבקש מוצר X אך המוכר נותן לו להתנסות במוצר Y ואף משכנע אותו לקנות את מוצר Y ובכל זאת הלקוח מתנסה במוצר Y.

היכן הבעיה באיש המכירות? לפי מה שסופר עד כעת הוא מקצועי, שירותי, ואף הציע הצעה שיכולה להתאים לפות"ש.

פורסם
בין השורות ניתן להבין שהנציג הציע לו 1.5 ידנית בהנחה, והוא החליט שהוא לא מעוניין (זכותו)

נכון, אבל זה עדיין לא עונה לי על השאלה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
מורזילקה שאלה אותך מה ההכשרה שלך בתחום השיווק והמכירות, וענית "ההכשרה שלי היא בתחום" מבלי לפרט.

אז בפעם הבאה שמישהו יגיד שהוא מבין על מה הוא מדבר, וישאלו אותו מה בדיוק ההכשרה שלו בנושא, אפשר פשוט לענות "ההכשרה שלי היא בתחום" מבלי לפרט.

זה בדיוק מה שעשית פה.

 

זה שכל מה שאתה מכיר בתחום השיווק והמכירה זה איזה קורס שקר כלשהוא לא אומר שלאחרים אין הכשרות יותר רציניות.

אגב, הכשרה לבדה אינה מספקת, אשמח לשמוע על הניסיון שלך בתחום.

 

שים לב שאתה לוקח נציג מכירות בסוכנות רכב, והשווית לנציג באיזה מוקד.

עשיתי את שני התפקידים האלה, זה שונה בתכלית השינוי. שים לב, אני מדבר מניסיון.

 

לא מגן על כלום, עדיין מחכה לתשובה מפות"ש מתי בדיוק בתהליך המכירה הוא אמר לנציג שהוא מעונייו ב-1.0 הידנית בלבד ולא מעוניין בשום דבר אחר.

 

דווקא אתה, יותר מכולם, אמור לתת פה תשובה של "זה הצד שלך, צריך לשמוע גם את הצד של הנציג".

הרי אתה היית הראשון לצאת נגד הבחור עם הסיפור עם לובינסקי (וגם צדקת בסוף!) אז למה פה אתה ישר לוקח את מה שפות"ש כתב כאמת מוחלטת ולא, לכל הפחות, מתייחס גם לעובדה שיש צד שני לכל הסיפור?

אני בכלל לא מתייחס למקרה הספיציפי, התייחסתי להנחה המופרכת שלנציג מכירות מוצר לשקר, כי זה יכול לעיתים לעבוד לטובתו, כי ככה מלמדים אותם לעבוד.

 

לא צריך להבין כלום במכירות כדי לא להיות מוכן, כלקוח, שישקרו לי או יביאו אותי לסוכנות באמתלת שווא.

 

ומי שמזלזל בי, אני דואג שזה לא יישתלם לו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

נכון, אבל זה עדיין לא עונה לי על השאלה.

 

לא מבין על איזה שאלה זה לא עונה, ואני גם לא רואה בעיה בכך שאיש המיכרות יעשה כמיטב יכולתו למכור מה שיש לו במלאי.

מי שמכיר קצת את השיטות של מכירת רכב חדש יודע שלעיתים מזומנות יש מכוניות במלאי שצריך להעיף אם בגלל שזמנן מתקרב, או כל מיני צבעים מוזרים שצריך למכור, ומי שמצליח למכור אותן מקבל בונוס מיוחד נוסף.

 

בעלה של אמא שלי, שניהל בצעירותו סוכנות משנה של פיאט, שלעיתים כשהוא היה רואה קונים פוטנציאליים נכנסים לסוכנות הוא היה מרים טלפון לאיש המכירות להזכיר לו מה צריך להעיף. זכור לי מקרה של זוג שנכנס וביקש לרכוש פיאט 124 לבנה, אבל יצא עם פיאט 128 אדומה - כי זה רכב שהיה צריך להעיף, ואיש המכירות קיבל פרמיה נוספת על המכירה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

עופר, איפה ראית הנחה של מורזילקה או שלי שאמרנו שמותר לנציג לשקר? שים לב ששאלתי באיזה שלב הלקוח אמר לנציג שהוא מעוניין במשהו ספציפי ואך ורק בו וששום דבר אחר לא מעניין אותו.

