Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיוויק 1.0 טורבו ידנית - סוף שיווק?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איש המכירות לא יכול למכור מה שאין במלאי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תפקיד של איש מכירות הוא: למכור.

יושב מולו לקוח, מבקש X, אם יש X, מעולה, מחזקים את ההחלטה ומוכרים. הכי קל.

אם אין X, לאיש מכירות אסור להגיד לו: "לא, אין, לך מפה", התפקיד שלו הוא לגרום ללקוח לצאת עם עסקה. את זה הוא יכול לעשות בכך שיעורר אצלו צורך אחר, אולי ישכנע לקחת את האוטומטית, אולי ידגיש את היתרונות של הדגם היקר יותר.

מה שבטוח, אין לו מה להפסיד, אולי יצליח לסגור עסקה. הרי פות"ש יכל לקום ולצאת בפעם הראשונה שאמרו לו שאין ידני, אבל הוא החליט להישאר בסוכנות ולשמוע את כל ההצעות. לא הייתה כאן שום התנהלות שהיא "לא לעניין", אף אחד לא איים בנשק ולא השתמש בסמים.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

אם הוא אומר שבהגיעו לאולם, בדיבור עם הנציג, ולאורך כל נסיעת המבחן הוא הדגיש הוא רוצה את ה1.0 הידני, ולאחר החזרה מהמבחן הוא הדגיש שהוא מעוניין ב1.0 ידני, כנראה שלא נאמר לא מפורשות לפני הנסיעה או במהלכה שאין ולא יהיה 1.0 במלאי, אלא הוחלט במודע או שלא, לבזבז את זמנו בניסיון למכור לו מוצר אחר.

 

זה שהוא הססן לא אומר שזה בסדר לבזבז לו את הזמן, לחרטט ולערבב אותו כדי למכור לו משהו שהוא לא רוצה.

עצם זה שלא אמרו לו "שמע אין ולא ישווק אבל..." זה מה שהבחור מתלונן - ובצדק.

פורסם

אם אין X, לאיש מכירות אסור להגיד לו: "לא, אין, לך מפה"

 

 

מה שאסור לאיש המכירות לעשות זה לשקר. מה שהוא צריך להגיד זה את האמת: "לא, לא יהיה, אולי אתה רוצה משהו אחר?".

 

לא יודע באיזה עולם זה בסדר לאיש מכירות לא לספר ללקוח שהמוצר שהוא בא לקנות בעצם לא זמין. זו לא זכותו של איש המכירות לבזבז ללקוח את הזמן, ואם איש מכירות היה עושה לי התרגיל הזה, תהיי בטוחה שכמות הזמן שלו שהייתי אוכל היתה גדולה משלי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

זה מזכיר לי שב2006 נכנסתי לסוזוקי לטרייד אין (החלפתי WRX) ושאלתי מתי

מגיעה הסוויפט החדשה? אמר לי הסוכן מכירות במרכזי ת"א, שהיא לא תגיעה השנה ורק ב2007.

קניתי איגניס במקום...אחרי שבועיים הגיע הסוויפט ונמכרה בכל הארץ.

פורסם

התנהגות לא מקצועית ודי מעצבנת של הסוכנות, אם כי לא מפתיעה. שוק הרכבים הידניים הרבה יותר מצומצם ממה שמנסים לצייר, בעיקר חובבי הגה ותמורה לכסף. נסיונות מן השנים האחרונות להציע משפחתיות ידניות לא ממש צלחו - לדוגמה פורד פוקוס דור 3. בתחילת השיווק הגיעו קצת ידניות לארץ ותומחרו לא רע ביחס לתקופה, ועדיין מכירות מרובות לא נרשמו שם. אולי היא תהיה מבוקשת יחסית ביד 2 כמו הפוקוס דור 1 הידניות למרות שלא נראה לי. היה גם איזשהו נסיון של וולבו v40 ידני בארץ וגם שם לדעתי נמכרו בודדות אם בכלל. לפחות במיני\סופרמיני יש התעוררות בשנים האחרונות בנוגע לגיר הידני, רק חבל שזה מגיע עם ויתור על אבזור/מנוע משופר/שניהם (ע”ע רנו טווינגו החדשה לדוגמה).

פורסם
מה שאסור לאיש המכירות לעשות זה לשקר. מה שהוא צריך להגיד זה את האמת: "לא, לא יהיה, אולי אתה רוצה משהו אחר?".

 

לא יודע באיזה עולם זה בסדר לאיש מכירות לא לספר ללקוח שהמוצר שהוא בא לקנות בעצם לא זמין. זו לא זכותו של איש המכירות לבזבז ללקוח את הזמן, ואם איש מכירות היה עושה לי התרגיל הזה, תהיי בטוחה שכמות הזמן שלו שהייתי אוכל היתה גדולה משלי.

