היי,
אני בעבר עשיתי נסיעת מבחן על שלושתן, והרבה יותר התרשמתי מה"איכות" של פיקנטו להבדיל I10 וספארק.
אני מסדר אותם כך:
קיא פיקנטו (שהיא הכי נמכרת בישראל)..
שברולט ספארק (שיש לה יתרונות שכתבת בשאלה ובכלל היא תמורה טובה למחיר)
I10 - לא התלהבתי בכלל
חשוב לציין שכל אחד הוא שונה ויכול להיות שאתה תיסע עליהן ותרגיש בדיוק הפוך.
אני מאמין בחכמת ההמונים בכל מה שקשור לרכב שעל הכביש מספר שנים ועדיין נמכר בכומויות, זה כבר לא שיווק ו"הד" אלא מדובר בכלי טוב שמוכיח את עצמו ולכן עדיין שומר על שוק חזק (דוגמא נוספת לרכב כזה הוא טויוטה קורולה).
בכל אופן שיהיה בצלחה בכל מה שתבחרו