השאלה השנייה היא מה הייתה תשובתו של הנציג.

 

תסכים איתי שיש הבדל בין אם הלקוח שאל בתחילת התהליך או באמצע שלו או בסופו.

יש גם הבדל בין נציג שאומר "בטח יש כזה רכב למכירה" ואז אומר "אה בעצם אין" לבין נציג שאומר "אין את הרכב הזה זמין למכירה וגם לא יהיה, אבל בוא ננסה למצוא לך משהו אחר שיתאים לדרישות שלך".

וזה בדיוק העבודה של נציג המכירות. בדיוק בדיוק בדיוק בדיוק.

 

מעולם לא אמרתי שזה בסדר לשקר ללקוח, ואל תנסה להוציא אותי כאילו אמרתי דבר כזה.

 

איך הגעת לזה רק אלוהים יודע. גם לא ברור איך הגעת לזה שמלמדים נציג לשקר. בגלל זה השאלה של איזה הכשרה יש לך, ואיזה ניסיון יש לך, היא חשובה.

התשובות לשאלות האלה עוד יותר חשובות על מנת להבין את תגובותיך יותר לעומק, כי כרגע נראה שאין לך מושג ירוק בתחום המכירות בכלל, ותחום מכירות הרכב בפרט.

 

צבי, כפי שכתבתי, השאלה היא באיזה שלב של תהליך המכירה נאמרו הדברים. אין לי פה תשובה למתי ולאיך, כמו שפירטתי בתחילה תגובה זו.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

 

מעולם לא אמרתי שזה בסדר לשקר ללקוח, ואל תנסה להוציא אותי כאילו אמרתי דבר כזה.

 

אתה לא אמרת, אני אמרתי, בהודעה הראשונה שלי.

אמרתי שבמקרה ומוצר לא קיים, איש המכירות לא צריך להגיד "אין, לך מפה", כמו שהציעה מור, אלא "אין, אולי אפשר להציע משהו אחר".

 

ואוסיף, הוא צריך לעשות זאת ברגע שהוא הבין שאני מחפש מוצר שאין.

זה לא קשור באיזה תחום. זו יושרה בסיסית בין אנשים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אסמכתא למה?

ממתי קורסים לסחיטה של לקוחות שארגונים עושים הם אסמכתא מוסרית לאיך צריך להתנהג בחברה?

אם חברה מלמדת את המוקדנים שלה לסובב את הלקוח, זה הופך את זה לבסדר?

 

על מה בדיוק אתם מגנים פה, על הזכות להיות חרא ולחשוב על מה אתה (איש המכירות) רוצה להשיג, ועל הזין האיש שמולך והאינטרסים שלו?

 

זה שלימדו אותך מישהו להתנהל כמו חרא, זה לא צידוק,זה בטח לא אסמכתא, זה אפילו לא תירוץ.

אני לא מתעצבן. אני נוקם. זה נעים.

תשאל את הקבלן של יס, שלא הפסיק להתקשר, עד שבטלתי לו מספיק התקנות שהבין לא להתקשר יותר, וגם הלשנתי לחברה שהוא סתם רושם לידים, שלא קרו.

 

והעולם לא עובד ככה. זה מה שחארות מספרים לעצמם. שככה כולם. זה לא נכון.

מוקדנים, לסחוט, חראות.

 

לא לחינם שאלתי אם יש לך הכשרה כלשהי, כי נראה שאתה לא מבין את התחום ומטעה אחרים בביטויים מתלהמים.

 

מכירות זה ממש לא הדרכת מוקדנים איך לדחוף טבלטים וחבילות אינטרנט לפנסיונרים, אלא תחום שנלמד באקדמיה (היו לי כמה קורסים מרתקים בתואר בנושא).

 

דבר ראשון שלומדים שם זה שאסור לשקר.

