Jump to content

CarMyLife

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי CarMyLife

  1. היי, אני בעבר עשיתי נסיעת מבחן על שלושתן, והרבה יותר התרשמתי מה"איכות" של פיקנטו להבדיל I10 וספארק. אני מסדר אותם כך: קיא פיקנטו (שהיא הכי נמכרת בישראל).. שברולט ספארק (שיש לה יתרונות שכתבת בשאלה ובכלל היא תמורה טובה למחיר) I10 - לא התלהבתי בכלל חשוב לציין שכל אחד הוא שונה ויכול להיות שאתה תיסע עליהן ותרגיש בדיוק הפוך. אני מאמין בחכמת ההמונים בכל מה שקשור לרכב שעל הכביש מספר שנים ועדיין נמכר בכומויות, זה כבר לא שיווק ו"הד" אלא מדובר בכלי טוב שמוכיח את עצמו ולכן עדיין שומר על שוק חזק (דוגמא נוספת לרכב כזה הוא טויוטה קורולה). בכל אופן שיהיה בצלחה בכל מה שתבחרו
  2. שמור על הכסף שלך קרוב, וברגע שיהיה לך הזדמנות תתקדם לרכב חדיש יותר, חזק יותר וחכסוני יותר. אם בכל זאת אתה רוצה להיכנס להרפתקה - תחשוב על החלפת כל המנוע ל 1.6. שיהיה בהצלחה
  3. נסה לדבר איתם: http://www.acforcars.co.il/ פתרו לי בעיה דומה.. תסביר מראש על הבעיה
  4. CarMyLife

    חדשות רכב - הונדה HR-V SLF

    נחמד ביותר - בישראל ירוץ חזק
×
×
  • תוכן חדש...