Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיוויק 1.0 טורבו ידנית - סוף שיווק?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עופר, במחילה הטענות שלך כלפי עולם המכירות פשוט לא נכון, אתה רואה את אנשי המכירות כאנשי עסקים מולך שהכל צריך להשתקף במידית אך זה לא תפקידם של אנשי המכירות בשום אופן, תפקידם למכור ביושר כל מה שיוכלו!

ספציפית במקרה הזה איש המכירות פעל ללא דופי והציע הצעה אחרת אך מוצלחת והוגנת (ידני 1.5), לו הלקוח מעוניין רק בידני 1.0 שיתכבד ולא יבזבז את הזמן של איש המכירות על נסיעה בידני 1.5, זה לא הוגן לבזבז את הזמן של איש המכירות בזמן שאתה ממוקד ויודע בדיוק מה אתה רוצה ויודע שאין לאיש המכירות להציע את אשר אתה מבקש.

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ללא דופי זה להגיד שהמוצר שאני שואל עליו, אין ולא יהיה. מייד.

זה כל מה שאמרתי.

 

מה לא בסדר בזה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

זה מה שפות"ש שאל? אם שאל ולא קיבל תשובה למה עשה נסיעת מבחן על 1.5? אולי כי הוא חשב שהרעיון של איש המכירות לקנות 1.5 אכן נכון? עולם המכירות הוא עולם ענק (שכל המשק עומד עליו) ולא עולם של נוכלים.

פורסם
הוא לא עשה נסיעה על 1.5 , אלא על ליטר אוטומטית.

מישהו הכריח אותו? כנראה שעניין אותו הרכב, אם הוא שקל לקנות אז מה הבעיה בכלל, ואם לא שקל כלל לקנות אוטומטית אלא רק ידני ב100, לא יפה שגזל זמן מאיש המכירות לחינם.

פורסם

אבל כבר כתבתי שיש פה שאלה שאין עליה מענה, שהיא מתי בדיוק הלקוח אמר לנציג שהוא מעוניין אך ורק ב1.0 ידנית?

שאלה חשובה לא פחות היא מה הייתה תשובתו של הנציג.

 

פות"ש עדיין לא ענה על השאלות האלה.

 

במידה ואמר זאת על ההתחלה, ותשובת הנציג הייתה "כן, בטח, יש לנו" ורק אחרי שמסכת השכנועים לא הצליחה גילה לו שאין ולא יהיה - נציג שקרן שצריך לעוף.

במידה ואמר זאת על ההתחלה ותשובת הנציג הייתה "לא, אין לנו וגם לא יהיה לצערי, אבל בוא נראה אולי יתאים לך משהו אחר", זה מעולה.

לדעתי, המקרה השני יותר סביר.

 

עופר, אתה רק רואה שחורות ומבחינתך כל נציג מכירות הוא שטן שבא למכור לך משהו שאתה לא רוצה ולא צריך ואם הוא יעז אתה גם תעניש אותו.

כל המוכרים אותו דבר, כולם עובדים בשיטות של מוקד המכירות של הוט ואסור לתת להם כלום!

 

אגב, עדיין לא פירטת את הכשרתך וניסיונך בתחום המכירות.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

 

עופר, אתה רק רואה שחורות ומבחינתך כל נציג מכירות הוא שטן שבא למכור לך משהו שאתה לא רוצה ולא צריך ואם הוא יעז אתה גם תעניש אותו.

 

אתה שקרן, לא כתבתי דבר כזה, ואפילו לא משהו קרוב לזה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

גם לא כתבתי שכתבת את זה. זה בסך הכל הסקת מסקנות מהתגובות שלך בשרשור.

 

מה שכן כתבת זה שתעניש נציג שבזבז לך זמן.

 

עדיין אנחנו לא יודעים אם היה בכלל בזבוז זמן של הלקוח או וגם אם היה, אם הלקוח זרם או שאמר שהוא רוצה ללכת והנציג החזיק אותו בכוח.

 

מניסיון של כמה שנים שתחום מכירות הרכב, אני מניח בזהירות שהנציג אמר ללקוח שאין את הרכב שהוא רוצה אבל הציע דברים נוספים, והלקוח לא סרב לנסיעת מבחן למרות שהרכב לא באמת עניין אותו.

 

זה ההימור שלי. אם פות"ש יחזור להגיב, נוכל לראות אם פגעתי.

 

אנחנו גם עדיין לא יודעים מה ההכשרה שלך בתחום השיווק והמכירות שאמרת שיש לך.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
גם לא כתבתי שכתבת את זה. זה בסך הכל הסקת מסקנות מהתגובות שלך בשרשור.

 

אתה ללא ספק לוקה בהבנה וממציא פרשנויות. אם אתה מתקשה, אני מציע לדבוק בפשט.

 

מה שכן כתבת זה שתעניש נציג שבזבז לך זמן.

 

גם זה שקר.

אני כתבתי שאני אעניש מי שבזבז לי זמן כי הוא שיקר לי ביודעין.

 

עדיין אנחנו לא יודעים אם היה בכלל בזבוז זמן של הלקוח או וגם אם היה, אם הלקוח זרם או שאמר שהוא רוצה ללכת והנציג החזיק אותו בכוח.

 

וגם לזה כתבתי, שלא התייחסתי בכלל למקרה דנן.

 

מניסיון של כמה שנים שתחום מכירות הרכב, אני מניח בזהירות שהנציג אמר ללקוח שאין את הרכב שהוא רוצה אבל הציע דברים נוספים, והלקוח לא סרב לנסיעת מבחן למרות שהרכב לא באמת עניין אותו.

 

אתה שוב מניח הנחות ללא בסיס.

 

אנחנו גם עדיין לא יודעים מה ההכשרה שלך בתחום השיווק והמכירות שאמרת שיש לך.

 

אתה שוב משקר.

אני לא כתבתי שיש לי, כתבתי שזה לא רלוונטי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

הלכתי אתמול לקבל הצעה לידנית, לטרייד אין מהקליאו שיש לי עכשיו. בעיקר חיפשתי ידני עם מערכות בטיחות.

 

מבחינת 1.0 ליטר נשארו להם 7. מבחינת 1.5 הם טוענים שאין להם דרך לדעת כמה יהיו על הספינה שתגיע בדצמבר, לכן

אין להם יכולת לשריין/להזמין וכו'. נשמע תמוה בעיניי.

בכל מקרה, עקב השחיטת טרייד אין, הירידה באבזור לעומת מה שיש לי עכשיו וההתקנות המרובות על ידי אדי מערכות, שהיה לי נסיון לא טוב איתם, אעדיף לחכות ולהשקיע עוד קצת בשביל ה1.5 (שם האבזור הוא כמו הקליאו ואף יותר ושם הדבר היחידי שמותקן על ידי אדי זה קודן אם רוצים).


×
×
  • תוכן חדש...