שני זה שלקוח מרוצה משתף עם 3-4 אנשים, לעומת זאת לקוח לא מרוצה משתף את החוויה עם 17.

בנוסף לומדים לקרוא את איתותי הלקוח, להמנע מנושאי שיחה שעלולים ליצור אווירה שלילית, לברר את צרכי הלקוח, לעורר צרכים אצל לקוח ועוד.

 

אדם שנכנס לסוכנות רכב חדש להתעניין בקניה הוא לקוח. לקוח שהגיע לבצע עסקה מרצון, אף אחד לא זייף את הליד שלו או הביא אותו במרמה. לאיש מכירות של הונדה משלמים משכורת כדי לגרום לו לקנות הונדה ולא מאזדה או סובארו.

לא מלמדים אף אחד לעבוד בשיטת העגלות (כשלוקחים את כ. האשראי של הלקוח לידיים ואז מתחילים לדחוף לו מוצרים שהוא לא צריך), אלא מנהלים שיחה על קפה. כל עוד הלקוח נשאר, הוא מאפשר לאיש מכירות לעשות את עבודתו. הוא לא גנב ולא רמאי.

 

לגבי מקרה שתיאר zvit, שאגב, נפוץ לא רק בתחום הרכב. בתור מוכרת בחנות בגדים היו לי גם תמריצים על דגמים מסויימים. אז בנוסף לג'ינס לקוח מדד זוג מכנסי בד, אם אהב אותם גם היה מבקש בעוד צבע, אם לא, היה לי בגד אחד יותר לקפל. גנבתי? סחטתי? לא. עשיתי את עבודתי - מכרתי. עצם העובדה שדי מהר צברתי לקוחות קבועים שהיו באים לחנות ומחפשים אותי שאעזור להם, מראה שעשיתי את עבודתי על הצד הטוב ביותר גם למעסיק וגם ללקוחות.

גישה כלפי אנשי מכירות מקצועים כאילו הם חבורה של סחטנים חראות היא פרימיטיבית למדי.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

 

אדם שנכנס לסוכנות רכב חדש להתעניין בקניה הוא לקוח. לקוח שהגיע לבצע עסקה מרצון, אף אחד לא זייף את הליד שלו או הביא אותו במרמה.

 

לא?!

 

כאילו, לא יכול להיות שהביאו אותו למרות שהרכב שהוא התעניין בו לא קיים ולא יהיה במלאי?

זה בלתי אפשרי ברמה התיאורטית?

 

האמירה שלי היתה פשוטה מאוד, כשהלקוח מביע רצון במוצר שלא קיים, איש המכירות צריך קודם כל להבהיר שאת זה אין, ואז לנסות להציע משהו אחר. אחרת הוא מתנהל בחוסר יושר, כי הוא מסתיר מידע (שזה בדיוק כמו לשקר).

 

זה בכלל לא קשור למכירות, זה קשור ללהיות בנאדם ישר.

 

אני לא מצפה מאיש המכירות שייפרוס בפני את מסכת האינטרסים שלו, אני מצפה שהוא יענה על מה שאני שואל. אם אני אומר שאני רוצה X, שלא יחרטט אותי שעדיף לי Y, שיגיד שאין X, ואז אני אחליט מה אני עושה מכאן והלאה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני דיברתי על אדם שנכנס לסוכנות מרצונו החופשי (ככה השתמע מהסיפור בפתיחה). מאיפה הגעת ללידים ולסיפורים? כי ככה זה מפולפל יותר?

הראשונים לסבול מהשטויות של המוקדנים בחברות הם אנשי המכירות בשטח. כי את העצבים הלקוח יוציא על מי שעומד מולו ולא יתקשר בחזרה למוקד.

 

לגבי הצעת חלופה, עקרונית, אנחנו מסכימים. לא אכנס לטכניקה כי, בכל זאת, אי אפשר ללמד מכירות בהתכתבות.

 

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

מי מדבר על ללמוד מכירה?

 

דובר על עניין מאוד מאוד נקודתי ופשוט, אם אין את המוצר שאני שואל עליו במלאי, על איש המכירות לציין זאת. מייד.

 

עד כאן ברור?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...