Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יחסי העברה בגיר ידני גטס 1.4:

 

הילוך ראשון 3.615

הילוך שני 1.950

הילוך שלישי 1.286

הילוך רביעי 1.061

הילוך חמישי 0.838

רוורס 3.250

סופי 4.056

 

 

 

גטס 1.6 ידני:

 

הילוך ראשון 3.615

הילוך שני 1.950

הילוך שלישי 1.37

הילוך רביעי 1.031

הילוך חמישי 0.825

רוורס 3.250

סופי 3.65

 

 

ניתן לראות שב 1.6 מקורית יש הילוך שלישי יותר קצר, כל יתר ההילוכים זהים (ברביעי הבדל לא משעותי) ויחס העברה סופי יותר ארוך (מהיר).

 

 

פורסם

תודה רבה על הבדיקה!!

מצאתי ספר מנוע באינטרנט ולצערי הקדח הוא לא אותו קדח (אחד 75.5 ממ והשני 76.5 ממ). וגם המהלך לא אותו מהלך (הבדל של שלושה ממ). הגל ארכובה והטלטל בשניהם זהה. אז אם אני מבין נכון זה לא אופציה לשנות מהלך בוכנה במנוע הזה.

חוזר לרעיון של להחליף מנוע. מצאתי אחד שעבר תאונה ויש עליו 140 אלף ק''מ, מאמין שישחרר אותו ב1500 בערך.. אני יודע שבמצב כזה בדרך כלל מחליפים קלאץ', השאלה מה עוד אצטרך כדי להתכוננן תקציבית נכון (מחשב מנוע לדוגמא). מבחינת ההחלפה עצמה, בן דוד שלי ואחי מוסכניקים ואמרו שזה משהו שאפשר לעשות בבית עם הכלים שלנו.

לגבי יחס העברה סופי, עדיף להחליף דיפ'? ולהשאיר את הגיר כמו שהוא?

איך הולך תהליך של בקשה להחלפת מנוע בעמדה 1?

תודה מראש.

פורסם
תודה רבה על הבדיקה!!

מצאתי ספר מנוע באינטרנט ולצערי הקדח הוא לא אותו קדח (אחד 75.5 ממ והשני 76.5 ממ). וגם המהלך לא אותו מהלך (הבדל של שלושה ממ). הגל ארכובה והטלטל בשניהם זהה. אז אם אני מבין נכון זה לא אופציה לשנות מהלך בוכנה במנוע הזה.

 

זה לא הגיוני. אם הטלטל זהה וגל הארכובה זהה, המהלך יהיה זהה.

 

תוספת 1 מ"מ קדח לא תיתן תוספת נפח של 200 סמ"ק. מהלך הבוכנה צריך להיות שונה, וזה מתקבל על ידי טלטלים ו/או גל ארכובה שונים.

 

 

פורסם

שמור על הכסף שלך קרוב, וברגע שיהיה לך הזדמנות תתקדם לרכב חדיש יותר, חזק יותר וחכסוני יותר.

אם בכל זאת אתה רוצה להיכנס להרפתקה - תחשוב על החלפת כל המנוע ל 1.6.

שיהיה בהצלחה

מכנאות רכב, לא רק מקצוע - זו דרך חיים 8)

האתר שלי: מוטורס סנטר

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

בנוגע להחלפת מנוע ועמדה מס' 1, קודם כל אתה צריך להוציא אישור מהמחלקה הטכנית של היבואן שמאשר לך לעשות את השינוי.

בלי זה, אין סיכוי שיאשרו לך לשנות את הנפח ומספר המנוע ברישיון הרכב.

לדעתי, אם הצלחת לקבל אישור, קנה את כל הרכב המושבת עם ה1.6 לחלפים.

ככה אין סיכוי שתיתקע באמצע הפרויקט אם גילית דברים קטנים שלא מתאימים 100%.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא חושב שיתנו אישור כזה, או שידרשו לבצע "יישור קו מלא" מול דגם 1.6 ידני מקורי (שלא יובא לארץ).

 

זה יכול להיות לדוגמא החלפת בלמים אחוריים מתוף לדיסק, בולמים אחרים, מוטות מייצבים אחרים ועוד.

 

 

דבר נוסף, ב 1.6 יש הגה כוח חשמלי, ב 1.4 הידראוולי. לא בטוח שעל מנוע 1.6 יש אפשרות להתקין את המשאבה ההידאוולית של 1.4.

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הרבה יותר קל להם להגיד "לא" וזהו. אם באמת יתנו לו רשימת תנאים לאישור זה מעולה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

האם נהגת על גטס 1.6 וקיבלת את הרושם של בערך מה שאתה מנסה להשיג? נגיד ככה, זה לא ההבדל בין xs ל- gti בפיג'ו או בהונדה בין מנוע d ל-b. אם זה היה מסתכם ב-2000 ויש מכונאי מנוסה שרוצה את ההתעסקות הזו אז הייתי אומר לך לך על זה. אם דורש אישורים והחלפת חלקים רבים, לא הייתי עושה כלום עד שאני יודע איך מרגישה התוצאה שאליה אני שואף.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

באסה. אם באמת היה אפשר להחליף רק את הבוכנות והטלטלים ונפח המנוע יגדל ב200 סמ"ק, לא צריך בשביל זה אישור מאף אחד :twisted:

בכל אופן מומלץ לברר עם המחלקה הטכנית של יבואן יונדאי. זה לא אמור לעלות כסף.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אם הוא פותח ומתחיל להתעסק, תעשה איתו הסכם תן לו 2000 שקלים ותסגור שאתה לא מוסיף כלום מעבר לא משנה מה.

לפי דעתי האישית בלבד פחות מעשירייה אתה לא יוצא פה, ברגע שמפרקים לא תחליף רצועות\תושבות ...אם כבר אז כבר עושים הכל.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

×
×
  • תוכן חדש...