 

לגבי החלק הראשון, אשמח לדעת מה ההכשרה המקצועית שלך בתחום שיווק ומכירות.

 

לגבי החלק השני, איש מכירות ממוצע יעדיף ש"יבזבזו" לו את הזמן במקום להיכשל בלקוח סמוי.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
זה מזכיר לי שב2006 נכנסתי לסוזוקי לטרייד אין (החלפתי WRX) ושאלתי מתי

מגיעה הסוויפט החדשה? אמר לי הסוכן מכירות במרכזי ת"א, שהיא לא תגיעה השנה ורק ב2007.

קניתי איגניס במקום...אחרי שבועיים הגיע הסוויפט ונמכרה בכל הארץ.

אלוהים ישמור, מה WRX עשתה לך רע שהחלפת אותה בסוזוקי איגניס?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לא חושב שצריך תואר בשיווק כדי להבין שלשקר ללקוח שלך זה לירות לעצמך ברגל עם מחרשה.

אני עדיין לא הבנתי איפה השקר של נציג המכירות.

 

פות"ש, האם בתחילת התהליך הנציג אמר לך שהרכב שאתה מעוניין בו לא זמין כרגע ולא יהיה זמין גם בעתיד, או שהוא אמר שיש כזה רכב ורק לאחר כל מסע השכנועים שלא עבד סיפר לך שהרכב לא יהיה יותר?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
לא חושב שצריך תואר בשיווק כדי להבין שלשקר ללקוח שלך זה לירות לעצמך ברגל עם מחרשה.

קראתי שוב את הודעת הפתיחה, לא מצאתי עדות לשקר.

גם לא ברור לי למה לבלות שעות באולם תצוגה כשאתה נעול על דגם ספציפי ושום דבר אחר לא מעניין אותך.

שואלים שאלה פשוטה: מעוניין ב1.0 ידנית, יש?

לא מקבל תשובה עניינית.

קם והולך,הרי אף אחד לא מחזיק אותך כבן ערובה.

 

בשביל שלקוח יכנס לאולם ויזמין בדיוק את מה שהוא תכנן מהבית ואם אין אז יקום וילך, לא צריך להחזיק אנשי מכירות ולשלם להם שכר + עמלות.

מספיק עמדת מחשב או מקסימום פקיד\ה שעוזרים לבחור צבע ומחתימים אותך על ההזמנה.

אנשי מכירות מחזיקים כדי למכור ללקוחות את מה שיש, גם אם זה לא משהו שהם תכננו לקנות כשיצאו הבוקר מהבית ומתמרצים אותם על עסקאות שהצליחו לסגור. חלקן הגיעו "במתנה" אחרי עבודה פקידותית נטו וחלקן אחרי עבודה קשה.

בסופו של דבר, כל עסקה נעשית מרצון של הקונה וזה בסדר גמור לנסות למכור, על זה משלמים לאיש מכירות.

כמובן, כל עוד איש המכירות לא שיקר\הסתיר פרט מהותי לגבי המוצר אותו הוא מכר (למשל לא להסביר ללקוח שמדובר בגיר רובוטי ולא אוטומטי שגרתי או להגיד שהרכב מגיע עם 7 שנות אחריות מלאה כשבפועל זה 3+4 וכד').

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
לא חושב שצריך תואר בשיווק כדי להבין שלשקר ללקוח שלך זה לירות לעצמך ברגל עם מחרשה.

 

אני לא חושב שאתה מבין בעולם הזה.

מעוותים או משקרים קצת בכדי למכור, כך עבד העולם מזה אלפי שנים וכך ימשיך לעבוד.

חשוב להתעורר מוקדם מהחלום.

פורסם
לגבי החלק הראשון, אשמח לדעת מה ההכשרה המקצועית שלך בתחום שיווק ומכירות.

 

לגבי החלק השני, איש מכירות ממוצע יעדיף ש"יבזבזו" לו את הזמן במקום להיכשל בלקוח סמוי.

ההכשרה שלי היא בתחום, בזבזת לי את הזמן על מוצר שאין לך, אני אזיין אותך על כל דקה ודקה שהלכה, פלוס ריבית על העצבים שלי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אסמכתא למה?

ממתי קורסים לסחיטה של לקוחות שארגונים עושים הם אסמכתא מוסרית לאיך צריך להתנהג בחברה?

אם חברה מלמדת את המוקדנים שלה לסובב את הלקוח, זה הופך את זה לבסדר?

 

על מה בדיוק אתם מגנים פה, על הזכות להיות חרא ולחשוב על מה אתה (איש המכירות) רוצה להשיג, ועל הזין האיש שמולך והאינטרסים שלו?

 

זה שלימדו אותך מישהו להתנהל כמו חרא, זה לא צידוק,זה בטח לא אסמכתא, זה אפילו לא תירוץ.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...